Pov's Ανδρέα:
Ανοίγει το κουτί και έχει ταραχτεί με το θέαμα. Στην συνέχεια ανοίγει το χαρτάκι και μόλις το διαβάζει, πέφτει λιπόθυμη, κάτω στο πάτωμα.
Κατευθείαν την πιάνω σε στυλ νύφης και την πάω στο δωμάτιό της. Παίρνω τηλέφωνο τον εικογενειακό μας γιατρό και προσπαθώ να την κάνω να ξυπνήσει, αν και οι σφυγμοί τις είναι χαμηλοί.
....
Είναι μέσα στο δωμάτιο, τόση ώρα ο γιατρός και δεν ξέρω αν έχει συνέλθει...Εγώ φταίω, είμαι και πολύ Μαλάκας...Εγώ της το προκάλεσα αυτό...Δεν έπρεπε να την αφήσω να το δει...
- "Ανδρέα, μην ανησυχείς." ακούω την φωνή του κ. Δημήτρη(του γιατρού).- "Πως είναι, συνήλθε;" τον ρωτάω ανήσυχος.
- "Ναι, μια χαρά είναι. Της έδωσα ένα ηρεμιστικό και τώρα κοιμάται. Κάτι την τάραξε τόσο πολύ, που οργανισμός της, δεν ανταποκρίθηκε.Το μόνο που χρειάζεται είναι να ξεκουραστεί για σήμερα και να είναι ήρεμη." μου εξηγεί καθησυχαστηκά.
- "Ευχαριστώ πολύ κ. Δημήτρη, θα σας συνοδέψει η κυρία Αρετή ως την έξοδο... " του εξηγώ, γιατί θέλω να πάω να την δω αν είναι καλά.
Pov's Κατερίνας:
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι είμαι στο "δωμάτιο" μου, ξαπλωμένη και εξουθενωμένη.
Ακούω την πόρτα να ανοίγει και εγώ κάνω ότι κοιμάμαι γιατί θα ναι Αυτος και δεν θέλω να δει ότι είμαι ξύπνια.
Μυρίζω το εθιστικό άρωμά του, οπότε είναι Αυτός, σίγουρα. Τον αισθάνομαι να πλησιάζει με ήσυχα βήματα και να κάθεται απ' την πίσω μεριά μου, δίπλα στο κρεβάτι...
_________________________________________________________
Γειά σας!!!😁Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!Σας έλειψα;Ζητώ χίλια συγγνώμη, αλλά μου έτυχαν κάποια επείγον θέματα και για αυτό δεν είχα καθόλου χρόνο να ανεβάσω καινούργιο part.😊Σας υπόσχομαι ότι θα ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ...Ευχαριστώ και για τα προσωπικά σας μηνύματα, για το ενδιαφέρον της ιστορίας. Πείτε μ γνώμη για το κεφάλαιο και περιμένω σχόλια...Επίσης πατήστε και ένα "αστεράκι" γιατί με βοηθάει πολύ...😃Τώρα σε λίγο θα σας ανεβάσω και άλλο ένα κεφάλαιο για να σας αποζημιώσω...😉😅Πολλά φιλιά.....🥰😍🤩😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...