Yanıyorum 13.bölüm

4.8K 159 0
                                    

* Akşam içmedimde bu üzerimde ki ağarlık Kurşun değilse.
Olamaz gözümü açmaya korkuyorum. Rubanu değildir akşam çok hoş ayrılmadık gelip koynuma girmemişdir heralde.
Korkunun ecele faydası yok aç gözünü Pars.
Yuh a.g bu ne sakin ol Pars derin nefes al.
Hatun üzerime resmen kaçak kat çıkmış.
O nasıl gecelikdir bu nasıl sarılmadır, ne cesaret ya bu geceliği giy gel koynuma gir benim erkekliğimi ölçüyor resmen.

Rubanu Rubanuuuu....

Ay ay pardon...

Napıyosun sorabilirmiyim.
Birincisi odamda ne arıyorsun,
ikincisi yatağımda ne arıyorsun, üçüncüsü üstümde ne arıyorsun ve senin derdin ne.

Pars şey ben gece gene uyuyamadım sağdan soldan çatur çutur sesler geldi. Korkunca gelip uzandım yanına uyumuşum biraz deli yattığım doğru sarılarak uyumayı seviyorum.
Rahatsız ettim çok özürdilerim.

Tamam sıkıntı değil.
Bir anda üzerimde öğle görünce şaşırdım.

Ayrıca bu evde korkmanı gerektirecek hiçbir şey yok, sağdan soldan gelen sesler de ya dışarıdaki ağaçların birbirine vurma sesleridir ya da Kurşun'nun evin içinde dolaşırken patilerin yere vuran tırnak seslidir.

Hadi kalkalım saat 10 olmuş dışarda kahvaltı edelim.

Önce yüzelimmi hava çok güzel.
Olur sen git ben geliyorum.

*Hay anasını kasığım patlıycak sürekli hatun yarı çıplak üzerimde bir gece ben bunu götürmezsem iyidir. Gerçi götüren götürmüş düşünme düşünme.

Rubanu nerdesin...
Havuzda.

*Yok ya hatunun hedefi direk ya kalp, ya kasık. Azıma sıçıyor bedenim yanıyor.

Gel su çok iyi.
Geldim.

*Of ya çok iyi vücudu var dirhem yağ yok hepsi kas.
Peri hanım çok şanslı üzerinde tepiniyordur. Neden bu kadar sinirleniyorum daha 2 ay bile olmadı. Tanıyalı ayrıca 2 günlük evliyiz üzerinde hak idda edemem.
O sürekli sen nikahı kıydığımız andan itibaren benimsin diyor ama ben ne diyim ya toprağın ya benim mi. Rubanu saçmalama ya düşünme.

Dikilmek içinmi girdin havuza hadi yüzsene yüzde gidip karnımızı doyuralım.

* Vücudunda ne kadar ben varsa tek tek öpesim geliyor. Resmen düşcelerimden korkar oldum. Onu arzuluyormuyum bilmiyorum ama bedenimin o bana dokunduğu an arzuladığı kesin.

Hadi Pars çıkalım acıkdım, ben duşa gidiyorum.

Tamam çıkıyorum bende.

* Hay a.g one biçim kalça nasıl bir bedendir, dön arkanı Pars bakma, yemin ederim şimdi havuza boşalıcam yanıyorum , hatun beni iki günde onsekizlik abazalara döndürdü
Benim bu düşüncelerden uzaklaşmam lazım.

Pars Bey bu kıyafetim iyimi.
Rubanu ben sana ambargo koymadım. Sadece yanımda ki erkeklerin sana bakmasımdan rahatsız oluyorum dedim. Anlamak istemiyorsan anlama.
Dahada karışmam.

Nereye gidiyoruz.
Ne yemekten hoşlanıyorsan oraya gidebiliriz.
Farketmez şöför sensin.

Merhaba çifte kumrular sabah sabah sizi bastık.
Suzan Hanım merhabalar.
Alp bak sana bahsettiğim Rubanu Pars'ın eşi dediğim kadar güzel değilmi.
Memnun oldum Pars allah mesut etsin çok yakışmışsınız.
Eyvallah Alp.

Suzan Hanım ayakta kaldınız masamıza buyurmazmısınız.
Ah canım çok kibarsın ama bizde şimdi Gülçinlerle arka masadaydık bak el sallıyor yedik , işlerimiz var gitmemiz gerekiyor. Başka zaman inşallah.
Siz çifte kumrularıda başbaşa bırakalım.
Görüşmek üzere.

Tam da yerinin bulmuşum piyasanın en dedikoducu kadınını göreceğim aklıma gelmezdi.
Gülçin ayaklı gazete gibidir şu an eminim ki yüzlerce WhatsApp'ta bizim görüntülerimiz ve yazışmalarımız döneniyordur.
Hatta babaannem bile bizi görmüşdür arar.
Gerçektenmi.
Evet.
O zaman oyunun hakkını veriyim.
Ne.
Ağzını aç bal geliyor ellerimle besliycem seni ona hiç bakma ve sürekli gül.

Boğma beni.

Of tamam al portakal suyu iç.

Pars elim ballı saçımı yüzümden çeksene kulağımın arkasına koy.

Rubanu beni maymun etme
intikamım fena olur.

Yok valla ağzıma giriyor.

Aha telefon çaldı iddaya Varmısın Bence Babaannem arıyor ve gördüğün gibi babaannem babaanneciğim.
Evet babaanneciğim Rubanu ile sahilde kahvaltı yapıyoruz.
Evet az önce Suzan kaşarı gitti, Gülçin tostunu burada bıraktı.
Yok duymaz beni.
Ya demek ellerinle besliyor diye kurban olursun ona tamam babaannem geliriz biz yarın öptük.
Drlsmı var senin beni ellerinle beslediğin resmi atmış babaanneme oda diyorki be. Ona kurban olurum hadi iyisin kaptın 10 puanı....

Alo evet dışardayım işim bitince ararım bu akşam olmaz yarın gece tamam görüşürüz.

Kalkalımmı doydum ueterince film karasede verdik.

Peki.
Rubanu akşama ne giyceksin elbisen varmı.
Var siyah giyerim.
Uzunmu kısamı
Davet yakınımın değil ki uzun balo elbisesi giyeyim kısa diz üstü bir şey giyerim.

Kuaföre gitmem lazım eve yakın bir tane görmüştüm olmazsa oraya giderim.
Dalgalı bir fön yeterli zaten.
Sen saat kaçta gelirsin davet kaçta akşam 8'de ben de 7 gibi gelmiş olurum.
Koray da bizimle gelecek.
Ben giyinip çıkayım evden hiç gelince uğraşmam saat 1 olmuş zaten sende giyeceğin elbiseyi göster. Olmazsa sana yeni alırız.

Pars. Pars.
Giyindin mi.
Ben elbisemi giydim bakarmısın.
Geldim yuh Rubanu bunun boyu çok kısa ve göğsü çok açık bu oşmaz herkez sana bakar. Daha kapalı bir elbise giy.
Tamam bakarım ben.

Alo zırt bırt ne arıyosun ya. Tamam bende yarın dedim ya istediğini al ben hallederim evet ne istersen sanada tamam.

* Sevgilisine geldimi istediğini al bana geldimmi yuh ben sana yapacağıöı bilirim çakma kaba dayı.....

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin