Beğeni ve takip durumuna göre Hikayemi devam ettireceğim.Beğenen elleriniz dert görmesin.
Babaanne bunu şaka olarak görüyorum. Bana acil iş dediğin bumuydu, bende akşamın 8 de geldim diye vicdan yaptım. Sana birşey oldu sandım ben gidiyorum. Küçük hanım sizede hayatta başarılar diliyorum.
Pars otur şuraya.
Gülsüm anneanne ne diyorsun sen evlenmekde nereden çıktı zorla olmaz bu işler başka bir yolunu buluruz torunun haklı.
Sen sus Rubanu , Pars sende geç şuraya otur dedim canımı sıkma.
Babaanne karşında çocuk yok 29 yaşındayım artık emir vermesen, dayatma yapmasanmı acaba.
Pars geç otur ve dinle.
Rubanu'nun ailesi 1 ay önce silahlı bir saldırı sonucu öldürüldü Rubanu yaralı olarak kurtuldu ve bana sığındı. Annesi babanın okuldan arkadaşıydı evlendiği kişide saygın ailelerden birinin oğluydu. Düğünlerine gittim. Oğlu kızı doğduğu zaman elimi öpmeye geldi. Sen doğduğunda geldiler. Beni her zaman bir anne bildi ölürken kızını bana emanet etmiş.
Babaanne tamam emanet etmişde, ben neden evleniyorum.
Çünkü peşinde hangi it var şuan bilmiyoruz bize bağıl olursa dokunmazlar yoksa oda ölür amca yenge yiğen ve hala hepsini öldürmüşler.
Nurbanu"ydu değilmi başın sağolsun üzüldüm.
Rubanu teşekkürederim.
Pardon Rubanu.
Babaannem biraz yalnız konuşsak.
Ben sizi yalnız bırakayım Gülsüm anneanne otur, Rubanu Pars ne konuşacaksan yanında konuş.
Peki babaanne sen bilirsin.
Ben evlenemem sabah 9 akşam 5 işi olan adam değilim. Bu kızda gördüğüm kadarıyla evde koca bekleyip yemek di temizlikti yapacak hatun değil.
Onada yazık banada korumamıza alalım olsun bitsin.Pars neden anlamıyorsun ben senin artık evlenmeni yuva kurmanı bana torun vermeni istiyorum. 70 yaşına girdim şurda kaç yıl daha yalnız olayım en azından ölmeden evde koşuşan çocuklar istiyorum.
Bu Rubanu olmasada başkası zaten olacak. Rubanu ettiğim duaların karşılığı geldi. Her yere haber salmışdım sana kız arıyordum mevlam gönderdi.
Babaanne ben evlenemem ama illa bu kıza koca bulalım dersen Mahir ile evlendirelim oda bizden sağ kolum. Kimse karısına ilişmez.
Sen beni ne sanıyorsun koca delisi falanmı.
Beni iyi dinle Pars efendi benim derdim evlenmek falan değil. Sen yada yamağında da gözüm yok.Büyüğümdür dedim Gülsüm anneanne'ye saygı duydum sözünü kesmedim ne dediyse eyvallah dedim.
Benim tek derdim aileme bunu yapanları bulup adalete teslim etmek sonrada yurt dışına çıkıp kendime yeni bir hayat kurmak o yüzden bana koca avcısı kız muhabbeti yapma.
Gülsüm anneanne üzerimdeki tüm mal varlığını size devredeyim. Ozaman benden alacakları birşey kalmaz beni rahat bırakırlar,bana yurt dışında yetecek kadar bir para verseniz yeter fazlasını istemiyorum. Ben çalışır kazanırım. Mal varlığım karşılığında yapanları adalete verelim yeter.
Güzel kızım dertleri sadece mal mülk değilki onların derdi senin geride kalman, sürekli diken üzerinde olmak. Ya gördüyse, ya adalete giderse, ya kin güdüp adaletini kendi sağlarsan bu tip herifler arkada şahit istemez. Neden 1 aydır çiftlikten çıkmana izin vermiyorum sanıyorsun yaşa diye. Kim yapdı bunu bilmiyoruz üstlenen yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...