Mahir geldimi adamları. Çiftliğin etrafına dağıt kapıda da araba içinde hazır 2 adam hep beklesin ve dolu olsunlar.
Mahir nereye bakıyorsun sen.
Abi elindeki nedir...
Sus Mahir sus yürü dediğimi yap.Anneanne bu ses nedir. Hangi ses Rubanu bu ses heee elektrikli testere çocuklar ağaç kesiyor herhalde.
Pars oğlum nerelerdesin saatlerdir.
Bahçede hain kütükleri doğruyordum babaanne iyi bari havalar sertleşince yakarız.
Kimin kütükleriymiş peki.
Kadıoğullarının,ooo onlar yanmaz yaşdır.
Ben kuruturum.Siz ne konuşuyorsunuz Allah aşkına.
Alışırsın Rubanu biraz daha zaman.
Pars benim mafyacılık işlerine alışmaya hiç niyetim yok.
Ben hayat kurtarmayı hedefliyorum,hayat almayı değil.
Biz birde bu düğün işini falan bir açıklığa kavuşdursak.
Nişan tamam da düğüne ne gerek var bir nikah yapalım olsun bitsin.
Olur mu kızım öyle, senin benim gelinim olduğunu yedi düvele duyurmadan sade bir nikahla nasıl
duyurmamı bekliyorsun.
Bahçede büyük bir organizasyon yapalım ki yerin dibinde ki'nin bile kulağına gitsin.Babaannem millet birdenbire bu nişan bu düğün nereden çıktı demeyecekmi.
Mallarına çöktüğümüzü düşünmiyeceklermi.
Sen sıkıntı yapma torunum. Babaannen o işlerin hepsini ayarladı ne kadar dedikoducu kadın boşboğaz kız kurusu varsa yarın öğlen hepsini çaya davet ettim.
Sen Rubanuyu al git üzerine başına adam gibi birşeyler alsın. Sonra size verdiğim adrese gidin gerekeni size söyliycekler.
Babaanne sen çıksan...
Ben yaşlıyım bak 70 yaşındayım ayağa kalkacak halim yok.Tamam babaanne Rubanu hazırlan çıkalım..
Nasıl bir yere gideceğim Anneanne ona göre hazırlanayım.
Giy yazlık elbise çık torunum bir de bana artık babaanne de nede olsa artık benim torumsun.Tamam babaanne, oyyyy severim seni canım benim.
Babaanne ben burdayken yapma bari.
Ne o kıskandınmı Pars Bey...
Oy benim yakışıklı torunum kıskanma senide severim.
Ben arabadayım babaanne gelince gönder dışarı.
Abi ne işler dönüyor burda, dün akşam ayrıldık bekardın bugün nişanlısın bir anlatsanmı kim bu şanslı kız.
Mahirim şanslı mı, şanssız mı onu zaman gösterecek.
Az sonra arabada olur görürsün, vay anasını burada mı.
Evet içeride giyiniyor hanımefendi...Hanfendimi insan nişanlısına hanfendi dermi. Ne der Mahir...
Çiçeğim böceğim kelebeğim der.
Mahir sikecem şimdi belanı...
Abi bu gelen omu..
Evet o...Maşallahı varmış çok güzel abi Allah sana bağışlasın...
Babaannem iyi ki elbise giy dedi a.g yaz günü üşüt mü dedi.
Ne dedin abi...
Yok bişey önüne bak geldi...
Çok beklettimmi...
Yok Mahirle laflıyoduk.
Merhaba Mahir Bey, ben Rubanu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...