Alo Rubanu ben davet yerine taksiyle geçicem. Koray seni alacak. Alo ordamısın.
Evet tamam.Koray ben yetişemiycem direk geçicem Rubanuyu sen alıp gelirmisin. Ben gel git yapmıyım bu trafikte.
Tamamdır abi görüşürüz.
Yenge bu elbiseyle gitmesenmi abim çıldırır.
Banane Koray delirsin isterse. Yapma yenge yıkar orayı bir bakan olur ki bakmamak imkamsız yapma
Evet şu şalı alıp arka ön kapatırım boyu zaten normal.
Koraycım sen takılma abin gitsin metreslerine komut versin bana değil şurda az bir zaman sonra kurtulur benden bak ben onun kimle düşüp kalktığına karışıyormuyum.
Yapmasaydın iyiydi ya artık kazamız mubarek olsun.Geldinizmi kapıdayız abi girmek üzereyiz.
Koray allah belanı veresin bu kızı bu kılıkta nasıl buraya getirirsin.
Çok söyledim abi ama gitsin metreslerine karışsın beni rahat bıraksın sayılı gün zaten kurtulur dedi.Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş.
Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş.
Gözünü siktiklerime bir bak nasıl bakıyorlar.
Aman abi sakin ol, iş dünyasında ki rakiplerimiz yumuşak karnımızı arıyor ne olur bir maraza çıkarma.
Sikeyim yumuşak karnımı,gidiyoruz ben arabadayım git getir şunu.
Arabaya bindiği an bana bak hareketlerine dikkat et. Babaannem falan tanımam boşarım seni 5 dakika yaşatmazlar Ailenin intikamıydı katilleriydi öğrenemeden ölür gidersin.........
Asıl sen bana bak anlaşmamız şuydu sen katilleri bulmama yardım edecektin. Bende sana Çanakkaledeki fabrikaları bırakacaktım,ve 2 yıl evli kalıp ayrılacak sen kendi yoluna ben kendi yoluma gidecektim.
Tabi canım ben yoluma giderim ama, sen babaannemin yanından anca ağıla gidersin yok öğle bir Cumhuriyet. Ayrılsakta sen babaannemle yaşıyacaksın. Ben sana söyledim soyadımı aldığın an ömür boyu benimsin.
Bende sana şunu söyledim. Katilleri bul adalete teslim et ayrılalım. Tüm aile servetim senin açık ve net.
Koray şu sıçtımın arabasını daha hızlı sür bir an önce eve gidelim elimden bir kaza çıkacak.
Korkma Pars beyimiz öldürmem seni.
Kızım bu çene sende varken ölmekden değil, felç olup sürünmekten korkuyorum.
Düşünsene bir çakmada olsa karımsın senin eline kalırım, evlerden ırak aman aman....Koray olurda böyle birşey olur felç melç kalırsam direk kafama sıkmazsan hakkım sana haramdır....
Aman abi gece gece neden girdiniz bu kötü konulara.
Senin patronun sorunlu Koraycım kafası arızalı...
O kafayı sana sokarsam arızalı mı, makinalı mı görürsün....
Terbiyesiz adam....
Tabii canım ben terbiyesizim.
Sana açık elbise giyme dediğim halde kısacık bir elbiseyle gelmişsin. Ama terbiyesiz ben oluyorum.Kırsaydın kapıyı şuna bak götünün tepesinde etek.
Abi sen birde o elbisenin şal çıkınca halini gör.
Allahım sabır ver.
Koray sen git yengem rahatsızlandı geldikleri gibi gittiler de hediyemizi ver çık koçum sanada eziyet ettim gece gece hakkını helalet.
Üzerine çok gitme abi sanırım seni kıskanıyor.
Kimden lan.
İşte orayı sen bul bilmiyorum.Yuh a.g yuh bu ne lan sen birde o şalı çıkartıp o kadar milletin içinde bunumu giycektin sen benle taşakmı geçiyosun ulan.
Ne bağırıyosun hayvan.
Ben senin kölen değilim sende benim sahibim değilsin. Git kendine itaat eden bir metres bul.Sen benim karımsın. Ulan ne metresi.
Rubanu sen bu elbiseleri giyip. Nerde dolaşıyordun söylermisin.
Gece kulübüne giderken tatilde.
He şu Sametciğinle gidilen tatillerde bu elbiseleri giyip bedenini ona bu namı sunuyordun.
Bana bak ağzını topla.
Rubanu o eli birdaha bana kaldırırsan kırarım.
Bakma bana öyle.
Bırak beni adi hayvan.*Ne yaptım ben az daha öpecektim şuurumu yitiriyorum iyice abuk subuk biri oldum. Kıskanıyorum hatun aklımı kaçırtacak bana bedenime hükmedemiyorum.
Uzak durmam gerek tikçe ona doğru çekiliyorum. Gidip soğuk duş ve uyku en güzeli kendimi toplamam lazım.* Ne yaptı o az daha öpüşüyorduk. Onun yanında savunmasız kalıyorum. Ama oh olsun ona sinirden öldü. Bu salak elbisenin bukadar işe yarayacağı hiç aklıma gelmezdi.
Yarın akşam metresinde söndürür sinirini.
Of saat 1 oldu hala bu eve alışamadım keşke üst katda bir odaya yerleşseydim korkuyorum. Oneydi camın önünden birimi geçti. Evet kesinlikle bahçede biri var.Pars Pars
Ne var gene...
Pars yemin ederim bahçede biri var. Kal burda kapıyı arkamdan kitle sakın çıkma.
Dikkat et kapıda ki adamları ara sen gitme.
Sakin ol birşey olmaz bana dediğimi yap.
Pars...
Benim aç.
Oh Pars çok korktum.
Tamam sakin ol kimse yok. Kurşunu saldım dışarı çocuklarda bahçeye ve çevreye bakıyorlar korkma hadi gel yatağına götüreyim seni olmaz gitmem ben burda senin yanında yatsam ne olur tamam sakin gir sen yatağa ben çocuklara bakıp gelicem...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
Aktuelle LiteraturYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...