Part 7 - Η "διάσωση"...

504 19 1
                                    

Pov's Κατερίνας:
      Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι είμαι δεμένη με μία ζώνη ασφαλείας και κάθομαι σε μία θέση αεροπλάνου. Αισθάνομαι μία ζαλάδα,  αλλά και μία αηδία με αυτό που πέρασα. Όπα - όπα,  έχω χάσει επεισόδια μάλλον...Εγώ το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι,  είναι το καθίκι ο Κωνσταντίνος που πηγαίνε να με βιάσει και τότε Εκείνος(ο Ανδρέας), με έσωσε και με πήρε στα χέρια του βάζοντας στο αυτοκίνητο του. Μου ψιθύρισε και κάτι. Α ναι θυμήθηκα!Μου είπε "Ηρέμησε Babygirl, τώρα μαζί μου,  είσαι ασφαλής."Τι να εννοούσε με αυτό άραγε;Ελπίζω να μην έχω μπλέξει πάλι σε μπελάδες γιατί δεν θα αντέξω...
...
   Ανοίγει η κουρτίνα (στο αεροπλάνο) και μπαίνει μέσα.Εγώ τον κοιτάω, αλλά δεν λέω κάτι. Για να αποφύγω το βλέμμα του κοιτάω στο παράθυρο.Αυτός συνεχίζει να με κοιτάει και με πλησιάζει κάθοντας στην απέναντι θέση, με αποτέλεσμα πλέον να είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο.
- "Είσαι καλύτερα Babygirl;" με ρωτάει στοργικά. Εγώ δεν του απαντάω. Τι να του πω,  δεν με βλέπει; Επίσης από που και ως που Babygirl;Πολύ αέρα δεν πείρε;

- "Babygirl,  σε παρακαλώ απάντησε μου" μου ξανά λέει στοργικά.

- "Αν θες να μάθεις τόσο θα σου πω. Όπως βλέπεις είμαι πιο "ωραία" από ποτέ. Και ποιος δεν θα χαιρόταν στην θέση μου...Ο πρώην μου με απήγαγε, με κακομεταχειρίστηκε, με απείλησε να με σκοτώσει και εκανε απόπειρα να με βιάσει.Αλλά ευτυχώς, με έσωσες εσύ και το εκτιμώ πολύ. Και όλα αυτά γιατί;Θα σου πω εγώ, γιατί σε έσωσα εκείνο το βράδυ.Μου είπε ότι μπήκα εμπόδιο στην δουλειά του και ότι θα το πλήρωνα. Τώρα θα μου πεις γιατί σου τα λέω όλα αυτά, δεν ξέρω ούτε εγώ ή ίδια. Αλλά εσύ ζήτησες να μάθεις πως είμαι. Και κάτι τελευταίο,  δεν ξέρω που πάμε με το αεροπλάνο,  αλλά Θέλω να επιστρέψω πίσω στην Αθήνα, στην ζωή μου." του λέω μονολογόντας, χωρίς να πάρω ανάσα. Αυτός με κοιτάει και δεν ξεκολλάει τα μάτια του, από πάνω μου. Με πλησιάζει και μου βάζει τα χέρια μου μέσα στα δικά του, (τα μεγάλα).

- "Babygirl,  καταρχήν, Θέλω να σου πω, ένα μεγάλο ευχαριστώ που με έσωσες εκείνο το βράδυ και για όσα πέρασες με αυτό το τομάρι. Λυπάμαι πραγματικά πολύ...Δεν σου άξιζε να περάσεις κάτι τέτοιο για εμένα...Όσον αφορά για το που πάμε, θα σου πω.Θα πάμε Θεσσαλονίκη, για να είσαι ασφαλής κοντά μου. Θα μείνεις μαζί μου, στο σπίτι μου, για ένα ορισμένο διάστημα." μου λέει απολογόντας.

- "Α και εσύ το έχεις κάψει από τι φαίνεται,  σαν τον άλλο. Λοιπόν, επειδή δεν σου τα παν καλά, ο καθένας θα γυρίσει σπίτι του,  στις ζωές του και δεν με ξέρεις δεν σε ξέρω,  υποφέρεις και υποφέρω...Τον εαυτό μου,  μπορώ να τον προστατέψω καλύτερα από τον καθένα, όπως έκανα πάντα. Και κάτι τελευταίο... το "Babygirl" κομμένο. Δεν σε ξέρω και από χτες. Το όνομα μου, είναι Κατερίνα Καζάκου. Έτσι θα μαι αποκαλείς μέχρι να χωριστούν οι δρόμοι μας κ. Ανδρέα...το επώνυμο;" του λέω με ένα σοβαρό ύφος. Αυτός μου ρίχνει ένα γελάκι. Δηλαδή γέλασε μαζί μου; Αν του δώσω μία σφαλιάρα,  θα δει πόσο θα γελάει μετά...

- "Ανδρέας Αβραμίδης Babygirl, για τους ξένους και μόνο. Εσύ όμως μπορείς να λες όπως θες..." μου λέει με ένα υπονοούμενο.

- Προτιμώ το Ανδρέας Αβραμίδης. Λοιπόν σύμφωνοι με αυτά που είπα;" του λέω πάλι σοβαρά και αισθάνομαι το αεροπλάνο να προσγειώνεται.Αχ ευτυχώς θα πάω σπίτι μου...

- "Babygirl,  ξέχασε το, θα μείνεις μαζί μου. Έλα τώρα να κατέβουμε από το αεροπλάνο"μου λέει με μία απάθεια και πάει να σηκωθεί.

- "Πας καλά άνθρωπε μου; Εγώ δεν πάω πουθενά μαζί σου! Επίσης κόψε το "Babygirl", με εκνευρίζει! " του λέω νευρισμένη.

- "Για αυτό μου αρέσει να σε λέω έτσι Babygirl. Έλα τώρα πάμε..."μου λέει δείχνοντας την πόρτα.

- "Δεν σφάξανε..."του λέω με θυμό.

- "Καλά,  θα σε πάρω σηκώτη τότε..."μου λέει και με παίρνει σαν σακί, στους γυμνασμένους ώμους του. Εγώ τον χτυπάω στην πλάτη του και του φωνάζω για να με αφήσει κάτω,  αλλά δεν με ακούει. Κατεβαίνουμε από το αεροπλάνο και με βάζει μέσα στο αυτοκίνητο του,  ένα μαύρο Mercedes. Αυτός πηγαίνει απ' την άλλη μεριά και μπαίνει στην θέση του οδηγού. Και γω, όπως φαντάζεστε, ναι, είμαι συνοδηγός. Βάζει μπρος και ξεκινάει να οδηγάει...

__________________________________________________________________________________________________________
Καιιι κάττ
Γειά σας!!!😃Τι κάνετε,  πως είστε?😍 Λοιπόν όπως βλέπετε ανέβασα καινούργιο κεφάλαιο και μπορεί να ανεβάσω και άλλο σήμερα,  αν προλάβω...🙂😉Πατήστε "αστεράκι", κοινοποιήστε την ιστορία σε φίλους σας...Ξέρετε τώρα τα συνηθισμένα...😂😉🤪😅Περιμένω σχολια και εντυπώσεις....Πολλά φιλάκια!!!!🤩😍🥰

Ο Μαφιόζος μου...Onde histórias criam vida. Descubra agora