Pov's Ανδρέα:
Αυτό το κορίτσι, πραγματικά δεν ξέρω πόσο μπορεί να με νευριάσει...Συνέχεια με πάει κόντρα, αλλά αυτά δεν παίρνανε σε εμένα...Όταν θυμώνει, από τη μία θέλω να την χαστουκίσω και από την άλλη να την πιάσω και να την φιλάω σαν να μην υπάρχει αύριο...Αλλά που θα πάει θα με ερωτευτεί...Δεν έχει γεννηθεί ακόμα γυναίκα να αντισταθεί σε εμένα...
- (Μικρή φωνούλα)Ίσως και να έχει...
- Σκάσε ρεε!
...Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και ανοίγω ξεκλειδώνοντας την πόρτα του σπιτιού κλείνοντας την με δύναμη. Πάω στην κουζίνα και ανοίγω το ντουλάπι παίρνω ένα ποτήρι και ένα μπουκάλι ουίσκι. Όμως πάνω στο πάγκο υπήρχε και ένα μπολ με τορτήγιες...καθώς έτρωγα τις τορτήγιες ακούω βήματα. Γυρίζω και αντικρίζω μια Κατερίνα με μπιτζαμούλες, ατημέλητο μαλλιά και ορισμένα μάτια. Έχε γούστο να έκλαιγε...
Αυτή με βλέπει, παίρνει ένα ποτήρι βάζοντας νερό και μ λέει
- "Βλέπω μια χαρά σου αρέσουν οι τορτήγιες μου..."Εγώ αμέσως φτύνω την μπουκιά μου και της απαντάω:
- "Μην είσαι και τόσο σίγουρη, για πέταμα είναι" της λέω και παίρνω το ουίσκι μ πηγαίνοντας στο κήπο.Pov's Κατερίνας:
Θα τον σκοτώσωωωωωω!!!Από εμένα θα πάειιιιιι!!! Μόλις μου είπε ότι μαγειρεύω χάλια...Αυτό ήτανε δεν θα του ξανά μιλήσω ποτέ. Κομμένα τα μαγειρέματα...ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΤΣΟΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥ!!!
Ανεβαίνω τις σκάλες, μπαίνω στο δωμάτιό μου και λέω στην Ειρήνη τι έγινε.- "Καλά δεν βλέπεις ρε Κατερίνα ότι το έκανε επίτηδες???Προσπαθεί να σε νευριάσει..."
- "Λοιπόν από αύριο θα δει μια άλλη Κατερίνα!!!Πάμε για ύπνο γιατί πολύ αξία του έδωσα..."λέω αποφασιστικά.
.....Σηκώθηκα με την Ειρήνη, ντυθήκαμε (check φώτο👇)
Και αποφασίσαμε να πάμε για κάνα καφέ και ψώνια....Όχι θα είμαι κλεισμένη στο σπίτι του άλλου. Δεν είμαι το σκυλάκι του να με έχει δεμένο...
__________________________________________________________________
Γειά σας αγάπες!!!😍 Σας ανεβάζω καινούργιο κεφάλαιο, ελπίζω να σας αρέσει...Περιμένω γνώμες αν σας αρέσει.....😘😘😘
YOU ARE READING
Ο Μαφιόζος μου...
FantasyΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...