Pov's Κατερίνας:
Χτες αφού έκανα το μπάνιο μου, έπεσα στο κρεβάτι και τα μάτια μου έκλεισαν κατευθείαν. Μετά από τόσες μέρες επιτέλους, κοιμήθηκα σαν άνθρωπος, αν εξαιρέσουμε ότι είδα έναν εφιάλτη με τον Κωνσταντίνο. Ναι τον είδα στον ύπνο μου, να συνεχίζει εκείνο... που δεν πρόλαβε να μου κάνει. Απ' ό,τι θυμάμαι, πρέπει να φώναζα πολύ δυνατά και νομίζω ότι ήρθε ο Ανδρέας δίπλα μου, για να δει, τον λόγο που φώναζα.** Βλέπω το ξυπνητήρι και η ώρα έχει πάει 8:00 το πρωί. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που κοιμάται ως αργά, οπότε παίρνω την απόφαση να σηκωθώ. Είμαι και φιλοξενούμενη σε ξένο σπίτι, ας μην κάθομαι στο κρεβάτι. Ανοίγω την ντουλάπα και από τα πολλά και διαφορετικά ρούχα, διαλέγω ένα γκρι φούτερ, μαζί με ένα μαύρο κοντό κολλάν γυμναστικής, για να είμαι άνετη.
Βγαίνω έξω από το δωμάτιό μου και κατεβαίνω κάτω. Μπαίνω μέσα στην κουζίνα και δεν είναι πουθενά, οπότε μάλλον θα κοιμάται. Λίγο πιο πέρα από την τραπεζαρία της κουζίνας, παρατηρώ ένα σύστημα ηχείων, οπότε γιατί όχι. Ναι καλά καταλάβατε, θα βάλω...μουσική . Ανοίγω τα ηχεία και βάζω μουσική όχι χαμηλά μα ούτε και δυνατά (δηλαδή κάπου στο ενδιάμεσο) και αρχίζω να φτιάχνω πρωινό. Ανοίγω το ψυγείο για να φτιάξω ομελέτες.
* Καθώς, κοντεύω να τελειώσω με το τηγάνισμα, μπαίνει, το τραγούδι "της καρδιάς μου"... το "Zemer"(Το έχω και πάνω, για όποιον θέλει να το ακούσει😉). Εμ και φυσικά εγώ αρχίζω και χορεύω με τον ρυθμό, αυτό έλειπε να μην χορέψω. Καθώς σερβίρω τις ομελέτες στα πιάτα και είμαι έτοιμη να βάλω το τηγάνι στα άπλυτα, γυρίζω και αντικρίζω έναν Ανδρέα με εκτεθειμένο το γυμνασμένο κορμί του και μόνο με ένα μαύρο σορτσακι.(Φανταστείτε
αυτό με το σώμα και τα tattoos του Michele Morrone)
Εγώ, με αυτό το θέαμα, ταράχτηκα η γυναίκα και κάηκα με το τηγάνι που κράταγα και αφήνω μια κραυγή πόνου. Ο Ανδρέας έρχεται γρήγορα προς το μέρος μου πανικόβλητος.
- "Babygirl, τελικά μάλλον σε τάραξα πρωινιάτικα με τους κοιλιακούς μου ε;"μου λέει καθώς έχει σκύψει και μου εξετάζει το χέρι στο σημείο που "κάηκα".
- "Νόμιζα ότι δεν είχες ξυπνήσει ακόμα και έφτιαχνα πρωινό..." λέω προσπαθώντας να αλλάξω θέμα.
- "Όχι Babygirl, έχω ξυπνήσει δεν με βλέπεις, γυμναστική έκανα..." λέει κοιτάζοντας με, με ένα υπονοούμενο.
- "Πηγές γυμναστήριο πρωινιάτικα;Ποτέ πρόλαβες;" τον ρωτάω.
- "Babygirl έχω δικό μου, κάτω στο υπόγειο..." μου λέει με ένα υφάκι σε τύπου "Για ποιον με πέρασες"- "Α οκέι, άμα είναι θα το επισκεπτώ και γω μέχρι το τέλος της εβδομάδας, που θα φύγω" του λέω.
- "Να πας οπότε θες, αλλά είπαμε, ότι θα μείνεις μέχρι να ξέρω ότι είσαι ασφαλής και δεν θα 'σαι στόχος για κανέναν..." μου εξηγεί.
- "Δεν κατάλαβες καλά! Εγώ εδώ πέρα, θα μείνω, μέχρι το τέλος της εβδομάδας και πολύ σου λέω! Έχω το δικό μου σπίτι! Δεν είμαι σκυλάκι σου, για να με έχεις κλεισμένη, μέχρι να θελήσεις να με αφήσεις!" του λέω χτυπώντας απ' τα νεύρα μου, το χέρι μου πάνω στον πάγκο και αφήνω ένα επιφώνημα πόνου, γιατί η χαζή ξέχασα ότι έχω και μια πληγή.
- "Καταρχήν Babygirl ηρεμήσε και έλα να σου βάλω μία κρέμα στην πληγή.Τα αλλά, ας τα συζητήσουμε, τρώγοντας το πρωινό που μας έφτιαξες." μου λέει με μία ηρεμία.
Καθόμαστε στις θέσεις μας και αυτός μου αλείφει μία κρέμα, πάνω στην πληγή μου και μετά μου φιλάει το χέρι, ψιθυρίζοντας μου "Passando Babygirl = Περαστικά Babygirl" και αρχίζουμε να τρώμε.
____________________________________________________
Γειά σας παιδιά!!!Τι κάνετε;Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!Λοιπόν ανέβασα καινούργιο κεφάλαιο και μέσα στις επόμενες μέρες να περιμένετε και καινούργιο 🤫.Περιμένω γνώμες και σχόλια...Πατήστε και ένα "αστεράκι" και μία κοινοποίηση...😁Και θα τα ξανά πούμε....Αχ!Παιδιά περιμένετε! Αν θέλετε, σας προτείνω να διαβάσετε την ιστορία της φίλης μου Aggeliki07ntl .🥰Λέγεται "Γιατί σε ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΑ".Πατήστε και εκεί "αστεράκι", αν δεν σας κάνει κόπος, γιατί μας βοηθάει πολύ...🙏Αυτά είχα να πω, για τώρα...
See you in the next time guys!!!🤩🥰😍😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...