Pov's Κατερίνας:
Κλείνω την πόρτα και αρχίζω να βγάζω το φόρεμα. Με αυτό το φόρεμα πήγα να βιαστώ μέσα σε ένα βράδυ. Αφού είμαι πλέον γυμνή, μπαίνω μέσα στην ντουζιέρα και ανοίγω το νερό. Τρέχει άφθονο ζεστό νερό στο δέρμα μου. Θέλω να φύγει αυτή η βρωμιά από αυτό που έζησα. Αχ μπορεί να είμουν κακιά πριν, αλλά με νευρίασε και του τα είπα. Όμως ας χαλαρώσω και ας μην τα σκέφτομαι αυτά...
Καθώς τελειώνω το μπάνιο μου, μετά από αρκετά λεπτά, βγαίνω και παίρνω την πετσέτα και την βάζω στα μαλλιά μου, όμως γαμώτο ξέχασα να πάρω και την μεγάλη που είναι για το σώμα...Πω δεν πειράζει θα πάω να την πάρω και ας τρέχουν νερά στο πάτωμα...Pov's Ανδρέα:
Ακούω την πόρτα να ανοίγει και την βλέπω γυμνή με μία πετσέτα στα μαλλιά και τρέχουν νερά. Δεν με έχει πάρει ακόμα είδηση και πάει προς την ντουλάπα. Οχχχ πόσο τέλεια είναι ρε γαμώτο... Με τρελαίνει έτσι όπως είναι...
Pov's Κατερίνας:
Τυλίγω την πετσέτα γύρω από το σώμα μου και έτσι όπως πάω να φορέσω τις μπιτζαμούλες μου, βλέπω έναν Ανδρέα να κάθεται στην απέναντι πολυθρόνα και να με κοιτάει με πεσμένο σαγόνι...
Εγώ αυτόματα ουρλιάζω και τον βρίζω...τόση ώρα δηλαδή, δεν είχε φύγει και με είδε γυμνή γαμώτο!!!- "Είσαι τρελός γαμώτο???Πωωω πόσο Μαλάκας είσαι ???Σου είπα πριν, να φύγεις και εσύ είσαι ακόμα εδώωωωω" του φωνάζω για να φύγει αλλά αυτός ατάραχος...
Τον βλέπω σηκώνεται και έρχεται προς εμένα με αργό βήμα και με πλησιάζει...Νιώθω το τέλειο άρωμά του...
- "Τρελός μπορεί να είμαι... αλλά μόνο για εσένα! " μου λέει ψιθυριστά στο αυτί μου και με πιάνει από την μέση...Ναι οκέι πολύ ωραία όλα αυτά, αλλά δεν ξεχνάω τι έχει κάνει...
- "Ωραία, νομίζω έπρεπε να είχες φύγει....Άντε θέλω να ντυθώ και γω..." του κάνω νόημα για να φύγει...
- "Ντύσου και σε περιμένω, θέλω να μιλήσουμε " μου λέει ξανά κάθοντας στην πολυθρόνα, χωρίς να μου αφήνει περιθώριο να μην τον ακούσω...Ε ρε φίλε που έχω μπλέξει!!!
Πφφφ παίρνω τις μπιτζαμούλες μου και πάω να ντυθώ μέσα στο μπάνιο, σιγά μην ντυθώ μπροστά του, αρκετά είδε....
Ντύνομαι 👇
ESTÁS LEYENDO
Ο Μαφιόζος μου...
FantasíaΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...