Beni Öptün. 23.Bölüm

2.5K 189 1
                                    

Beğeni lütfen.

Uyan hadi uykucu kalk akşam olmak üzere Rubanu.
Pars ne oluyor.
Hadi kalk evimize dönüyoruz.
Offfff

* Telefonlamı konuşuyor o.

Bende canımsın ya ne zaman tamamdır, bu gece müsaitim sen çağrırsında gelmezmiyim.
Hadi hadi şımarma gelicem sarım benim.
* Utanmıyorda yanımda cilveleşiyor aptal Rubanu birde öpüp duruyorsun, neymiş tek sevgilisi benmişim yalancı köpek.

Hadi sene hazırlanmadınmı daha.

Ben bir yere gitmek istemiyorum burada gayet iyiyim.
Kalk ben aşağıda hamakta seni bekliyorum eşyalarını topla gel.
Koray 1 saat içinde burda olur, toplan bir an önce çıkalım.

* Sonra Pars gelsinde delirmesin bu bedenine yapışan elbiseler beni delirtecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


* Sonra Pars gelsinde delirmesin bu bedenine yapışan elbiseler beni delirtecek.

Rubanu başka giyecek elbisen yok muydu.
Yani illa bu kadar kısa bu kadar göğsü açık ve bu kadar vücuduna yapışmak zorundalar mı.
Ben sana diyorum ki benim çevremde adamlar varken bu tür kıyafetler giymeye ve sen inadına bunları yapıyorsun.

Yok Pars başka kıyafetim yok bunlar var ve benim gardırobum genelde bu şekilde ve ayrıca şu an etrafımızda ne senin adamın var ne tanıdığın iş çevren var.
Burası bir ada, tatil yeri ve burada herkes çıplak.

Hatta şu an ben gerektiğinden fazla giyineyim, ayrıca sen kıyafetlerimle uğraşacağına bir an önce şu aileme öldürenleri bulsanda adalete teslim etsek ve ikimize de eziyet eden zulüm evlilikten kurtulsak.

Ha öyle mi hanımefendi akşam boynuma sarılırken, kucağıma otururken, beni öperken koynumda yatarken o evlilik sana eziyet gelmiyordu,şimdimi zulüm gelmeye başladı tamam, Rubanu çok zamana gerek yok en yakın sürede bulacağım kimler olduğunu kanıtlayacağım sonra sen yoluna ben yoluma kimseyi zorla yanımda yamacımda tutacak değilim. Bu gel git hareketletinden gına geldi.

Sarhoşken yaptığım bir kaç hareket seni benim sahibim yapmaz bu hareketlere yabancıda değilsin rasız olduğunu düşünmüyorum.
Çabuk bulsan iyi edersin.

Koray geldi yürü Rubanu eve mi gidiyorsun babaannememi?????
Eve babaannem şehre uzak planlarım var bir an önce yapmalıyım.
Ne planıymış o.
Sanane sana hesapmı vericem.
Evet vereceksin aldığın nefesin bike hesabını bana vereceksin.
Çok beklersin.
Bana bak.
Bakdım ne olacak.
Töbe töbe.
Elimden bir kaza çık adan Koray götür şunu.

Koray
Ben işe geçiyorum bu gece yoğunum anladın sen.
Yengeni eve götür.

Yenge gene ne oldu akşam çok güzeldiniz.

Ne güzel Koray senin bu abinle güzel mi olunur.
Herkeze mavi boncuk dağıtıyor,hangi hareketine güvenip de ben buna inanıp yola devam edeyim ki .

Ne demek yenge bu anlamadım .
Neyin anlamadın Koray hayatında kaç tane kadın olduğu belli değil önce gözlerimin içine bakıyor tam inanıyorum, sonra telefonda konuşuyor gece gidiyor gelmiyor sen olsan naparsın.
Sorarım yenge hayatındaysam sorarım.
Abimin hayatında şuaralar benim bildiğim tek kadın sensin.
Sen öyle san bu gece sarı sıyla buluşmaya gidiyor.

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin