Part 14 - Sleep time....

419 21 2
                                    

Pov's Κατερίνας:

Έχει περάσει σίγουρα μισή ώρα, από τότε που έφυγε και εγώ κάθομαι στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι. Τι έχω πάθει ρε γαμώτο; Γιατί μου άρεσε τόσο αυτό το φιλί; Λοιπόν το αποφάσισα! Πρέπει να κάνουμε μία κουβέντα, με τον κύριο Ανδρέα. Δεν γίνεται με το έτσι θέλω να με φιλάει! Για ποια με πέρασε, για καμία εύκολη; Και ας μην ξεχνάμε ότι με έχει πάρει με το "έτσι θέλω" στο σπίτι του, με αφορμή για να με προστατέψει... Τώρα που το θυμήθηκα, τι έχω κάνει και θέλουν να με σκοτώσουν; Γιατί η ζωή μου, άλλαξε μέσα σε μία ... απαίσια εβδομάδα;

(Ενοχλητική φωνούλα: Καλά όχι και απαίσια, γνώρισες και έναν κούκλο...)
Σκάσε και συ μαρή τσουτσού...Δεν με βοηθάς...

Τικ, τικ.... ακούγονται δύο διστακτικά χτυπήματα από την πόρτα. Λογικά θα είναι η κ. Αρετή.

- "Κορίτσι μου, να μπω; Σου έχω φέρει λίγη σουπίτσα να φας..." ακούω μία στοργική, γυναικεία φωνή.

- "Ναι, ναι φυσικά περάστε..." λέω με έναν ενθουσιασμό και την ίδια στιγμή, ανασηκώνομαι από το κρεβάτι.

- " Γειά σου κορίτσι μου, εγώ είμαι η κ. Αρετή, η οικιακή βοηθός αυτού του σπιτιού...Σου έφτιαξα λίγη σούπα, για να φας κάτι, νηστική θα είσαι όλη μέρα καρδούλα μου..."

- "Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που μπήκατε στον κόπο..."

- "Τι λες κορίτσι μου, ποιόν κόπο, μην το ξανά πεις αυτό! Ούτως ή άλλως, έχω ρητές εντολές από τον Ανδρέα..." μου εξηγεί.

- "Και πάλι, σας ευχαριστώ πολύ..." της λέω και αρχίζω να τρώω το φαγητό μου. Δηλαδή ο κ. Ανδρέας μας, έχει δώσει και εντολές. Βρε τότε είναι σοβαρά τα πράγματα...

**
Είναι 6 το απόγευμα και έχω λιώσει στον ύπνο. Τώρα θα πάω να κάνω ένα μπανάκι και να κάτσω να δω καμία ταινία ή καμία σειρά στην τηλεόραση. Γιατί ο κ. Ανδρέας μας, δεν μου έχει δώσει το κινητό μου, οπότε η τηλεόραση είναι μονόδρομος...

....

      Μόλις βγήκα από το μπάνιο,  φόρεσα κάτι ωραίες, άνετες μπιτζαμούλες, που βρήκα στην ντουλάπα και ξάπλωσα στην τέλεια,  μεγάλη κρεβατάρα, για να δω την σειρά "ΖωέςΠαράλληλες"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μόλις βγήκα από το μπάνιο, φόρεσα κάτι ωραίες, άνετες μπιτζαμούλες, που βρήκα στην ντουλάπα και ξάπλωσα στην τέλεια, μεγάλη κρεβατάρα, για να δω την σειρά "ΖωέςΠαράλληλες". Καλά έτσι η Ειλούλ ... πόσα έχει τραβήξει, το κορίτσι....
.....

Λοιπόν επειδή χασμουριέμαι, θα πάω για ύπνο, έτσι κι αλλιώς βαρέθηκα...

....."Σουτ μην κάνεις φασαρία...! " .... ακούω μία φωνή, να έρχεται, έξω, από τον διάδρομο.

____________________________________________________________________________________________
Και καττ!!!
Γειά σας!!!😃Ελπίζω να είστε όλοι καλά !!!Χρόνια πολλά σήμερα, για την ημέρα! Ζητώ χίλια συγγνώμη, που δεν ανέβασα τόσο καιρό...αλλά είχα κάποιες υποχρεώσεις που με έχουν φέρει λίγο πίσω...☺Θα σας ανεβάσω και το επόμενο παρτ ελπίζω, αύριο ή μεθαύριο...🥲Περιμένω γνώμες για το κεφαλαίο και αν θέλετε πατήστε και ένα "αστεράκι"😆Σας φιλώ με όλη μου την αγάπη!!!😘😘😘😘😍😍🥰🥰

Ο Μαφιόζος μου...Where stories live. Discover now