Pov's Ανδρέα:
Πάω δίπλα της και την σκουντάω στοργικά, αυτή όμως δεν ανοίγει τα μάτια της. Γαμώ δεν έπρεπε να την αφήσω λεπτό από τα μάτια μου. Πιάνω το χέρι της να δω αν έχει σφυγμό και όντως έχει. Ουφ πάλι καλά. Σίγουρα έχει λιποθυμήσει από το σοκ. Την πιάνω σε στυλ νύφης και την βάζω στην θέση του συνοδηγού, τεντώνοντας λίγο πιο πίσω το κάθισμα. Μπαίνω και γω μέσα στο αυτοκίνητο πιάνοντας το χέρι της και ξεκινάω να οδηγώ με το άλλο χέρι μου. Σε όλη την διαδρομή δεν άφησα ελεύθερο το χέρι της, ήθελα να αισθάνεται πως δεν είναι μόνη, πως έχει εμένα δίπλα της.
Pov's Κατερίνας:
Ανοίγω τα μάτια μου και αισθάνομαι κάποιος να με κρατάει στα χέρια του. Βλέπω έναν Ανδρέα να με κρατάει τόσο στοργικά ανεβαίνοντας τις σκάλες του σπιτιού, κατευθυνόμενος στο δωμάτιό μου. Μπαίνουμε μέσα και με αφήνει μαλάκα στο κρεβάτι .(Εγώ έχω κλειστά τα μάτια μου ακόμα και δεν έχει καταλάβει ότι έχωξυπνήσει...)Αυτός πηγαίνει στο μπάνιο και εγώ ανασηκώνομαι από κρεβάτι.
- "Ξύπνησες? " ρωτάει με ενδιαφέρον βγαίνοντας από το μπάνιο, κατευθυνόμενος προς το μέρος μου.
Εγώ δεν του απαντάω, τον κοιτάω με ένα αδιάφορο ύφος και σηκώνομαι από το κρεβάτι αφήνοντάς τον μόνο.
- "Γιατί με αγνοείς? " ρωτάει αυτή την φορά σοβαρά
Εγώ συνεχίζω να μην του απαντάω και ανοίγω την ντουλάπα για να βρω τις μπιτζαμούλες που θα βάλω αφού κάνω μπάνιο.
Καθώς έψαχνα στην ντουλάπα, νιώθω ένα δυνατό κράτημα να με γυρίζει και να με κολλάει δίπλα στον τοίχο. Ναι καλά καταλάβατε ο Ανδρέας το έκανε...
- "Δεν μου αρέσει να με αγνοούν" μου λέει απειλητικά μπροστά στο πρόσωπό μου.
- "Να το συνηθίσεις" του λέω και πάω να φύγω αλλά αυτός κάνει πιο δυνατό το κράτημα του, με αποτέλεσμα πλέον να με έχει "φυλακίσει" με τα χέρια του.
- "Όταν σου λέω κάτι θα γίνεται" μου λέει απειλητικά
- "Αυτά στα τσουλάκια σου, εγώ από εσένα δεν δέχομαι εντολές και άσε με τώρα γιατί θα το μετανιώσεις" του λέω και γω απειλητικά στον ίδιο τόνο.
- "Μην παίζεις μαζί μου γιατί εσύ θα μετανιώσεις"
- "Γιατί θα σε φοβηθώ? Βρε άντε μου στον διάολο, τράβα στα τσουλάκια σου να τα πεις αυτά, σε εμένα δεν περνάνε αυτά!!!" του λέω φωνάζοντας μέσα στα μούτρα του και τον σπρώχνω με τα χέρια μου στο στήθος του με δύναμη, καταφέρνοντας να απεγκλωβιστώ.Πλέον του ορμάω πάνω του και τον ρίχνω στο κρεβάτι μου ανεβαίνοντας από πάνω του, παγηδευοντάς τον.
Τον κοιτάω με τόσο θυμό και του λέω:
- "Εγώ πριν κόντεψα να βιαστώ από 1 τσογλάνι στο κλαμπ και από άλλα 2 στον δρόμο. Για να σε ενημερώσω υπερασπίστηκα τον εαυτό μου, αν και είμουν μόνη και αβοήθητη, όσο εσύ πηδιόσουν με διάφορες. Και τώρα έρχεσαι, μου το παίζεις ότι ενδιαφέρεσαι "Άντρα πολλά βαρή; " του φωνάζω και αισθάνομαι να υγραίνουν τα μάτια μου καθώς λέω αυτά που πέρασα λίγες ώρες πριν.
- "Κατερίνα γαμώτο μην κλαις.... εγ........" πήγε να μου απολογηθεί σκουπίζοντας τα δάκρυά μου όμως εγω τον διέκοψα πριν συνεχίσει.
- "Η κουβέντα τελειώνει εδώ, εγώ πάω στο μπάνιο τώρα, μην σε βρω εδώ όταν βγω..." του λέω πηγαίνοντας στο μπάνιο.
Pov's Ανδρέα:
Μπαίνει μέσα στο μπάνιο και εγώ επεξεργάζομαι αυτά που μου είπε.Είμαι πολύ Μαλάκας τελικά, κατάφερα και τα έκανα σκατά για άλλη μια φορά. Τα λόγια της ήταν μαχαίρι, δεν την έχω δει τόσο άσχημα ψυχολογικά...Έχει δίκιο όμως, την άφησα μόνη της και θα μπορούσε να πάθει κακό...Όμως δεν θα φύγω, θα μείνω να της εξηγήσω ότι έκανα μαλακία και θέλω να της πω πως νιώθω...
__________________________________________________________
Γειά σας!!!😍Ελπίζω να είστε όλοι καλά...😁Η Κατερίνα αγρίεψε πολύ μου φαίνεται 😏Περιμένω εντυπώσεις από το κεφάλαιο....🤌See you my loves!!!🤗🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...