Koray nasılsın.
İyiyim yenge sen nasılsın.
Ben de iyiyim.
Senden bir ricam olacak.
Saatlerdir Parsı arıyorum ona ulaşamıyorum.
Hangi otelde toplantıda biliyormusun. Otelde toplantıda mı.
Allah Allah bana dışarıda işlerim var demişti.
Otele baktırıp haber veriyim sana.
Ne yani sen bugün onun Muğla'da aldığınız Otel için dekorasyon şirketi ile toplantı yapacağını bilmiyormusun.
Yok yenge benim haberim yok.
Belki de söylemiştir de ben duymamışımdır dur dediğim gibi ben otele bir baktırayım orada ise sana haber vereyim değilse de inan bir malumatım yok.
Parsın yanımda hiç onunla giden adam yok mu ya da korumaları yok mu.
Yok yenge almaz koruma falan ben bakıp dönücem sana.Lan Koray Sen Rubanuya beni öldürecek misin.
Hangi akla hizmet telefonumu sessize alıp bir de 2 ayak üstünde yalan söylüyorsun, Rubanu bunları öğrendiği zaman seni öldürecek. Aman abi söylemezsin o da öldürmez bırak kıskansın biraz kıskanmak İyidir.
İyidir sen ne uğraşıyorsun benim karım lan.
Ya abi kıskanırsa daha çok sever daha çok severse ne yapar uzak bir yere ne okumaya ne de başka bir şeye gitmez ben bir yarım saat sonra arayacağım ben yanlış anlamışım otelde toplantıda diyeceğim.Gelince sende.
Toplantıdayım cebimde kalmış bırak bırak işkillensin ne olacak sonuçta Berrak'ı tanımıyor.
Ne bilsin Berrak hatunlardan hoşlanıyor bırakalım onu normal bir ablamız sansın.
Hatun zaten taş yenge onu kıskandığımı senin üniversite işi yatar yengem dizinin dibinden ayrılmaz.Koray gerçekten çok tehlikeli bir adamsın bunları öğrendiği zaman gerçekten sana neler yapacağını izlemek çok hoşuma gidecek.
Neyse ben kaçıyorum hakikaten toplantıya geç kalacağım Musa'ya söyle gözü karam üstünden bir dakika ayırmasın eğer çıkıp da otele gelmeye kalkarsa beni mutlaka arasın.Bende rolüme iyi konsantre olayım bari Allah affetsin senin aklını uyuyoruz.
Bakalım sonumuz ne olacak.
Hiç merak etme abi sen kıskansın bırak tamamdır.Hoşgeldiniz.
Nasılsınız.
İyiyiz teşekkürler.
Neden bardasınız masamıza geçelim.
Hazırlanıyırmuş Pasr Bey.
Ozaman birer içki alalım önden.
Pars bey gene çok şıksınız.
O sizin gülliğiniz.
Berrak hanım sizde ışıl ışılsınız.Masa hazır Pars Bey buyrun. Buyrun beyler ve hanfendi geçelim masamıza toplantıya hemen geçelim fazla vaktim yok.
Evet yeni atılımlar yeni projeler yeni tasarımlar neler var yemeğimizi yerken bir yandan da bakalım diyorum.
İyi akşamlar beyler Berrak nasılsın iyimisin.
İyiyim Mahir Bey sizi sormalı.
Ben de iyiyim teşekkür ederim.
Geç otur bizde görüşmeye daha yeni başlamıştık.
Yok benim genel müdürle şu masada başka işim var gelirim sonra kolay gelsin.Yemek gelene kadar çalışma doslarına bakalım.
Ona göre bu akşam buradan bir onayla kalkalım.
Fazla vaktimiz yok sezon gelmeden Oteli hazır hale getirmek istiyorum.1 saniye.
Efendim ne zaman tamam sıkıntı yok. Bir dakika telefon edip geliyorum Alo Koray bizim ki otele doğru geliyormuş Musa aradı şimdi benden sonra bir şey konuştunuz mu lafımız biri olsun. Senin saçmalık işlerine uyduğuma inananamıyorum çocukça şeyler bu bana pahalı patlarsa ölğmlerden ölüm beğen.
Gece gece beni rezil etmezse iyidir burada insanların içinde.
Tamam iyi hadi kapat.
Kusura bakmayın başka bir işle ilgili 2 dakika görüşme yapmam gerekiyordu.
Evet Mustafa Bey tasarımlarınız biraz bana Karanlık geldi.
Muğla Bodrum tarzı olduğu için biraz daha böyle neon tonlarda açık tonlarda bir şeyler düşünüyorum sizin tasarımlarınız daha çok böyle Anadolu otelleri konseptinde kalmış.Remzi Bey Sizinki de çok fazla Avrupa'i olmuş.
Tamam Muğla turistik yer ama bu biraz fazla yani Roma kültürü gibi Sanki Bizans gibi böyle çok fazla klasik.
Berrak Hanım sizinkine de bakalım. Evet üç aşağı beş yukarı bu tarz bir şeyler düşünüyorum havluluklar çarşaflı yatak renkler geçiş sistemleri hoşuma gitti ama daha detaylı çalışma yapmanız gerekli.Afedersin Pars Bey Rubanu Hanım geldi.
Öyle mi.
Hayatım bu ne güzel sürpriz. Yakıyosun gene bu elbisenin bir bedeli olacak sakın unutma.Unutmam.
Umarım o gögüslerin altdan gözükmüyodur.
Hımm bilmem.Bu arada saatlerdir seni arıyorum sana ulaşamadım deli oldum Korayı aradım Koray da bilmediğini söyledi Sonra otelde olduğunu söyleyince çok huzursuz oldum geliyim dedim.
Niye huzursuz oldun yavrum.Ben sana zaten otelde olacağım söyledim telefon konusuna gelince de toplantıda olduğum için sessize aldım. Saatlerdir burada toplantıdayım.
Hadi gel tanıştırayım seni.
Mustafa Bey Remzi Bey ve Berrak Hanım dekorasyon şirketleri sahipleri eşim Rubanu hayatım otur bize katıl ben rahatsız etmeyeyim saçmalama hayatım biz de zaten neredeyse bitirmek üzereydik.
Ozaman devam edin ben bölmiyim sizi.Berrak Hanım daha detaylı bir çalışma yapacaksınız ve en yakın sürede artık ofiste görüşürüz.
Tamamdır Pars Bey en yakın sürede tamamlayıp geleceğim.
Ve bu kadar iş konuştuğumuz yeter şimdi yemeklerimizi yiyelim hayatım hemen sana da bir servis açtırıyorum.
Yok canım yemek yedim ama bir kahve alırım.
Peki o zaman çocuklar orta şekerli bir kahve getirirmisiniz.
Yoruldun mu hayatım neden yüzün böyle yok iyiyim.
Pars Bey biz kalkalım arrık.
Remzi Bey Mustafa Bey başka çalışmalarda inşallah görüşmek üzere iyi akşamlar.Hayırlı olsun Banu Hanım evlendinizi gazetelerden okumuştum.
Teşekkür ederim sağ olun.Berrak hanım evet en yakın zamanda
Bu işin hızlanmasını istiyorum.Tamam önümüzdeki haftaya tüm detayların hazır olduğu bir dosya ile beraber sunumumu yapmak üzere ofisinizi rahatsız edeceğim.
Koray Beyi ararsan o Nihal'e randevu oluşturmasını söyler.
Tamam o zaman görüşmek üzere iyi akşamlar.Pars bu kadını hiç sevmedim umarım işinde çok iyidir.
Berrak alanında çok önemli ve dekoras hiç merak etme.
Benim istediğim işin için çıkacağına eminim Peki Berrak sadece dekorasyon işimi yapıyor yoksa sana alanında dekor işleri de yapıyormu.Ne demek istiyorsun.
Anlamadım aranızda diyorum hani maceralı bir ilişki var mıydı.Yaklaşık 5 yıldır çalışıyorum onunla ama hiç maceralı bir işimiz olmuş muydu Onu hatırlayamadım şimdi.
Rubanu.
Nereye gidiyorsun buraya gel.......
Cevap ver bak kafanı patlatırım.
Tatlı yesekmi canım çekti şöyle şerbetli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...