Alo aşk ne yapıyosun. Hiç temizlik şirketi var onlar işini yaparken bende odamda kitap okuyorum.
Sormayı unutdum şimdi aklıma geldi okula gidecektin ne yaptın.
Gittim görüştüm .
Yazılacakmısın.Pars o iş öyle kolay değil.
Senle konuşmadan olmaz.
Ne konuşacaz sen okumak istiyorsun.
Bende destekliyorum.
Ne kadarsa yazıl dedim ya.
Pars o işler öyle olmuyor malesef önce sınava gireceğim kazanırsam barajı geçersem ve kontenjan varsa istediğim ünüversiteye gidebilirim.
Eee sorun ne.
En az 10 yıl okul hayatı diyorum buna hazırmısın.
Ne 10 yılmı delirdinmi sen.
Ne sandın 23 yaşındayım eğer kalmadan başarı olursam 33 yaşında anca doktor olabilirim.Anestezi doktoru olabilmek için öncelikle sınavlarına girerek yeterli puan alarak Tıp Fakültesine giricem ve 6 senelik Tıp Fakültesini bitirmem gerekiyor. Anestezi uzmanı olmak içinde.
Tıpta Uzmanlık Sınavı (TUS)’a girerek başarı sağlamalı ve 4 yıllık uzmanlık eğitimi almalıyım.
Kısacası anestezi uzman doktor olmak için 10 yıllık bir eğitim hayatım olacak Ve bu çok fazla çalışmak demek birbirimiz doğru düzgün görememek demek.
Bir de bunun şehirdışı olayı var tabii ki İstanbul içinde değil de Ankara'da Çanakkale'de başka bir üniversitede de okuyabilirim kontenjan nereye tutarsa.Bunu daha önce umursamıyordum Çünkü belli bir süre evli kalıp ayrılacaktık zaten.
Ben bir daha da evlenmeyi falan düşünmüyordum okurum hayatımı yaşarım diyordum ama şimdi isteyip istemediğimi emin değilim, ne istediğimi bilmiyorum bu isteğimi ilişkimiz kaldırır mı emin değilim ya da sen ne düşünüyorsun ne düşünürsün onu da bilmiyorum.
O yüzden karmaşık duygular içindeyim.
Rubanu.
Ben senin okumana hiçbir şekilde itiraz etmem ama 10 yıl okumanın sonunda sadece doktor olacağım diye hayatımızın en güzel yıllarını heba etmeni ister miyim ben de bilmiyorum. Sonuçta yüksek Mevla da bir işe ihtiyacın yok bilemiyorum gerçekten şu an benim de aklım çok karıştı seni üzmek istemiyorum. Bunu sonra konuşsak olur mu.
Tabiki daha 7 ayım var sınavlara girmeye konuşuruz.Hayırdır abi Ne düşünüyorsun kara kara.
Rubanu.
Doktor olmak için üniversiteye gitmek istiyor.
Anestezi uzman doktoru ve bunun için de 10 yıl okunması gerekiyormuş. Tabii sadece İstanbul değil başka şehirlerde de olabilirmiş artık nereyi tutturursa.
O yüzden kafam çok karışık kesinlikle ondan ayrılmayı bir yere gitmesini istemiyorum, ama kır bacaklarını evde de otur diyemem Sonuçta bir hayali var.Bunu bana anlattı.
O yüzden onu üzmek istemiyorum. Nasıl formülün bulurum kafamda onu düşünüyorum.Yap bir çocuk kalsın dizinin dibinde.
İlk bende düşündüm ama iğne olduğumu biliyor.
Aman abi unuttum dersin yada tutmamış kaza dersin.Ya anneliğe hazır değilse daha 23 yaşında haksızlık değilmi.
Hem hayalleri var istekleri var onu üzmek istemiyorum ona bunu uygun bir dille anlatacağım gerekirse onu ne kadar sevdiğimi söyleyeceğim.
Mecbur söylemem gerekecek pek söylemek istemediğimi, sen de biliyorsun ben kimi çok Seversem Seni Seviyorum dersem genelde kaybederim, korkum var bilmiyorum Koray düşünüyorum düşünüyorum. Sabahtan beri kafam patlayacak.
Abi sen bilirsin ama çocuk yap hem 30 yaşındasın Gülsüm annede çok sevinir.
Sabah söyledi daha torun diye hatta Rubanu daldı.
Akşam konuşacağım.
Pars korkuttun beni.Kork zaten.
Neden korkayım.
Hem neden düşük ışıkta oturuyorsun.
Mesela.....
Sana olan aşkımdan kork.
Aşkımdan sana neler yapabileceğimden kork.
Bensiz olabilirmisin uyuya bilirmisin bunu düşünerek kork.
Beni kaybetmekten kork.Seni kaybetmek en büyük korkum zaten.
Kaybetme o zaman.
Benden gitme o zaman.
Senden gitmeme imkan yok Rubanu.
Çünkü seni seviyorum.
Ne dedin sen.
Seni seviyorum dedim.
Pars ne kadar uzun zamandır bekliyorum ya bu iki kelimeyi söylemeni.
Rubanu ben sana sürekli söylüyorum. Aşkımsın diyorum.
Sensiz olamam diyorum.
Derim duygularım var diyorum.
Bunların hepsini topladın mı zaman seni seviyorum demek oluyor.
İlla seni seviyorum demek Seni seviyorum demek değildir.
Pars bende seni çok seviyorum.
Hadi üzerini değiş yemek yiyelim.
Aç değilim.
Ama sana açım.Hayır Pars bu gece yok.
Bundan sonra ben ne zaman dersem o zaman olacak.
Sen iyice kafayı yedin her gece üstümdesin yeter can dayanmaz yani.Peki sen ne dersen o olsun.
Ama unutma sen de istediğinde ben de naza çekerim.
Saçmalama hayatta da istemem Tamam o zaman Pars meydan.
Çok beklersin.
Tamam.Günaydın aşkım.
Günaydın aşkım.
Pars böyle çıplak üşümüyormusun üstünde hiç birşey yok. Altında pantolon.
Hayır üşümüyorum zaten kahve mi içip hemen işe geçeceğim.
Bugün bir sürü toplantım bir de gece katılmam gereken otelde bir yemek var,oraya gideceğim.
Ne otele mi gideceksin.
Tek başına mı.
Evet Muğlada yeni aldığımız bir otelin iç dekorasyonu ile ilgili birkaç firma ile görüşüp.
Onlarla bu akşam yemek yiyeceğim. Gerçi benim oyum belli.
Ben her zaman çalıştığım starlife vereceğim işi ama değişik fikirler görmek içinde en az 3 firmayı aynı masaya koyarım.
Fakat aklım gene hep çalıştığıö firmaya yatar .
Berrak bu işde en iyisi.
Kim.
Berra starlife nin baş dekoratörü ve firma ortağı.
İşinde iyimi bari
Neyse ben kaçar dikkat et kendine......Takip etmenizi. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum hikayemi devam ettirip ettirmiyeceğim sizlere bağlı 🥰😘🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...