Part 11 - Όλα μαύρα...

453 18 0
                                    

(Συνέχεια)Pov's Κατερίνας:

- "Α για να σου πω, να σκάσεις εσύ παλιό ηλιθ...." δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω γιατί ένωσε τα χείλη μας, με ένα παθιασμένο κτητικό φιλί.Το φιλί κράτησε, μέχρι που έπρεπε να πάρουμε ανάσες. Πραγματικά ήταν τόσο υπέροχο, που θα ήθελα να κρατήσει για πάντα.

- "Μάλλον βρήκα τον τρόπο Babygirl, για να το βουλώνεις...και από ό,τι βλέπω σου αρέσε." μου λέει με ένα υφάκι νικητή. Εγώ, του δίνω ένα δυνατό χαστούκι, αλλά δεν το ήθελα καταβάθος .Όμως αυτός, το έκανε για να σταματήσω να μιλάω; Νομίζει ότι είναι και κανένας γόης. Όχι ότι δεν είναι, αλλά να μην με νομίζει και για παιχνίδι του.

- "Καταρχήν μην με ξανά ακουμπήσεις χωρίς να θέλω, τι είμαι το παιχνίδι σου και κόψε το Babygirl, σου το έχω πει χίλιες φορές. Με εκνευρίζει!"

- "Εντάξει Babygirl, αλλά αν και εσύ με ξανάακουμπήσεις, θα το επαναλάβω" μου λέει με ένα απολογητικά ύφος, αλλά ταυτόχρονα και θυμωμένα. Άααα, κρατήστε με, θα τον σκοτώσω.

- "Τι με ήθελες;" του λέω νευρισμένη.

- "Κάτσε, έχουμε να μιλήσουμε..." μου λέει δείχνοντας την καρέκλα. Εγώ κάθομαι παρατηρώντας το γραφείο του. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ ωραία διακοσμημένο σε στυλ vintage.

- "Λοιπόν, θα ήθελα να σου πω κάποια πράγματα, αλλά, δεν θα ήθελα να με διακόψεις!" μου λέει σοβαρός και γω κουνώντας καταφατικά το κεφάλι μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- "Λοιπόν, θα ήθελα να σου πω κάποια πράγματα, αλλά, δεν θα ήθελα να με διακόψεις!" μου λέει σοβαρός και γω κουνώντας καταφατικά το κεφάλι μου.

- "Όπως έχεις καταλάβει είμαι αρχηγός της Ελληνικής Μαφίας, όπου έχουμε την έδρα μας εδώ στην Ελλάδα.Εκείνη την νύχτα που δέχθηκα τον πυροβολισμό, ήταν από ένα "Τσιράκι" του Κωνσταντίνου, του πρώην σου. Είμαστε αντίπαλοι και όπως καταλαβαίνεις, προσπαθεί να με βγάλει στην άκρη. Θα μου πεις τώρα εσύ, που κολλάς σε όλα αυτά και έχεις απόλυτο δίκιο.Ο Κωνσταντίνος, προσπαθεί να σε σκοτώσει, επειδή με έσωσες και μπήκες εμπόδιο στην δουλειά του. Δεν μπορώ να σε αφήσω να φύγεις, γιατί δεν αστειεύεται. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και δεν θα θέσω, την ζωή σου σε κίνδυνο, για κανέναν λόγο." μου λέει σοβαρός.

- "Και μου ζητάς να μείνω με έναν μαφιόζο, που ούτε καν ξέρω;" του λέω νευρισμένη με αυτά που είπε.

- "Ωραία, για κοίτα το δέμα τι έχει μέσα!"μου λέει νευρισμενα, δίνοντας μου, να ανοίξω το πολυπόθητο δέμα.

Ανοίγω το δέμα και βλέπω ένα ματωμένο μαχαίρι, με ένα σημείωμα.

       Μένω άφωνη, με αυτό που βλέπω και είμαι έτοιμη να ανοίξω το σημείωμα, να δω τι λέει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μένω άφωνη, με αυτό που βλέπω και είμαι έτοιμη να ανοίξω το σημείωμα, να δω τι λέει. Το ξεδιπλώνω και αρχίζω να το διαβάζω.

' ' ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΙΜΑ, ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤ@Ν@Σ ΣΟΥ... ' '

Το διαβάζω και ξαφνικά, όλα απότομα βυθίζονται στο μαύρο...

_____________________________________________________________
Γειά σας!!!😁😁
Καταρχήν συγγνώμη, που δεν πρόλαβα να ανεβάσω χτες όπως σας υποσχέθηκα, αλλά μου έτυχε κάτι επείγον.😇🙂 Anyway περιμένω σχόλια, αν σας αρέσει.Πατήστε και ένα "αστεράκι", για να βοηθήσετε την ιστορία μου. 😉😆Πολλά φιλάκια, σε όλους σας!!!😍🤩🥰😘😘😘😘😘😘

Ο Μαφιόζος μου...Where stories live. Discover now