Gece gece ne yapıyorsun burada Rubanu.
Hiç oturuyorum.
Babaanne ne yapabilirim ki Pars ortalarda yok 1 hafta oldu sürekli bir yerlerde bana hiçbir açıklama yapmıyor benimle doğru düzgün konuşmuyor bile sadece geliyor sarılıyor uyuyoruz gidiyor.
Durumumuz ne zaman düzelecek artık hayatım bir düzene girsin istiyorum korkmadan ona bir şey olacak diye endişe etmeden günlerimi geçirmek istiyorum.Sen senelerce Nasıl dayandın buna Babaanne.
Ben gerçekten dayanamıyorum.
Sürekli zaman ver bekle anlatacağım diyor korkuyorum.Benim güzel torunum onun anlatması bayağı sürecek senin de aklın çok karışmış belli gel ben sana biraz anlatayım.
Lütfen Babaanne bari sen konuş gerçekten burada dört duvar arasında aklımı kaçıracağım.
Kurşunla bahçede adamlar olmadan dolaşamıyorum bile hepsi ya sağımda solumda oluyor onlarsız ahıra bile gidemiyorum çok bunaldım. Sürekli birilerinin gözü üzerimizde.Güzel torunum daha önce de söylemiştim Pars da söylemiştir mutlaka. Biz mafya değiliz ama kendimizi korumamız gerekiyor, bir sürü fakir, fukaraya bakıyoruz biliyorsun.
Davut dayının cenazesinde bir çoğunu gördün kimse sevmediği birinin cenazesine gelmez, gördün ki o insanlar vefa borçlarını bir avuç toprak atarak ödemek için geldiler.Ben de öldüğümde bu böyle olacak, Parsda öldüğünde bu böyle olacak.
Çünkü biz insanların üzerine basarak sırtlarından para kazanan bir aile hiç olmadık çalıştık kazandık yedik yedirdik insan biriktirdik o yüzden korumamız gereken çok büyük bir ailemiz var.
Ve bunu maalesef silahlar olmadan artık yapamıyoruz önceden sözlerimiz yeterli oluyordu.
Ama bu piyasaya giren kaçakçılar yüzünden artık yapamıyoruz o yüzden ya ölüyoruz ya da öldürülüyoruz.Peki insanları öldürünce katil olmuyormuyuz.
Kimseyi para için yada zevk için öldürmüyoruz ki zaten bizim en son çaremizdir silah.
Biri bize kurşun sıkarsa sıkarız.
Tüm silahlarımoz ruhsatlıdır.
Tüm korumaların ruhsatı vardır ki güvenlik şirketine bağlılardır.
Biz ucuz mafyacılık oynamayız.
Bizde söz namusdur.
Annen bizi bildiği için seni bana gönderdi.
Genede insanların hayatlarınla oynanaması hiç adil değil güzelce yaşamak varken neden bu kavga.
Ben bu savaşın içinde olmak istemiyorum huzur istiyorum.
Bende öyle torunun ama elinde olmadan ya bir aileye mensup doğuyorsun yada sonradan mensup olup onun kaderini yaşıyırsun.
Benim ailem çok temiz insanlardı.
Eminmisin.
Elbetde.
Emin olma.
Saçmalama babaanne ne demek istiyorsun.
Sence baban katil olabilirmiydi.
Tabiki hayır.
Ama silah kaçırdığı yaptığı için insanlar öldü.
Bu babanı katilmi yaptı.
Nasıl yani hayır buna asla inanmam benim babam yapmaz.Çalışma masamın altında mavi bir dosya var onu alırmısın.
Ne var bu dosyada.
Rubanu önce kendine sor ailen hakkında gerçekleri öğrenmeye hazır mıyım değilmiyim diye sonra bu dosyayı okumana izin vereceğim.
Ama bu dosyada okuduklarını kaldıramaya bilirsin o yüzden iyi düşün Pars bu dosyayı aldığımı bilmiyor ama ailen hakkındaki gerçekleri biliyor, seni asla üzmek istemediği için söylemek istemedi sana bunu yapamayacağını babanın temiz hatırasının hep sen de öyle kalmasını istediği için bunları sana göstermeyeceğini söyledi.
Yani anlayamıyorum anlamaya çalışıyorum. Ailem masum değilmiydi yani.
Hepsi o dosyada torunum hazır olduğunda aç oku.Korkuyorum babaanne.
Benim bu kadar kötü bir babam varsa siz beni nasıl kabul ettiniz babaanne.
Çocuklar ne zamandır büyüklerin hatasını öder oldu.
Sen sensin baban amcan abin başka.
Babaanne bu dosyayı nerden buldunuz.
Davut dayın Çanakkalede ki fabrikanın kasasında bulmuş. Birazda Parsın tutduğu adam topladı.
Peki bu dosya ne zamandır var.
Sen geldiğin günden 1 hafta sonra elimizdeydi.
Bunları bile bile beni gelin ettin. Parsa laik gördün beni sevdin.Rubanu evet seni sevdim, hala da seviyorum, hep de seveceğim, sen bana annenin emaneti allahın bir lütfusun başımızın üstünde yerin var ben sana torunum demişim bitmiştir.
Babaanne ne olur ölme beni sakın bu kötü dünyada yanlız bırakma.
Yalnız değilsin torunum kocan var ve emin ol Pars seni her şeyden çok seviyor, ayrıca seni çok sevmese bu dosyaları senden saklarmıydı.Sen öğrenme diye adamları sustururmuydu her şeyden önemlisi sen her seferinde.
Yüzüne ailemin katillerini bul adalete teslim et ben gideceğim derken sana sabredermiydi.
Şimdi otur düşün okumak istersen burda istemezsende şömine orda sana kalmış ben yatıyorum iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...