Sizleri seviyorum kuzucuklarım benim!
Nasılsınız?
İyisinizdir umarım.
Yorum yapmayı ve vote atamayı unutmayın!
İyi Okumalar
Çin ve Türk ortak yapım olan MARVEL Sunar!
'Bir düğün mü? Düğünlere bayılırım, sürekli içilir.'
Jack Sparrow
Gözlerimi açtığımda kesinlikle kendimi laboratuvarımda görmeyi beklemiyordum. Hastanede değil miyim ben ya? Doğrulmaya çalıştığımda göğsüme giren ağırıyla hızla geri yatağa düştüm. Jette olan olayı hatırlamamla gözlerimi sımsıkıca yummuştum. Bütün yenilmezler çok saçma bir şekilde dört yıl önce birleşmişlerdi.
'Bu nasıl oldu ya!' Şu an onları düşünemezdim. Eğer o yenilmezlerden uzak durursam hiçbir şey başıma gelmezdi. Kesinlikle öyle. Şimdi önemli olan sorumuza dönelim.
'Neden buradayım?'
'Kurtulduktan sonra beni niye hastane yerine evime getirdiler?' diye düşünürken aynıma gelen ayak sesleriyle gelen kişiye baktım. O Yisen miydi?
"Yisen?" diye sordum boğuk ve çatallaşmış sesimle. Yaşlı adam bana dönüp gülümsedi.
"Bay Stark uyanmışsınız." Dediğinde korkuyla göğsüme baktım. Bu adam bana o aküyü takmamıştır değil mi?
Yisen korkumu anlamış olacak ki hemen konuştu. "Bay Stark sakin olun lütfen. Kaburgalarınızda kırıklar eğer ani hareket yapmaya kalkarsanız durumunuz kötü olabilir." Dediğinde gözlerimi yummuştum.
"Anlıyorum, neden buradayım?" diye sordum mekanıma bakarken. Açıkçası Yisen'in benim atölyemde olmasına biraz içerlenmiştim. Niye Laboratuvarımdaydı ki?
"Bay Stark, Bayan Potts siz ameliyat olduktan sonra güvenliğiniz için buraya getirdi." Dediğinde azıcık düşününce Pepper'lık bir hareket olduğunu anlamıştım.
Yastığa başımı daha çok yaslayıp Yisen'e baktım. "Seni öğrendiler yani." Diye kendi kendime konuşmuştum ama Yisen bana gözlüklerinin üstünden bakıp.
"Beni oradan neden kurtardığınızı bilmiyorum." Dediğinde içten içe Tony'nin bu adamla neden çalıştığını anlamıştım.
'Adamın gözleri korkusuzdu.'
"Ama, sizin gibi adamın bir çıkarı olmadan beni kurtarmayacağını biliyorum." Dediğinde sırıtmıştım.
"Belki, sadece günahlarım için sevap işlemek istemişimdir. Anlarsın ya cennete gitme olayları falan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lan Ben Ana karakter oldum! (TONY STARK) (Beklemede)
Fanfiction'Tony Stark' artık benim adım bu! Nasıl olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle dünyayı kurtarmaya çalışırken ölmeyeceğim! Bir Marvel klasiği- Bu bir fanfictir