Pov's Κατερίνας:
Χτες, έμεινα να κλαίω, μέχρι που τα μάτια μου έκλεισαν και με πήρε ο ύπνος. Είδα στον ύπνο μου, Αυτόν τον άντρα, την υπέροχη μορφή του, όπως ήταν εκείνο το βράδυ, τραυματισμένος. Αυτόν τον άντρα, που για χάρη του, με έχουν απαγάγει και θα με σκοτώσουν. Δεν τον έχω ξεχάσει. Τον βλέπω αρκετές φορές στον ύπνο μου, αλλά προσπαθώ να μην τον σκέφτομαι, όπως και εκείνο το μοιραίο βράδυ. Μάλλον, όμως η μοίρα μου, είναι "στοιχειωμένη" με αυτό το περιστατικό.
Πόσο θα ήθελα τώρα, να είμουν με τις κολλητές μου, να μιλούσαμε και να μου έφτιαχναν τη διάθεση. Όμως, αντί για αυτό, είμαι δεμένη σε ένα βρώμικο κρεβάτι και κλειδωμένη σε ένα μουχλιασμένο δωμάτιο.**Ακούω βήματα και ανοίγει η κλειδωμένη πόρτα. Μπαίνει μέσα ο Κωνσταντίνος, με ένα κέφι "ανεβασμένο στα ύψη" και κρατώντας κάτι ρούχα μου λέει:
- "Καλημέρα Κατερινάκι, πως κοιμήθηκες στο νέο σου δωμάτιο;" μου λέει εύθυμα αλλά και με ένα τόνο ειρωνείας.
- "Καλημέρα" του πα απλά, χωρίς συναίσθημα.
- "Γιατί ρε Κατερινάκι σκέτο "Καλημέρα"; Τι έπαθες; " με ρωτάει, πάλι ειρωνικά.
- "Τι θες Κωνσταντίνε πρωινιάτικα;Δεν έχω την όρεξή σου!" τον αποστόμοσα με απότομα ύφος.
- "Όκει, αν και δεν ανέχομαι το στυλάκι σου, το προσπερνώ, γιατί καταλαβαίνω ότι είναι η πρώτη μέρα σου εδώ. Αλλά από αύριο δεν θα είμαι τόσο ανεκτικός... ! Λοιπόν, αυτό που ήθελα να σου πω είναι ότι σου έφερα ρούχα για να αλλάξεις και να είσαι πιο άνετα. Επίσης, τώρα θα σου φέρουν και πρωινό για να φας."
- "Ωραία, ευχαριστώ για τα ρούχα, αλλά δεν θέλω πρωινό, μόνο λίγο νερό..."
- "Κατερινάκι, είπαμε θα πεθάνεις όταν θα έρθει η ώρα. Όμως μέχρι τότε, δεν θα πεθάνεις από την πείνα... "είπε με ένα τόνο σοβαρότητας.
- "Εντάξει... Τώρα όμως βγες για να αλλάξω...!"του είπα δείχνοντας την πόρτα.
Αυτός με πλησίαζει και μου λέει πιάνοντας μου τη μέση:
- "Μην με διατάζεις εμένα, Κατερινάκι! Να ξέρεις ότι θα έρθει η στιγμή που θα σε αγγίξω...Οπότε να είσαι προετοιμασμένη... !" μου λέει, προειδοποιόντας με.
Εγώ του δίνω κατευθείαν μία κλοτσιά, στα γεννητικά του όργανα και του λέω θυμωμένη:
- "Είσαι ένας ψυχάκιας!!!Αν τολμήσεις να με ακουμπήσεις χωρίς να το θέλω, θα στα κόψω από την ρίζα την επόμενη φορά!!!
Αυτός σηκώνεται όρθιος, παρά τον πόνο από την κλοτσιά και με πιάνει δυνατά από τα χέρια φωνάζοντας μέσα από τα δόντια του
- "Σκύλα, τώρα θα δεις τι θα πάθεις! "
Πήγε να μου επιτεθεί, αλλά ευτυχώς, μπήκε μέσα ένας από τους φρουρούς και του είπε ότι έγινε κάτι σοβαρό και ότι ήταν επείγον.
- "Δεν τελειώσαμε Κατερινάκι!" μου είπε και έφυγε νευρισμένος, αλλά συνάμα και τρέχοντας με αυτό που του είπε το "Τσιράκι" του. Το "Τσιράκι" του μου έφερε πρωινό και έφυγε κλειδώνοντας την πόρτα.
Εγώ έφαγα λίγο από το πρωινό, γιατί δεν είχα καθόλου όρεξη με όλα αυτά που είχαν γίνει. Μετά ντύθηκα, με τα ρούχα που μου έδωσε ο "Ψυχάκιας".Φόρεσα ένα μαύρο κολλάν, τύπου γυμναστικής και ένα λευκό φούτερ.Pov's Ειρήνης:
Έχει εξαφανιστεί από χτες το βράδυ, που είμασταν στο εστιατόριο. Την πήρα τηλέφωνο και το σήκωσε ο Κωνσταντίνος. Μου είπε ότι τα ξαναβρήκαν και ότι είναι μαζί στο σπίτι του. Μου είπε ότι κοιμόταν και δεν ήθελε να την ξυπνήσει. Του είπα να της πει ότι την πήρα τηλέφωνο και να με πάρει αύριο, με το που ξυπνήσει, για να δω αν είναι καλά. Κάτι έχει συμβεί, αλλά δεν μου το λέει. Κάτι ύποπτο συμβαίνει και θα το εξακριβώσω! Έτσι και την έχει πειράξει ο Κωνσταντίνος, από εμένα θα το βρει! Στους γονείς της και στις κολλητές μας (στην Αγγελική και στη Δώρα), δεν έχω πει τίποτα. Δεν θέλω να τους ανησυχήσω, χωρίς να έχω αποδείξεις... Εύχομαι μόνο να κάνω λάθος και να είναι καλά....**Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα, πάλι ο φρουρός που είχε έρθει και το πρωί.
- "Έλα πήγε 2:00 η ώρα.Θα φάτε μεσημεριανό με τον κ. Κωνσταντίνο." μου είπε και με έπιασε από τα χέρια, πηγαίνοντας με σε ένα άλλο δωμάτιο.
Μέσα σε αυτό το δωμάτιο, υπήρχε ένα μικρό τραπέζι, με καρέκλες και σερβίτσια για 2 άτομα. Το "Τσιράκι" του Κωνσταντίνου με άφησε και μου είπε να περιμένω το "αφεντικό" του να έρθει, για να φάμε.
_____________________________________________________________________________________________________________
Γειά σας guys!!!😁Τι κάνετε, πως περνάτε;Πολύ ζέστη...😓🥲Σήμερα σας ανέβασα το κεφάλαιο έγκαιρα, όπως σας έχω υποσχεθεί...Η Κατερίνα πάντως έχει αρχίσει και δείχνει τον δυναμικό της χαρακτήρα...Πλησιάζει το κεφάλαιο που θα σωθεί από αυτή την απαγωγή...🤫😉Σας έχω ζαλίσει κάθε φορά, αλλά θα σας παρακαλούσα να κάνετε share την ιστορία, στους φίλους σας για να την δουν και να πατήσετε "αστεράκι", γιατί με βοηθάει πολύ....Περιμένω τα σχόλια και τα μνμ σας, για να μου πείτε την γνώμη σας...😍Μέχρι την επόμενη φορά, εύχομαι να είστε όλοι καλά!!!Φιλάκια!!!🤩😍🥰😘😘😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Μαφιόζος μου...
FantasiΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...