Pov's Κατερίνας:
Κατεβαίνουμε κάτω στην κουζίνα, όπου βρίσκονταν ο "Ανδρέας" με τον Μάριο.Η Ειρήνη χαιρέτησε τον Μάριο και φύγαμε. Μπήκαμε μέσα σε ένα Mercedes
και μας πήγε ένας από τους "Άντρες" του, στο κέντρο για ψώνια.
...Αφού κάναμε κάποιες αγορές εγώμε την Ειρήνη,
μας έβαλε τις τσάντες το "παιδί" μέσα στο αυτοκίνητο και του είπαμε να μας αφήσει σε μία καφετέρια.
Αφού ήπιαμε και τον καφέ μας, μπήκαμε στο αμάξι με προορισμό το σπίτι του "Ανδρέα".
...
Είναι απόγευμα περίπου στις 6 και είμαστε εγώ, η Ειρήνη και ο Μάριος, έξω στο κήπο και μιλάμε.
Ο ΚΗΠΟΣΚαθώς μιλάμε βλέπω έναν Ανδρέα να έρχεται ντυμένος στα μαύρα (τι πρωτότυπο...) και με ξεκούμποτο μπουκάμισο. Και σαν να το κάνει επίτηδες, ήρθε και κάθισε λίγο πιο δίπλα από εμένα. Όμως ούτε καν που μου δίνει σημασία, όπως και γω άλλωστε...
- "Λοιπόν... ακούστε, τώρα που είμαστε όλοι εδώ" (λέει ο Μάριος με ενθουσιασμό).
Όλοι τον κοιτάμε με προσοχή, αλλάη Ειρήνη είναι σαν να ξέρει τι θέλει να πει. Ύποπτο αυτό...πολύ ύποπτο...
- "Δεν πάμε σήμερα που είναι και Σάββατο βράδυ, σε κανά κλαμπάκι, όλοι μαζί οι 4 μας?"
- "Εγώ είμαι μέσα, συμφωνώ ω!!! " (λέει ένθερμαη Ειρήνη)το ξερά ότι κάτι είχαν κανονίσει αυτοί οι δύο...
- "Όχι" απαντάμε εγώ και ο Ανδρέας ταυτόχρονα.
Εγώ ούτε καν που θα βγω μαζί με αυτό τον Στρίγγλο. Να μου βγει το ποτό απ' τη μύτη?- "Γιατί ρε ξενέρωτοι?" Ρωτάει ο Μάριος και η Ειρήνη.
- "Εγώ είμαι κουρασμένος, δεν έχω όρεξη." (Απάντησε αυτός)
- "Και εγώ δεν έχω όρεξη να βλέπω κάποια μούτρα"(είπα με ένα υπονοούμενο) εκείνος με κοίταξε με μία ματιά που έκαιγε από θυμό.
- "Δεν ακούμε ΤΙΠΟΤΑ, θα πάμε όλοι μαζί!!!" (λέει η Ειρήνη και ο Μάριος συμφωνεί μαζί τής, κάνοντας εμένα και τον "άλλον" να υποχωρήσουμε. )
- "Στις 23:30 να είστε όλοι και όλες έτοιμοι, δεν περιμένω κανέναν..." ανακοίνωσε απειλητικά ο Ανδρέας, σαν να το έλεγε για εμένα και μόνο.
_______________________________________________________
Γειά σας!!!🥰Ελπίζω να είστε όλοι καλά... Κάτι παίζεται με Μάριο και Ειρήνη 😏Αλλά και το ζεύγος Ανδρέας και Κατερίνα δεν πάει πίσω...🤌Περιμένω σχόλια για το κεφάλαιο και αστεράκι, βρε αστέρια μουυυ...Φιλούμπες😘😘😝
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Μαφιόζος μου...
FantasiaΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...