Ne rüyası gördün hadi anlatsana.
Olmaz önce yemeğe gidelim akşam da bir şey yemedin Senin yüzünden ben de yemedim o yüzden çok açım önce yemek yerim sonra anlatırım.
Benim yüzümdenmi yemedin yuh bu kadarda pişkin olunmaz arızasın sen.
Anlamana sevindim.
Ne yiyelim.Kıymalı börek..
Neden gülüyorsun şimdi ben söylediğimde gülünecek bir şey göremiyorum.Ne bileyim senin gibi narin çıtı pıtı kızlar genelde sabah kahvaltılarında domates salatalık yerler bitki çayı içerler senin bir anda babalar gibi kıymalı börek demen komiğime gitti.
Fiziğinin bozulmasından korkmuyor musun.
Niye fiziğin bozulmasından korkayım ki sonuçta beden benim şişman da olsam zayıf da olsam ben benim fiziğimle mi karakterim değişecek.
Rubanu fil gibi olsanda se.....
Ne ne fil ne????
Eminim seni seven fil gibi olsanda sever.
Hımm.Nasıl beğendinmi kıymalı böreği...
Evet çok güzel...
Hadi rüyanı anlat..
Çokmu merak ettin.
Yani evet biraz..Rüyamda odama gelip yatağa giriyosun bedenin çıplak bedenime deyiyor öpüşmeye başlıyoruz sonrası malum.
Yuh Pars yuh...
Ne srn anlat dedin anlattım yalanmı söyleseydim.Neden gülüyosun Rubanu.
Anca rüyanda görebileceğin şeyi görmüşünde ondan.
Öylemi peki...Hadi yedinse kalkalım birinle buluşmama gerek işim var.
Kimle.
Rubanu işlerime karışılmasından hoşlanmam.
İşim var hadi.
Ben kendim giderim.
Saçmalama çocuklar yok tek başına gidemezsin.
Sen değilmiydin korkma sosyalo işde sosyalleşeceğim.
Tamam ben eve bırakırım seni.Neymiş işine karışılmasından hoşlanmazmış sen görürsün gününü getir bohça gibi at beni eve defol git.
Demek soyadının altındayken bana kimse ilişemez öğlemi.
2 yıl esir hayatınada eyvallah dediğime göre beyimiz de bir ilgili bir sert benimde bir sabrım var.
Eee bunu sen istedin ozaman bende istediğim gibi yaşarım, bir kaç telefon edelim bakalım.Alo Pınarcım nasılsın süper akşam sana attığım konuma bizim ortak arkadaşlarımızı topla gel sizi yeni evimde ağırlamak istiyorum,okey görüşürüz.....
Alo babaanneciğim nasılsın.
İyiyim yavrum sen nasılsın.
Bende iyiyim bir kaç gündür arıyamadım kusura bakma.
Olsun canım ne önemi var iyi olunda.
İyiyim babaanne senden bir ricam var benim hesap kitap işlerime kim bakıyor.
Mahir'i görevlendirdikya finans işlerimiz onda torunum.
Ne yapacaksın parayamı ihtiyacın var.
Babaanneciğim alışveriş falan yapıcam ve bunları Parsın değil kendi paramla yapmak istiyorum.Aşk olsun torunum senin paran benim param mı var hem.
Pars sana kredi kartı çıkartmadımı.
Evet odamda gördüm bir tane babaanne ama onu kullanmak istemiyorum.
Zaten benim hesap kartlarım, kredi kartlarım vardı ama nedense hiç biri limit vermedi bir anda durdu.
Mahir'e Vekalet verdin ya o büyük ihtimalle o durdurmuştur şu an tüm şirketlerinin yönetimini Pars, parasal işleri Mahir yürütüyor tedbir almışdır.
Mahiri ara ve iste torunum ama gene söylüyorum bu Parsı kızdırır.
Kızarsa kızsın babaanne seni çok öptüm görüşürüz.Alo Koraycım nasılsın.
İyiyim yenge sağol.
Koraycım benim bugün akşam bir gurup arkadaşım gelicek alışveriş yapmak için dışarı çıkmam lazım. Bana yardımcı olacak kişiyi yönlendirirmisin.
Tamam yenge...Alo Mahir abi merhana...
Merhaba yenge Mahir abi sen bana yenge demesen Rubanu desen hani hepimizden büyüksün.
Tamam Rubanu...
Heh şöyle abi ben alış verişe gideceğim benim hesabıma para atarmısın.Senin kredi kartın varya Rubanu evlendiğinde çıkarttım.
O Pars'ın verdiği ben kendi paramla istiyorum. Benim hesaplarımı neden kapattırdın en azından bir kaçını açarmısın. Yapamam Rubanu Pars'ın kesin emri var sana gönderdiğim hesap ve kredi kartını kullanmalısın.
Tamam abi.
Adi pislik hesaplarıma el koymak nedir yahu.
Yapalım bakalım.
Rubanu Ulukaya hadi eğlence başlasın...Koray nabersin.
İyidir abi seni sormalı.
Ne olsun bir kaç görüşme yapdım. Bu Kadıoğlu piskliği ile ilgili derdi nedir daha çözemedim bunun ki mekan derdi değil başka bir kuyruk acısı var.
Neyse çözeriz elbet ne var ne yok anlat bakalım Koray paşa.
Ne olsun abi eğlence mekanları sakin hır gür yok, otellerde durum iyi sıkıntı yok, sahil işletmeciliği malum Temmuz cıvıl cıvıl bir ara kaçalım diyorum.Senin şu komşuyu araştırdım.
Özel MedHastanesinin ortağı ve başhekim yardımcısı
Genel Cerrah 34 yaşında bekar anne ingiliz baba türk. Tom Kerem Aydın senin ikizvilla ailesine ait istanbula geleli 1 yıl olmuş. İşden eve evden işe çok faal bir adam değil arada kız arkadaşları gelirmiş eve ama çok sık değil. Öle işde başka bir falsosu yok.Aynı bahçe sikindirik bir çit dandik bir kapı aynı havuzu kullanmamız dışında evet yok. Evi satışa çıkartalım bana havuzlu sadece benim kullanımımında bir yer bulalım.
Abi Biraz fazla abartmıyor musun tek kişilik bulacağımız villalar genelde dağ başlarında ve şehre uzak oluyor korumamız.
Gidip gelmemiz yetişmemiz gerçekten sıkıntı.
Bence biraz fazla abartıyorsun alt tarafı bir yenge ile iki sohbet etti diye.
Her yengemle sohbet eden yüzünden birşeylerimizi mi satıp gideceğiz bunu yenge ile konuşup rahatsız olduğunu beyan etsen de.
Araya mesafe koysa daha mantıklı değil mi.Koray ne alakası var neden konuşdu diye sıkıntı yapıyım sadece aynı alanda bir yabancı istemiyorum.
İyi de abi Adam zaten sabah gidiyor bazen geliyor bazen gelmiyor baksana 1 yıldır sen bile farkında değilsin demek ki o kadar sessiz.
Şimdi sen şunu bana açık açık söylesene.
Sen yengemin mi kıskandın bu adamdan, kıskandım tamam dersen hemen satışa çıkarsın söyleyelim Mahir'e satsın buralarda tek bir villa bulabilirsek bulalım.Ama şunu unutma genelde site içinde oluyor ortak havuzlu, yani bir Kerem'den kaçacağım derken bin Ahmet Mehmet olur.
Çeneni sikeyim Koray emi ne kıskanıcam ulan aşıkmıyımda kıskanıcam.
Bilmiyormusun bir süre sonra doğru o babaannemin yanıma ben önüme.
Nasıl babaannenin yanıma boşanmış hatun gider başka yere neden senin ailenle otursun ayrıca unutma baya bir parasıda var artık havada uçan kaçan kaçırmaz.
Koray kendi bana vurdurtmayamı çalışıyorsun. Mermi ağzında haberin olsun.
Yok abi acı gerçekleri söylüyorum.Alo söyle Baro he tamam dönünce haber edin.
Kim o.
Bizim Baro yengemle dışarda.
Neden dışarda.
Ne bileyim yengem akşama arkadaşlarınımı ağırlıycakmış ne alış verişe gitti.Lan hayvan bunu şimdi mi söylüyorsun iki saattir boş yapacağını bunu söylesene.
Ne bileyim abi ben senin haberin vardır diye düşündüm sonuçta aynı evde yaşamıyormusunuz.
Haberim varmış gibi mi görünüyorum.
kendi başına Yine ne işler karıştırıyorsa hanfendi.......Rubanu nerdesin???
Alış veriş yapıyorum Pars.
Ne alıyosun.
Market içecek yiyecek ıvır zıvır.
Hani ev ıvır zıvır yiyecek doluydu.
Ne oldu da alışverişe çıktın.
Akşama misafirlerim var Pars.
Peki neden bundan benim haberim yok.
Pars sen demedin mi arkadaşlarım görüşmek istediği için. Burası senin evin buraya çağır diye.
Kendi evime birini çağırırken sana mı haber vereceğim Pars.
Peki Rubanu iyi eğlenceler.Şeytan diyor dilini kes.
Kimin abi.
Koray siktir git hadi asabımı bozma...* Tabi Koray öttü denetlemeye aradı sosyalleş diyordu bir sosyalleşiyimde görsün.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...