Saatler oldu gelmedi uyuyamıyorum da, arasam arayıp ne diyeceğim merak ettim.
Çıktım derim ne olacak ki evet evet arayayım.
En iyisi aramak neden açmıyor ki. Kesin başına bir şey geldi.
Pars lütfen aç şu telefonu çok endişeleniyorum mesajmı çeksem.
Evet mesaj çekiyim.Pars nerdesin saat 3 oldu ortada yoksun merak ettim beni ara yada eve gel.
Merak etme iyiyim yat uyu bu gece gelmiyeceğim.
Vay adama ben burada meraktan öleyim onu arayayım telefonu açmasın paşamın keyfi yerinde demek artık hangi sevgilisiyleyse.
Ben nasıl yalnız yatacağım ya gidip Pars'ın yatağında uyuyayım bari kapıyı da kitlerim.Abi çok içtin hadi bana gidelim.
Tamam Koray.Günaydın abi kalk artık öğlen oldu işe gitmemiz lazım.
Koray neden oğlum bana bu kadar çok içirdin dur dursaydın ya, kafam su saati gibi dönüyor saat kaç.
12 abi sen bir duş al bir şeyler atıştıralım bir ağrı kesici al rahatlarsın.
Rubanu aradı mı Koray,
Yok dün geceden sonra aramadı Abi sen zaten sana mesaj çektiğinde cevap atmıştır ona.
Hadi lan ne yazdım.
Bilmem ki.
Merak ediyorum neredesin demiş. Ben de yat uyu gelmeyeceğim bu gece demişim, yalnız yatamaz o uyuyabildimi acaba ben hiçbir şey almadan direkt gideyim, duşu evde alır üzerimi değiştiririm.Koray dün gece konuştuklarımız aramızda kalsın bir yerden duyarsam kafanı koparırım.
Yok abi hiç kimseden duymazsın,
ben senin kara kutunun hiç merak etme, ama dediğimi yap sana duyguları olup olmadığını anlamak için dene.
Mesela bu akşam bir kadınla olduğunu hissettir bakalım ne tepki verecek.....Şuna bak saat kaç olmuş hala ortada yok koynundan kalkamadıysa demek.
Benim odamda bu kılıkta ne yaptığını sora bilirmiyim.
Üstünü giyermisin hemen.* İyi ki spor yapıyorum bu kıza kalpmi dayanır bakma Pars.
Gece seni beklerken uyuya kalmışım şimdi uyandım kalkıyordum.
Sana gelmiyeceğimi söyledim neden bekliyorsun ki.
Her neyse duş alıp üzerimi değişmem lazım.
Aşağıda bekliyorum akşamı konuşacağız.* İnadına oyalanıyor uyuz oluyorum ya, bu kadar saat duşda bir insan ne yapar. Artık ne kadar yorgunsa çıkamadı.
Evet geldim acelem var ne konuşacağız hızlı olursa sevinirim.
Peki akşam neydi o hallerin yok yemekdi temizlikti çocuklar olunca birini buluruzdu.
Arkadaşlarımın yanında böyle konuşmana gerek yoktu.
Ayrıca sen bir anda neden ateş almış gibi evden çıktın.Birincisi ne için çıktım, ne yaptım, nereye gittim, kiminle oldum nerede gezdim seni ilgilendirmez.
Bunun hesabını sana verecek değilim. Ayrıca arkadaşlarını tanımıyorum yerin kulağı vardır.
Ben bir evlilikte olması gerektiği gibi davrandığımı düşünüyorum.Arkadaşlarından biri herhangi bir yerde bizim bir açığımızı konuşsa senin için tehlikeli olabilir.
Ondan dolayı sana ne kadar değer verdiğimi göstermek istedim.
Hepsi bu altında bir şey aramana gerek yok.Senin takıldığın konu hangisi, eve girince aşkım diyip anlından öpmemmi.
Yoksa elini tutup koltukta yanıma çekip beline sarılmammı.
Hangisi???Genel olarak tüm hareketlerin. Bana dokunurken hareketlerine dikkat edeceksin.
Tamam birdaha olmaz.
Hey nereyeeeee.
İşim var senin dengesizliklerinle uğraşamam Rubanu düşündümde,sen iyisimi git babaannemle yaşa.
Beyfendiye bak neymiş babaannesinle yaşıycakmışım beni eşya sandın heralde istenmediğim yerde durmam.
Koray abi, Pars abiyi aradık ulaşamadık yenge elinde bir valizle çıktı peşinden Zeynel gidiyordu bas bas bağırıp taksiye binip uzaklaşmış bilginiz olsun.
Tamamdır kapat.Açmıyor ya daha ayrılalı 2 saat olmadı bu kıza ne yaptıda kız evden gitti. Hay allah ikiside açmıyor.
Mahir abi Rubanu evden ayrılmış. Pars da ortalarda yok.
Ne oldu da gitti kız.
Hiç bilmiyorum.
Gülsüm annayı arıyalım.
Arama Koray üzülür bekleyelim Pars halleder.Abi neredesin Saatlerdir seni arıyorum niçin açmıyorsun.
Koray gene ne oldu.
Yenge evden gitmiş, abi sana söylüyorum neden boş boş bakıyorsun yenge diyorum evden gitmiş.Koray tamam banaanneme gitmiştir sabah biraz tartıştık git babaannemle yaşa dedim.
Babaanneme ararım şimdi.Çocuklar yanında yok mu.
Hayır Zeynep takip etmek istemiş bağırmış taksiye atladığı gibi gitmiş.Abi ben sana akşam git böyle bir kadınla ilişki yaşamış gibi yap kıskanıyormu kıskanmıyormu bak dedim.
Sen gidip kadına neden babaannem ile yaşa diyorsun.
Akşam biz o kadar şeyi boşuna mı konuştuk abi hani seviyordun.Ben onu seviyorum da Koray o beni sevmiyor onu ne yapacağız.
Arkadaşları vardı dedimya eve girip alnından öpüp aşkım dedim diye bir de koltukta belinden tutup yanıma doğru çektim diye.
Hareketlerine dikkat et hoşlanmıyorum dedi.
O öyle söyleyince ben de demek biz beraber yapamıyoruz.
Sen de git babaannem yaşa dedim.Ne bileyim hemen pılıyı pırtıyı toplayıp oraya gideceğini.
Alo babaanneciğim nasılsın.
Ben de iyiyim.
Rubanu geldimi.
Gelmedimi.
Sabah sana geleceğini söylemişti telefonuna ulaşamadım da tamam babaanne gelirse beni ararmısın Tamam ben de seni öpüyorum Hoşça kal.
Koray takriben kaç saat oldu gideli.Çocuklar aradığından beri. 3 saat olmuş abi.
Hani buradan oraya taksi gitti geldi falan filan çoktan varması gerekirdi bir saatte duralım sonra bakalım.
Neredeymiş belki de eve döner.Pek geri gelecek gibi değil İki tane büyük valizle çıkmış abi.
Telefonu kapalı nereye gidebilirki.
Ailesinin evine adam yolla.Gönderirim ama ev şuan restorasyonda zaten ve kapı değişdi elinde anahtarda yok orda olamaz ki abi.
Gidebileceği her yere baktır. Ben de gidip eve bakıyım.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...