Part 18 - Η λογομαχία

376 16 0
                                    

Pov's Κατερίνας:

Γυρίζουμε στο σπίτι και πηγαίνουμε στο σαλόνι . Εκεί βρίσκεται ένας Ανδρέας, να κάθεται σιωπηλός και να μας κοιτάει με ένα σοβαρό ύφος.Ίσως και να θέλει να μας σκοτώσει, ποιος ξέρει...

- Κατερίνα έλα πάνω τώρα! (Με κοιτάει με ένα περίεργο ύφος.)
Τον κοιτάω με ένα αδιάφορο ύφος όπως έφευγε και κάθισα στον καναπέ.

- Ρε Κατερίνα δεν τον άκουσες τι είπε? Πηγαίνε πάνω, δεν έχω όρεξη να ξανά φωνάζει...(Μου λέει ο Μάριος)

- Ναι καλά, να μάθει ο φίλος σου, πως σε μένα δεν περνάνε οι διαταγές του!
....
- Κατεριναααααα,α,α,α κάτι είπαααα!!!(φωνάζει από τον πάνω όροφο)

-Άντε ρε Κατερίνα και συ Πηγαίνε να δεις τι σε θέλει, μην τα κάνεις χειρότερα τα πράγματα ! (Μου ξανά λέει ο Μάριος)

-Δεν με ενδιαφέρει (του λέω)Λοιπόν Ειρηνάκι μου θα πάμε πάνω να τακτοποιηθείς και να τα πούμε?

Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρότασή μου και ερχεται ένας θυμωμένος Ανδρέας προς το μέρος μου. Σκύβει και με πιάνει στον ώμο του, σαν σακί με πατάτες.

- Τι κάνεις ρε?Πας καλά? Είσαι βλαμμένο?Σου μιλάω!!!Άσε με κάτω τώρα!!!( του λέω θυμωμένη χτυπώντας τον στην πλάτη για να με αφήσει, αλλά που τέτοια τύχη...Είναι και δυνατός τρομάρα του...)

- Ναι και γω σου μίλησα 2 φορές και με έγραφες Babygirl...(μου λέει με ένα ύφος σαν να το διασκεδάζει αλλά ταυτόχρονα ήταν θυμωμένος. )

- Πωωωω άσε με κάτωωωω!!!!(του λέωφωνάζοντας)

- Σςςςςς σκάσε πιαα! (Μου λέει με αγριεμένη φωνή)
...
Φτάσαμε στο δωμάτιό του. Έκλεισε την πόρτα και με άφησε κάτω στο κρεβάτι του.

- Λοιπόν, επειδή δεν θέλω να ξανά τσακωθούμε θέλω να συζητήσουμε και να σου πω κάποια πράγματα...(Αρχίζει και μου μιλάει ήρεμα)

Σήμερα, ήρθε η φίλη σου και εσύ δεν με ενημέρωσες καν. Να σου θυμίσω, ότι σε αυτό το σπίτι, έχω εγώ τον πρώτο λόγο!

- Και εγώ να σου θυμίσω ότι σε αυτό το σπίτι έχω λόγο, γιατί υποτίθεται ότι μένω εδώ για ένα συγκεκριμένο διάστημα, για να είμαι ασφαλής, αλλά εσύ μου κουβαλάς ανερώτιγα τα τσουλάκια σου!(του λέω φωνάζοντας)

Και εσένα τι σε νοιάζει πού Φέρνω στο σπίτι μου κάποιες φίλες μου, δικό μου είναι το σπίτι και δεν έχω κανέναν λόγο, να σου δίνω αναφορά .Όμως εσύ, απ' την την στιγμή, που σε φιλοξενώ, θα πρέπει να υποστείς τους κανόνες του σπιτιού... Οκέι, σήμερα έφερες τη φίλη σου και δεν με ρώτησες, αύριο όμως, τι θα φέρεις, το γκόμενο ;;;;Λοιπόν σε αυτό που θέλω να καταλήξω, είναι ότι δεν με ενόχλησε που έφερες τη φίλη σου στο σπίτι, αλλά το ότι δεν με ενημέρωσες και δεν με ρώτησες. Για αυτό αν θέλεις να τα πάμε καλά Θα πρέπει να με ενημερώνεις...(μου ξανά λέει ήρεμα)

-Ωραία να σου πω κάτι, μπορεί να ήμουν λάθος που δεν στο είπα και εσύ όμως θα πρέπει να με ενημερώνεις για το ποιος θα μπαίνει και θα βγαίνει αυτό το σπίτι διότι για αυτό το διάστημα που μένω εδώ, είναι και το σπίτι μου και δεν έχω καμία όρεξη να βλέπω τα τσουλάκια σου κάθε βράδυ! (του λέω ξεκαθαρίζοντας)

- Πφφφφ...Για πόσο θα μείνει η φίλη σου;

- Για όσο θέλει! (Του απαντάω φωνάζοντας)

- Ξέρεις κάτι;Εγώ φταίω που τόση ώρα σου μιλάω ήρεμα και προσπαθώ να σου εξηγήσω κάποια πράγματα που με ενόχλησαν, χωρίς να τσακωθούμε, ενώ εσύ μου υψώνεις τον τόνο της φωνής σου, λες και σου έκανα κάτι κακό! Δηλαδή τι άλλο πρέπει να κάνω;Γιατί όλο με πας κόντρα σε ότι και να σου πω; Τόσο πολύ σου είμαι αντιπαθητικός;;;,,(Μου παραπονιέται φωνάζοντας αυτή την φορά, και φεύγει από τοδωμάτιό του χτυπώντας με δύναμη την πόρτα)

_________________________________________________________________

Γεια σας χρόνια πολλά!!!Χριστός ανέστη!!!🥰😍Σας είχα αφήσει τόσες εβδομάδες χωρίς καινούργιο κεφάλαιο....Όποτε σας ανεβάζω τώρααα....🤭Περιμένω γνώμες...καιι μην ξεχνιόμαστε, ας πατήσετε και ένα αστεράκι γιατί είστε καλά παιδιά 😉💞Φιλιατρά!!!😘🤗

Ο Μαφιόζος μου...Where stories live. Discover now