Pov's Ανδρέα:
Με το που ακούω τα λόγια της, η καρδιά μου ραγίζει.Γιατί ρε γαμώ δεν με χωνεύει, τόσο πολύ με μισεί? Πατάω γκάζι ασυναίσθητα από τα νεύρα μου και την βλέπω να μαζεύετε τρομαγμένη από την ταχύτητα. Προσπαθεί όμως να φανεί δυνατή όσο και αν φοβάται. Αχ πόσο γαμημένα όμορφη είναι...Ακόμα και φοβισμένη είναι τόσο γλυκούλα...
Pov's Κατερίνας:
Φτάνουμε επιτέλους στο κλαμπ, μετά από αυτή την διαδρομή, δηλαδή ο Θεός να την κάνει... Βγαίνω από το αυτοκίνητό του και περιμένω να βγει και αυτός. Αφού έρχεται προς το μέρος μου, με κοιτάει με ένα σοβαρό ύφος και βλέπουμε την Ειρήνη και τον Μάριο να έρχονται και αυτοί με την μηχανή.
...Φτάνουμε όλοι μαζί έξω από την είσοδο του κλαμπ, αλλά υπήρχε μία μεγάλη ουρά από κόσμο. Προχωράει ο Ανδρέας και εμείς τον ακουλουθουμε.Αμέσως οι άνδρες που βρίσκονταν στην πόρτα, με το που είδαν τον Ανδρέα , έκαναν στην άκρη και μας άφησαν να περάσουμε. Μπαίνουμε μέσα και η μυρωδιά του τσιγάρου και του οινοπνεύματος είναι έντονη.Ο Μάριος και ο Ανδρέας μας δείχνουν τα σκαλιά, για να πάμε να καθίσουμε πάνω, στα VIP.
Αφού καθόμαστε στο τραπέζι μας, από την μία πλευρά εγώ και η Ειρήνη και από την άλλη πλευρά ο Ανδρέας με τον Μάριο, με αποτέλεσμα να κοιταζόμαστε πρόσωπο - με πρόσωπο.
Έρχεται μία τσουλίτσα τύπου Barbie να πάρει παραγγελία, αλλά το θέμα είναι του κωλοτρίβεται και αυτός ο Μαλάκας την αφήνει.
- "Συγγνώμη, κουκλίτσα μου, θα μου φέρεις την βότκα σήμερα ή αύριο? "λέω όλο ειρωνεία, μπας και ξεκολλήσει από πάνω του, η παλιό ξανθόψειρα.
Εντωμεταξύ, αυτός ο Μαλάκας την αφήνει και το απολαμβάνει!Αχ βαστάτε με θα την τσουρομαδήσω και αυτόν θα τον σκοτώσω....
- "Ναιι τώρα πάω, αφαιρέθηκα με τον Αντρούκο μου..." λέει ναζιάρικα πιάνοντας το μάγουλό του, φεύγοντας για να φέρει τα ποτά.
Εγώ κοιτάω τον άλλο με ένα ύφος όλο ειρωνεία και αυτός δείχνει να το απολαμβάνει. Λίγα λεπτά αργότερα έρχεται και αυτή η τσούλα με τα ποτά και πάει ξανά πάνω στα πόδια του...
- "Ειρήνη θα έρθεις να χορέψουμε?"
- " Θα έρθω σε λίγο με τον Μάριο... " λέει η Ειρήνη συνεχίζοντας να μιλάει με τον Μάριο.
Παίρνω την βότκα μου και κατευθύνομαι προς στο πλήθος για να χορέψω...
Καθώς χορεύω, αισθάνομαι δύο χέρια να πιάνουν αισθησιακά την μέση μου. Βλέπω έναν ψηλό περίπου 1,85 ,γυμνασμένος, καστανομάλλης με μπόμπα, με γαλανά μάτια, χωρίς μούσια και ντυμένος στα μαύρα.Μπορώ να πω είναι αρκετά ωραίος αλλά δεν με ενθουσιάζει.
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...