Part 1 - Η γνωριμία...

937 26 1
                                    

Είναι 7:00 το πρωί.Το ξυπνητήρι με ξύπνησε για άλλη μία μέρα εμένα και την Ειρήνη (την κολλητή μου, που συγκατικούμε μαζί).Σηκώθηκα και πήγα έκανα ένα ντουζ να ξυπνήσω. Μετά ήρθα στο δωμάτιο, φόρεσα μία γκρι φόρμα (Nike) και ένα μαύρο απλό μπλουζάκι, μαζί με τα μαύρα αθλητικά μου. Πήρα την τσάντα μου, με τα βιβλία της σχολής και πήγα στην κουζίνα, να φάμε πρωινό με την Ειρήνη.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

. . . .
Hi, είμαι η Κατερίνα. Είμαι 19 χρόνων και σπουδάζω Ιατρική στην Αθήνα. Έχω μετακομίσει μαζί με την κολλητή μου εδώ Αθήνα και είμαστε από την Θεσσαλονίκη. Έχουμε περάσει Ιατρική στην ίδια σχολή και συγκατικούμε μαζί, όπως σκεφτόμασταν παλιά για το τι θα κάνουμε στο μέλλον μας.Τα έχουμε καταφέρει και τώρα ζούμε το όνειρο μας...να σπουδάζουμε μαζί! Με την Ειρήνη, είμαστε φίλες από την (1η Δημοτικού) και είναι πάντα δίπλα μου σε ότι και εάν χρειαστώ, όπως και εγώ σε αυτήν.
. . . .

Αφού τελειώσαμε το πρωινό μας, πήραμε τα πράγματα μας, για να πάμε στη σχολή. Το μεσημέρι γυρνώντας από την σχολή, μαγειρέψαμε και φάγαμε. Μετά μιλήσαμε βιντεοκλήση με την Αγγελική και την Δώρα (τις άλλες δυο φίλες μας).Στην συνέχεια πήγα να διαβάσω τα μαθήματα μου. Κατά τις 9:00 βάλαμε να δούμε το "Fust and Furious 7" στο Netflix, τρώγοντας ένα τοστάκι με ένα ποτήρι γάλα. (Γενικά προσέχουμε την διατροφή μας).

Αφού τελειώσε η ταινία πήγαμε η κάθε μία στο δωμάτιά μας και είπαμε "καληνύχτα". Εγώ κουρασμένη, φορώντας τα ίδια ρούχα από το πρωί, ξάπλωσα πάνω στο κρεβάτι, κοιτώντας το ταβάνι. Καθώς είμουν αφηρημένη στις σκέψεις μου, το τηλέφωνο χτυπάει, εμφανίζοντας στην οθόνη το όνομα του πρώην μου, του Κωνσταντίνου.

. . . .
Είμασταν μαζί 3 χρόνια, αλλά χωρίσαμε πριν ένα μήνα περίπου. Τον τελευταίο καιρό δεν μου έδινε καθόλου σημασία. Κάποια μέρα καθώς πήγαινα σπίτι του, τον βρήκα αγκαλιά με μία ξανθιά να σαλιαρίζουν στο καναπέ του. Μόλις είδα αυτό το θέαμα, έτρεξα γρήγορα έξω από το σπίτι του αισθάνοντας πολύ θυμό. Όχι τόσο πολύ για την πράξη, αλλά για το θράσος του να με κοροϊδεύει τόσο καιρό. Εκείνος προσπάθησε να με σταματήσει και να μου εξηγήσει, όμως εγω μπήκα σε ένα ταξί και έφυγα γρήγορα.Από εκείνο το βράδυ με παίρνει συνέχεια τηλέφωνο και μου στέλνει μηνύματα, ζητώντας να τον συγχωρήσω και να τον αφήσω να μου εξηγήσει, τι είχε συμβεί.
. . . .

Του το σήκωσα γιατί πραγματικά δεν με άφηνε σε ησυχία...
- "Τι θες πάλι ρε Κωνσταντίνε;Μου έχεις φάει την ζωή ένα μήνα τώρα..."είπα αγανακτισμένη.
- "Επιτέλους μου σηκώνεις το τηλέφωνο. Τόσες μέρες σε ψάχνω και έχω τρελαθεί που δεν μου απαντάς. Σε παρακαλώ θέλω να συναντηθούμε κάπου, να σου εξηγήσω για εκείνο το βράδυ. Μου λείπεις πολύ..."είπε με ένα παράπονο.
- "Δεν έχουμε να συναντηθούμε πουθενά και δεν έχουμε να πούμε τίποτα. Αυτή η σχέση έχει τελειώσει καιρό τώρα. Εκείνο το βράδυ ήταν η αφορμή για να χωρίσουμε. Οπότε, μην με ξαναενοχλήσεις για κανένα λόγο και προχώρα την ζωή σου. Αντίο!!!"
- "Κατερίν...."δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει αυτό που ήθελε να πει, γιατί του το έκλεισα στα μούτρα.

Κατευθείαν έφυγα από το σπίτι θυμωμένη, για να πάω για τρέξιμο να ηρεμήσω. Το τρέξιμο πάντα με βοηθάει να ξεχνιέμαι και να σκέφτομαι καθαρά. Φόρεσα τα ακουστικά ακούγοντας τραγούδια του Michele Morrone. Αφού έτρεξα για περίπου 20 λεπτά μπήκα σε ένα στενό για να κόψω δρόμο.Καθώς έμπαινα μέσα στο στενό, φαίνοντουσαν δύο μαύρα Mercedes, όπου δίπλα σε αυτά βρισκόντουσαν δύο άντρες, ένας ψηλός γυμνασμένος και ένας λίγο πιο κοντός γυμνασμένος επίσης. Μου φάνηκε λίγο ύποπτο, αλλά συνεχισα να περπατάω στο δρόμο μου. Ξαφνικά ακούω έναν πυροβολισμό και βλέπω πεσμένο κάτω τον ψηλό άντρα, ενώ ο άλλος είχε μπει ήδη στο αυτοκίνητο του και γίνεται κυριολεκτικά καπνός.

_____________________________________________________________________________________________________________
Γεια σας!!!Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να πηγαίνετε για κάνα μπάνιο γτ κάνει υπερβολική ζέστη!!!😁Συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά εχτές δεν πρόλαβα να το ανεβάσω γιατί είχα κάποιες δουλειές....Ελπίζω να σας αρέσει το 1ο κεφάλαιο !!!Ότι θέλετε μπορείτε να μου στείλετε μνμ και εγώ θα σας απαντήσω! Επίσης πατήστε αστεράκι και αποθηκεύστε την ιστορία στην ιδιωτική σας βιβλιοθήκη, έτσι ώστε να ενημερώνεστε για την ιστορία για το τι συμβαίνει...Συνήθως θα ανεβάζω καινούργιο κεφάλαιο ανά 2-3 μέρες !!!😉Αυτά για τώρα, φιλάκια πολλά!!!😘😘😘

Ο Μαφιόζος μου...Where stories live. Discover now