Part 3 - Η απαγωγή...

598 23 1
                                    

Pov's Κατερίνας:
Κατεβαίνουν δύο ψηλοί, σωματόδεις άντρες, μαυροφορεμένοι. Δεν μπορούσα να διακρίνω τα πρόσωπα τους, γιατί τα είχαν καλυμμένα με κουκούλες. Με αρπάζουν βίαια σπρώχνοντάς με, προς το van. Ο ένας από τους δύο μου έβαλε μια ουσία να εισπνεύσω, που με έκανε να χάσω τις αισθήσεις μου.

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ένα άγνωστο μέρος. Το κεφάλι μου πονάει και αισθάνομαι ζαλισμένη. Είμαι δεμένη πάνω σε ένα παλιό κρεβάτι. (Μου έχουν δέσει με σχοινί τα χέρια και τα πόδια) και το στόμα μου είναι κλειστό με μια ταινία. Επεξεργάζομαι τα γεγονότα που συνέβησαν χτες και προσπαθώ να καταλάβω γιατί βρίσκομαι σε αυτό το άγνωστο μέρος.Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι ο ένας άντρας από τους δύο που με άρπαξαν, μου έβαλε να εισπνεύσω μια ουσία και από τότε δεν θυμάμαι τίποτα, μόνο βαθύ σκοτάδι. Γιατί βρίσκομαι εδώ, τι έχω κάνει; Γιατί να με απαγάγουν τι έκανα; Τελικά το κακό προαίσθημα που είχα βγήκε σε κακό.

Ξαφνικά βλέπω η πόρτα να ανοίγει με ζόρι και μου αποσπά την προσοχή από τις σκέψεις που έκανα. Εγώ κοιτάω ανήσυχη να δω ποιος είναι.Μπαίνει μέσα, ένας ψηλός σε ύψος άντρας και γυμνασμένος. Κάτι μου θυμίζει η αλήθεια είναι. Παρατηρώ το πρόσωπό του και διακρίνω τον Κωνσταντίνο. Ταράζομαι από αυτό που βλέπω και βγάζω ουρλιαχτό γιατί δεν μπορώ να μιλήσω.
Αυτός με πλησιάζει και μου λέει στο αυτί μου με αισθησιακή φωνή:
- "Τι έγινε Κατερινάκι, ταραχτήκαμε με αυτό που είδαμε; Αλλά λογικό είναι θα πρέπει να με φοβάσαι..."είπε με ένα σαρκαστικό ύφος. Ο Κωνσταντίνος με πλησίασε και εγώ απομακρίνομαι και πιο πίσω. Αυτός, έσκυψε πάνω μου και απότομα μου τράβηξε την ταινία από το στόμα μου, προκαλώντας μου πόνο. Εγώ άφησα ένα επιφώνημα πόνου και αμέσως άρχισα να τον ρωτάω, γιατί με έχει απαγάγει;

- "Κωνσταντίνε τι είναι όλα αυτά;Γιατί με έχεις φέρει σε αυτό το απαίσιο μέρος και με έχεις δεμένη, σαν να είμαι ζώο;Μη μου πες ότι με έχεις απαγάγει, επειδή χωρίσαμε ,γιατί πραγματικά, θα τα πάρω στο κρανίο! Ελπίζω να έχεις σωστά επιχειρήματα, για την αδικαιολόγητη πράξη σου!" του είπα με θυμό και αγανάκτηση.
- " Ήσυχα αγαπούλα! Πίστεψέ με, δεν είναι ο λόγος ο χωρισμός μας.Θα τα μάθεις όλα σιγά-σιγά..." είπε με μια ηρεμία .
- "Τι λες ρε; Πας καλά, είσαι άρρωστος; Απαιτώ να μάθω τον λόγο που με έχεις απαγάγει με το "έτσι θέλω"! "
- "Καταρχήν ηρέμησε δεν θα το ξαναπώ, γτ θα υπάρξουν ατυχήματα! Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια...Έμαθα χτες ορκίστηκες Γιατρός...Τώρα ας μπούμε στο θέμα μας.Ο λόγος που σε έχω απαγάγει, είναι γιατί έχεις κάνει μία μαλάκια, που θα την πληρώσεις. Ας γυρίσουμε λοιπόν, πριν 5 χρόνια, που ένα βράδυ είχες σώσει έναν "πούστη". Αντί να τον αφήσεις να ψοφήσει, τον έσωσες. Πες μου έναν λόγο που ανακατεύτηκε γαμώ το στανιό μου!!!"μου είπε έξω φρενών .
- " Πας καλά Κωνσταντίνε; Πως έμαθες εσύ για εκείνο το βράδυ; Και ούτως η άλλως, δεν σε αφορά για το τι έκανα! Ήταν ένας άνθρωπος και τον βοήθησα για να μην πεθάνει! Δεν βρίσκω κάτι παράλογο, που βοήθησα έναν άνθρωπο να σωθεί!!! " του είπα νευριασμένη με αυτά που άκουσα από το στόμα του, γιατί πραγματικά με είχε φέρει στα όρια μου.
- " Μην μου λες εμένα Κατερινάκι δεν βρίσκεις κάτι παράλογο! Γιατί αν δεν του έσωζες την ζωούλα του, τώρα θα είχαμε ησυχάσει! Μπήκες εμπόδιο στις δουλειές της οικογένειάς μου και όποιος το κάνει αυτό το πληρώνει με αίμα... " μου είπε με ένα αλαζονικό, άγριο ύφος.
- " Λοιπόν Κωνσταντίνε δεν ήξερα ότι είσουν "άνθρωπος της νύχτας". Αν το ήξερα δεν θα είχαμε καθόλου σχέση. Δεν θέλω αποβράσματα στην ζωή μου! Τώρα άσε με να φύγω και μην το τραβάς άλλο το σχοινί! Πραγματικά, είσαι ένας ψυχάκιας και χρειάζεσαι επειγόντως γιατρό!!!"του αντιγύρισα.

Αυτός, με πλησίασε επιθετικά και έκανε κάτι που δεν περίμενα καθόλου...Με χτύπησε το καθίκι! Μου έδωσε ένα δυνατό χαστούκι και μου μάτωσε το χείλος μου.

- "Αυτό Κατερινάκι για να μάθεις ποιος είναι ο ψυχάκιας!Σου είπα ότι θα υπάρξουν ατυχήματα, αλλά δεν με άκουσες! Καλά θα κάνεις να αρχίσεις να με φοβάσε από εδώ και πέρα. Δεν θα περάσεις και τόσο καλά μέχρι να σε σκοτώσω..." μου είπε απολαμβάνοντας που με έβλεπε χτυπημένη με σκυφτό το κεφάλι. Αφού με κοίταξε για ακόμα λίγο, έφυγε χτυπώντας με μανία την πόρτα.

Εγώ έμεινα να κλαίω ασταμάτητα. Γιατί να τα τραβάω όλα;Τόσο κακό είναι που έσωσα μια ανθρώπινη ζωή;Μήπως σεν έπρεπε να τον σώσω εκείνο το βράδυ;Αλλά όχι ήταν ένας άνθρωπος που έπρεπε να τον σώσω. Έτσι και αλλιώς αυτό σπούδασα. Τι σημασία έχει αν είναι μαφιόζος;Άνθρωποι είμαστε όλοι. Εκτός από αυτό το καθίκι. Δεν τον φοβάμαι, ας με σκοτώσει. Το μόνο που με ενδιαφέρει αν πεθάνω, είναι ότι οι δικοί μου άνθρωποι θα στενοχωριούνται για μένα. Τίποτα άλλο.

Pov's Ανδρέα:
Έχω ένα κακό προαίσθημα από το πρωί. Κάτι άσχημο θα γίνει πάλι. Κάθομαι στο γραφείο μου και την σκέφτομαι πάλι...Αχ και να ήξερα τώρα τι κάνει... Ακούω κάποιος να χτυπάει την πόρτα και με διακόπτει από τις σκέψεις μου.
- "Ανδρέα έχω νέα και δεν είναι και τα καλύτερα..."μου λέει ο Μάριος με ένα λυπητερό ύφος.
Πολύ φοβάμαι ότι το προαίσθημα που έχω θα βγει σε κακό όπως τπ Φοβάμαι από το πρωί .
- "Τι έγινε γιατί είσαι έτσι; Εσύ έχεις χάσει το χρώμα σου. "
- "Λοιπόν όπως ξέρεις από όταν πέθανε ο "Μεγάλος" έχει αναλάβει ο γιος του. Ο γιος του τώρα, έχει απαγάγει τη κοπέλα που σε είχε σώσει εκείνη τη νύχτα, που χες φάει την σφαίρα από το τσιράκι του. Και λογικά θα την σκοτώσει..." μου είπε λυπημένος.
Μόλις το ακούω, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Κινδυνεύει για μένα, η κοπέλα που μου έσωσε τη ζωή...Κάτι πρέπει να κάνω για να την σώσω... Της το χρωστάω...
- "Τον πούστη! Έτσι και την ακουμπήσει θα τον θάψω!!!Μάριε ετοίμασε τους άντρες μας, θα βρούμε ένα σχέδιο να την πάρουμε από αυτόν τον λεχρίτη!"

____________________________________________________________________________________________________________
Γειά σας !!!😃Καταρχήν καλό μήνα !!!😁(Δεν έχουμε πει🥲)Ελπίζω να είστε όλοι καλά !!!😃Συγχωρέστε με που καθυστέρησα να ανεβάσω κεφάλαιο, αλλά είχα κάποιες υποχρεώσεις που με εμπόδισαν...Ελπίζω τώρα να ανεβάζω ανά 2-3 μέρες όπως σας έχω υποσχεθεί... Ότι θέλετε να μου στέλνετε μνμ να μου λέτε την γνώμη σας!!!Ήδη έχω λάβει μνμ που με έχουν χαροποιήσει πολύ!!!😀Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με στηρίζετε !!!❤❤❤Πατήστε αστεράκι και κοινοποιήστε το στους φίλους σας, γιατί με βοηθάει πολύ!🙂 Περιμένω τα σχόλιά και άλλα μνμ σας!!!Πολλά φιλάκια σε όλους!!!😍🥰🥰😍😘😘😘

Ο Μαφιόζος μου...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora