Pov's Κατερίνας:
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και κατευθύνομαι προς την πόρτα, για να καταλάβω, από που προέρχονται οι συζητήσεις... Ανοίγω την πόρτα με πολύ προσοχή και μου κόβονται τα πόδια. Βλέπω έναν Ανδρέα με τσαλακωμενο μπουκάμισο, ανακατεμένα μαλλιά και γεμάτος ίχνη από κόκκινο κραγιόν, το οποίο προέρχεται σίγουρα από αυτό το ξανθό τσουλάκι που είναι δίπλα του.
Θέλω τόσο πολύ, να του σπάσω τα μούτρα και αυτή να την ξεμαλλιάσω, μέχρι να βγουν όλες οι τρέσες, από πάνω της. Δεν ξέρω γιατί νιώθω τόσο θυμό και γιατί κυλάνε δάκρυα από τα μάτια μου, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνω φόνο.
- "Βάσια, προχώρα μέσα και αθόρυβα, δεν θα το ξαναπώ! " λέει ο Ανδρέας στο τσουλάκι του, που το λένε και Βάσια.
- "Γιατί ρε μωρό μου, κοιμάται κάνεις και δεν το ξέρω;" λέει αυτή ναζιάρικα και τον φιλάει στο στόμα.
- "Ναι κοιμάται και αν ξυπνήσει εξαιτίαςσου, θα δεις τον άλλο μου εαυτό!" της λέει νευρισμένος, σαν να την απειλεί. Σώπα ρε, σε πήρε ο πόνος αν κοιμάμαι;
- "Καλά εντάξει, καμία γκόμενά θα έχεις, για να νοιάζεσαι τόσο...Αλλά ας πάμε μέσα! "του λέει και χωρίς να τον αφήσει να μιλήσει, τον τραβάει και μπαίνουν μέσα στο δωμάτιο.Πάνε να βγάλουν τα ματάκια τους, τα παιδάκια.Εμ βέβαια, όχι που δεν θα χε και γκόμενες.
Τσίπα δεν έχει πάνω του;Φέρνει μέσα στο σπίτι, τις γκόμενές του, λες και είμαι υποχρεωμένη να βλέπω αυτά τα αηδιαστικά πράγματα!Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος, εγώ φταίω που δέχτηκα να μείνω εδώ για λίγες μέρες...Λοιπόν ας πάω για ύπνο, γιατί έτσι και αλλιώς δεν με ενδιαφέρει τι κάνει με την ερωτική του ζωή.
....
Έχουν περάσει 10 λεπτά και ακούω θορύβους από το δωμάτιο των πιτσουνακίων.Δηλαδή φταίω τώρα εγώ, να φωνάξω τον μπογιά να τους μαζέψει;Δηλαδή εγώ θα ακούω τις κραυγές τους όλη την νύχτα και θα τους κρατάω το φανάρι;
.....
Η ώρα είναι 6 το πρωί. Ξύπνησα και ένας Θεός ξέρει πως άντεξα και δεν τους σκότωσα. Αυτός ο άντρας κάτι μου έχει κάνει και δεν ξέρω γιατί αισθάνομαι έτσι...Εγώ ποτέ μου δεν έχω ξανανιώσει ζήλια για άντρα...Ελπίζω να μην κολλήσω μαζί του, γιατί δεν θα την βγάλω καθαρή...Αλλά ας σηκωθώ να πάω στο γυμναστήριο στο υπόγειο, να ξεσπάσω τον θυμό μου.
Φόρεσα ένα αθλητικό μαύρο μουστάκι και ένα γκρι σορτσάκι που βρήκα στην ντουλάπα και είμαι έτοιμη να πάω στο γυμναστήριο.
Μπαίνω μέσα και μένω εντυπωσιασμένη, γιατί μοιάζει σαν να είμαι σε κανονικό γυμναστήριο. Στο βάθος βλέπω έναν μαύρο σάκο του μποξ και πηγαίνω γρήγορα να ξεσπάσω τον μεγάλο θυμό μου, πάνω του....________________________________________________________
Hello, Hello!!!😃
Τι κάνετε, πως μου είστε? Ζητώ συγνώμη που καθυστέρησα σχεδόν μια βδομάδα να ανεβάσω καινούργιο κεφάλαιο, αλλά ελπίζω να είμαι πιο συνεπής...Αχ αυτός ο Ανδρέας, μας στενοχώρησε την Κατερίνα μας!!!😐🥺Περιμένω γνώμες και σχόλια για το κεφάλαιο, εμ και πατήστε και "αστεράκι" βρε αστέρια μουυυ!!!😍Καληνύχτα και πολλά φιλιά μέχρι το επόμενο κεφάλαιο!!!🥰😍🤗😘😘😘😘
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...