Part 17 - Η άφιξη...

390 18 8
                                    

Pov's Κατερίνας:

- Συγγνώμη που άργησα αλλά είχα κάποια εμπόδια...( Μπαίνω στο αμάξι του Μάριου και φεύγουμε)

- Δεν πειράζει ρε Κατερίνα, τι εννοείς εμπόδια;

- Τον φίλο σου τον Ανδρέα...

- Τι σου έκανε ο ηλίθιος;

- Δεν γίνεται συνέχεια να μου μιλάει επιθετικά λες και είμαι  το σκυλάκι του και γω να τον υπακούω! Άσε που μου μαζεύει τα τσουλάκια του και εγώ πρέπει να του δίνω αναφορά για ό,τι και αν κάνω....Και τώρα είχε την  απαίτηση να μάθει που πάω! Σε εμένα να του πεις ότι δεν θα το παίζει τσαμπουκάς!

- Εντάξει ρε Κατερίνα, μην του δίνεις σημασία...Απλώς θελει να ξέρει ότι είσαι ασφαλής...Βέβαια θα του τα ψάλλω,  γιατί  το παρακάνει κάποιες φορές ο Μαλάκας...

Pov's Μάριου:

Είμαστε στο αυτοκίνητο και σε λίγα λεπτά,  θα προσγειωθεί η φίλη της Κατερίνας.Από αυτά που μου είπε η Κατερίνα  πιστεύω ότι έχει αρχίσει κάτι να  παίζεται ανάμεσα σε αυτή και τον κολλητό μου. Αλλά είναι μεγάλος παπάρας και φέρνει τις ξεπέτες σπίτι...
....

Αράζω το αυτοκίνητο και κατεβαίνουμε. Στο βάθος βλέπω μία ψηλή αδύνατη κουκλάρα να έρχεται προς εμάς. Έχε γούστο να ναι αυτή η φίλη της...

 Έχε γούστο να ναι αυτή η φίλη της

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Pov's Ειρήνης:

Κατευθύνομαι γρήγορα προς την κουλητούλα μου!!!Οπ για μια στιγμή,  ποιος είναι αυτός ο  ωραίος,  δίπλα σε αυτή; Σαν να είναι ο σοφέρ της είναι...Γουατ???

- ΑΓΑΠΗΗΗΗΗ ΜΟΥΥΥΥ!!!

- ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥ!!!!

- Που στο καλό βρέθηκες εδώ,  τι στο  διάολο έχει γίνει?

- Πάμε στο σπίτι,  και θα σου τα πω όλα...Αχ ξέχασα,  από εδώ είναι ο Μάριος,  ο φίλος του Ανδρέα, που σου έλεγα...

- Είμαι η Ειρήνη...Η φίλη της Κατερίνας...(λέει η Ειρήνη δίνοντας το χέρι της στον Μάριο. )

- Ξέρω, η Κατερίνα σε όλη την διαδρομή για εσένα μιλάγε...Εγώ λοιπόν, είμαι ο  Μάριος όπως άκουσες...Γι' αυτό κυρίες μου, ας μπούμε στο αμάξι και να την κάνουμε σιγά σιγά...(λέει ο Μάριος, βάζοντας τις βαλίτσες στο πορτμπαγκάζ και έτοιμος να βάλει την Ειρήνη στο αυτοκίνητο.)

...

Πολύ κοιτιούνται αυτοί μεταξύ τους και δεν μου αρέσει...Κάτι μου λέει ότι θα έχουμε ειδύλλιο....

_________________________________________________________________
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!🥰ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ  ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΩ...😅ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΝΩΜΕΣ.....ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ 🤞ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ 😍😘😘😘😘😘😘

Ο Μαφιόζος μου...Место, где живут истории. Откройте их для себя