Pov's Κατερίνας:
- "Μαμά γιατί δεν είπες ότι θα ερχόσουν? "- "Τι πρέπει να κλείνω ραντεβού για να έρθω στο σπίτι του γιου μου? "
- "Για πόσο θα μείνεις? "
- "Δεν ξέρω Ανδρέα μου...θα δείξει. Δεν με σύστησες όμως με την κοπέλα σου"
Όπα, με πέρασε για την κοπέλα του, θα μου πεις έτσι όπως κυκλοφορώ λογικό...
- "Εμ ναι εγώ ξέρετε δεν...." πάω να μιλήσω αλλά με διακόπτει ο Ανδρέας
- "Μαμά από εδώ η Κατερίνα Καζάκου"
- "Χαίρομαι πολύ κορίτσι μου, Σοφία Αβραμίδη...Συγγνώμη είπες Καζάκου? " με ρωτάει η μαμά του Ανδρέα
- "Ναιι"
- "Είσαι η κόρη της Ηλιάνας και του Χρήστου?"ρωτάει ανήσυχα
- "Μάλιστα, γνωρίζετε τους γονείς μου?"ρωτάω απορημένη
- "Κορίτσι μου φυσικά...Εγώ με την μαμά σου γνωριζόμαστε από πολύ παλιά, είμασταν κολλητές. Μετά γνώρισε τον πατέρα σου και γω τον άντρα μου, συνεχίσαμε κάναμε παρέα, μέχρι που μετακομίσαμε μόνιμα Ιταλία, εγώ είμουν έγκυος από δω στο κύριο(λέει δείχνοντας τον Ανδρέα) και μετά χάσαμε εντελώς την επικοινωνία..." μου εξηγεί και έχω μείνει παγωτό, όπως και ο Ανδρέας άλλωστε...
- "Όντως τώρα???" ρωτάω σοκαρισμένη
- "Ναι καρδιά μου...Ποιος το περίμενε, το παιδί των καλύτερων μας φίλων να είναιτο κορίτσι του γιου μου...Πωωωπω τελειοοο"λέει συγκινημένη "Εσείς που μένετε ακόμα στην Κατερίνη?"
- "Ναι εκεί"
- "Ωραία τότε θέλω να μου δώσεις το τηλέφωνο της μαμάς σου, να κανονίσουμε να έρθουν εδώ, 1 ώρα απόσταση είναι έτσι και αλλιώς..."
- "Θα σας το δώσω σε λίγο, να πάω να ντυθώ πρώτα.Ανδρέα έλα λίγοπου σε θέλω πάνω..." λέω καθώς ανεβαίνω τις σκάλες σοκαρισμένη.
Μπαίνουμε στο δωμάτιό μου και κλειδώνω την πόρτα για να μιλήσουμε σοβαρά για το τι θα κάνουμε...
- "Ήθελες να με βιάσεις έτσι? Για αυτό κλείδωσες..."
- "Ναι σκάσε όμως, εδώ καίγεται ο κώλος μας..." του εξηγώ ταραγμένη
- "Να φέρω πυροσβεστήρα δηλαδή? "Τι ανέστητος θεέ μου...
- "Ρε γαμώω, σοβαρέψουυυυ, η μάνα σου γνωρίζεται με τους γονείς μου και νομίζει ότι τα έχουμε και τώρα αν συναντηθούν θα τους το πει η μάνα σου και Άντε Γειά μεταααα!!!" λέω αγανακτισμένη...
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...