Pov's Κατερίνας:
Με το που φεύγει από το δωμάτιο, τρέχω κατευθείαν στο δωμάτιό μου. Κλειδώνω την πόρτα, πέφτω κάτω στο πάτωμα και ασυναίσθητα με πιάνουν τα κλάματα...
Γιατί να είμαι τόσο ηλίθια;Γιατί γαμώτο;;;;;Γιατί δεν μπορεί να καταλάβει, τι κακό μου έχει κάνει;;;;;Γιατί δεν καταλαβαίνει ότι έχω αρχίσει και τον θέλω κοντά μου κάθε στιγμή;;;; Δεν θέλω να του μιλάω έτσι, αλλά αυτός με προκαλεί....Γιατί να την έχω πατήσει άσχημα μαζί του;;;;
...
Πάνω που έκλαιγα και μίλαγα μόνη μου, ακούω την πόρτα μου να χτυπάει ανήσυχα...
- Κατερίνα είσαι καλά;;;;(Με ρωτάει ανήσυχα η Ειρήνη.)
- Ναι (της απαντάω μονολεκτικά εγώ)
- Τι "ναι" μωρέ, που ακούγεσαι σαν το μαύρο χάλι!!!Άνοιξε μου τώρα!!!( Μου φωνάζει)
Της ανοίγω, γιατί δεν είχα άλλη επιλογή και με το που με βλέπει να κλαίω, με πλησιάζει με κάνει μια δυνατή αγκαλιά και πέφτουμε και οι δύο στο πάτωμα.
- Γιατί κλαις βρε Κατερινάκι μου;;;;Δεν πιστεύω να σου έκανε τίποτα ο άλλος, θα τον στραγγαλίξω!
- Θα σου πω, αλλά πρώτα θέλω να στα εξηγήσω από την αρχή...
.....
- Εσύ έτσι όπως μου τα λες, δεν είναι μόνο ότι έχεις αρχίσει και τον θες, αλλά κάνει μπαμ ότι κόβει φλέβες και για σένα...(μου λέει η Ειρήνη με μία χαρά)
- Ναι για αυτό γυρνάει με τα τσουλάκια του!(λέω εγώ θυμωμένη γιατί και μόνο που το αναφέρω, συγχίζομαι!)
- Ναι καλά, θα το κάνει για να ζηλεύεις, άντρες τι περιμένεις;;;;
- Ειρήνη μου, ότι και να κάνει από εδώ και πέρα δεν θα με ενδιαφέρει, το μόνο που θέλω είναι να φύγω από εδώ να μην τον ξανά δω! Μου χει γ@μήσει την ψυχολογία!!! (λέω πιο πολύ για να πείσω τον εαυτό μου)
- Ναι καλά σε πίστεψα...Τέλος πάντων, θέλεις να πάμε μετά για κάνα ποτάκι;Να θυμηθούμε τα παλιά και να ξανά γίνεις ο εαυτός σου;; (μου λέει εύθυμα η Ειρήνη προσπαθώντας να με πείσει)
- Όχι δεν θέλω να βγω ( της απαντάω)
- Ωραία αφού δεν θες να βγούμε, θέλεις να δούμε ταινία τότε ; Και να φτιάξουμε φαγητό και να ξαπλώσουμε στα παπλώματα να χουχουλιάσουμε...
- Ε αυτό ακούγεται καλύτερο ο!(λέω χαρούμενη)
- Θα βρω εγώ ταινία και πάνε να ξεκινήσεις εσύ το φαγητό, γιατί αν περιμένεις από εμένα δεν θα φάμε ούτε αύριο....
....
Έχω βάλει ήδη να ψήνονται οι τορτηγιες...Φτιάχνω σπιτικά nachos, μαζί με σος γιατί τρελένεται η Ειρήνη για αυτά...
Ευτυχώς σήμερα έχει ρεπό η κυρία Αρετή, γιατί εάν ήταν στην κουζίνα δεν θα με άφηνε να κάνω τίποτα...
_____________________________________________________________
Hello!!!😍Τι κάνετε, πως είστε? 😁Βρήκα χρόνο σήμερα και είπα να σας ανεβάσω ένα καινούργιο κεφάλαιο....Απολαύστε το και περιμένω σχόλια....Πατήστε και ένα αστεράκι...🤭☺Πολλά φιλιά!!!😉😘😘🤗🤗🤗
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Μαφιόζος μου...
FantasiaΗ Κατερίνα, ένα 19χρονο κορίτσι, σπουδάζει Ιατρική στην Αθήνα. Ένα βράδυ όμως η ζωή της θα αλλάξει με τον Ανδρέα που είναι Μαφιόζος. Αυτή δυναμική, με επιφυλάξεις, αυτός όμως αδίστακτος και ότι θέλει το έχει... Δύο χαρακτήρες άκρως αντίθετοι, αλλά...