* Salak ya beni Keremden kıskandı resmen delirmiş gibiydi.
Sevgilisinle bile buluşmaya gitmedi demek Keremle beni kim söyledi. Kameralardanmı gördü kapıda ki çocuklarmı söyledi acaba neyse. Bu bana terbiyesizlik yaptığı gerçeğini değiştirmez. Neymiş yatak şahaneymiş adi. Anlamıyorum aklım karman çorman bir çok iyi davranıyor bir buz gibi soğuk.Uzatırsam ona değer verdiğimi düşünür peki kırıldımmı evet, üzüldümmü evet, öfkelendimmi evet ben neden ona karşı bu duyguları hissediyorum kendime dürüst olmalıyım hoşlanıyorum. Uzak durmam gerek kendimi tutmalıyım.
O neydi o ses neydi Kurşunmuydu o of gene uyku haram üst katlarda bir odaya gidip yatıyım ben hadi be kimi kandırıyorum bal gibi korkuyorum yanlız yatamıyorum.
Parsın yatağına gider yatarım suçluluk duyuyor zaten sesinide çıkartamaz.*Kapımmı açıldı evet Rubanu yatağa geldi. Pis korkak bana diklenirken korkmuyor ama en ufak sesten karanlıktan korkuyor.
Allahım kokusuna bak beni neden etkiliyor. Ne yapsam uyuyor gibi yapıp çaktırmadan sarılsammı. Yada sarılmasını bekleyip sarsammı.
Bu hareketsiz bekleyiz öldürecek beni.
Kalbime bak ben hiç bir kadının koynunda böyle olmadım çok pis etkiliyor beni resmen Koray haklı yumuşak karnım oldu bu kız benim.*Uyuyormu acaba hiç kımıldamadı of gene bu fresh koku beni etkiliyor. Uyuyormu uyuma numarasımı yapıyor arkamı dönüp uyurken sarılmış gibi yapsam zaten alışık sarılmalarıma uyuyup uyumadığını anlarım.
Biraz daha bekliyim uyumuyorsa bile uyumuş olduğuma inansın. Neden sarılıyorum, neden uyanık olup olmadığı merak ediyorum, neden umrumda of ne yapacağım ben ona kızsamda karşı koyamıyorum aşıkmı oldum. Hayır canım aşık olamam yada oldummu ben hiç aşık olmadım ki nasıl anlıyacağım bu kimseyede sorulmaz ki.
Dönüp gözümü açmadan yavaşça göğsüne sarılıcam evet hadi.* Kıpırdamıyor uyudumu acaba uyumuş olmalı dönüp sarılsam mı acaba. Aha kıpırdadı dönüyor valla hadi kızım sarılda bitsin bu işkence allahım göğsüme yattı kalbimin sesini duyacak sakin ol Pars sakın belli etme biraz bekleyip bende ona sarılacağım.
Evet bu kadar beklemek yeter sarılıyorum. Sarıldım saçları çok güzel kokuyor bedeni sıcak ve kıvrak öpmek onu öpmek istiyorum. Dudaklarım anlına değiyor. Kafamı az aşağı indirsem birazda kaysam öpüşürüz yapmamalıyım ama istiyorum.*Bedeni ne kadar sert ve sıcak içine girmek istiyorum beni resmen kendine çekiyor.
Nefes alış verisi sıklaştı üzerinde yatmamdan etkileniyormu dudakları anlıma deyiyor az başımı kaldırsam dudak dudağa oluruz öpüşmek nasıl olur tadı hissi nasıl acaba aman ne olacakki uyurken dokunmuş gibi yaparım uykumda yaptıklarımın hesabını verecek değilim ya.* Pars ben den önce kaydı işde bu şimdi bu yaptığım için beni suçluyamaz ve dudaklarındayım öpüyormu o beni ne bende karşılıkmı veriyorum.
*Öpüşüme karşılıkmı veriyor evet kesinlikle Rubanuda beni öpüyor.
Resmen öpüşüyoruz yandöndürüp üzerine çıksam yada üstümemi çeksem hayır bence öpüp bırakmalı arkamı dönüp hiç yaşanmamış gibimi yapmalıyım ne yapsam ama tadı çok güzel dudaklarının ağzının içine girsem uyanıksa çığlık atarsa ya.* Uyuyormu bu dur dur kendini Rubanu adam uyanıcak belkide şuan sevgilisini öptüğünü düşünüyor. Kesip dönmeliyim hiç olmamış gibi. Evet bırak dön ve cenin pozisyonu al aferin kızım hiç kıpırdama uyanıksa bile uyuduğuna inansın.
* İyi valla sarıl öp götünü dön ne şimdi bu öpüştük arkasını döndü oda olmamış gibi yapıcak tamam bana uyar yalancı pinokyo........
Nerde bu kız gene vallahi kendimi kullanılmış hisseder oldum. Gece benle yatıyor sabah ortada yok. Gece ne yaşadık biz öyle hatırlıyormu acaba tabiki hatırlıyor sadece olamış gibi yapıcak oyun oynamak istiyor canı demek bizde oynarız.
Günaydın çocuklar yengeniz nerde.
Günaydın abi Kurşunla parka gitti.
Eyvallah peşinde kimse varmı.
Var abi Koray abinin emri boş bırakmıyoruz.
Tamamdır.Abi günaydın.
Ne yapıyor orda o.
Hiç abi 1 saattir orda bank tepesinde oturup Kurşunla sohbet ediyor.
Yanlız çıktı dimi yanına kimse gelmedi.
Yok abi evden yürüdük geldi oturdu hepsi bu.
Tamam sen çekil dön ben burdayım.İşde böyle oğlum içimde yükseğe çıkmış ne varsa bir anda aşağı düşüyor ne yaşıyorum ne istiyorum allak bullağım.
Kurşun birşey söylesene oğlum ne yapacağım ben senin sahibinle.
Aklım çok karışık gece onla uyumayada alışdım.
Yanlız yatamaz oldum. Biliyormusun gece öpüşdük ve bu beni çok mutlu etti. Kalbimde ona karşı bir kıpırtı var. Yüzü aklıma geldiği an. Tebbessüm ediyorum. Ne yapacağım ben kurşun en aşık olunmaması gereken adama aşıkmı oluyorum.
Bir çok sevgilisi var ben onun hayatına ayak uyduramam ki kayıplarım çok zaten birde aşk'da kaybedemem bunu kendime yapmamalıyım ideallerimi yerine getirmeli iyi bir doktor olmalıyım.Ne konuşuyor orda yaklaşalım bakalım biraz.
Bu kızın beli kapalı bir tişörtü yokmu acaba illa bel dışarda olacak ayarlarımı bozuyor.Şu sazanı bir yemleyelim bakalım neler dökülecek....
Günaydı Rubanu napıyosun burda.
Oturuyorum merak etme kimseyle buluşmaya gelmedim.Aşk olsun.
Ben sana öyle bir şey mi söyledim.
Ne bileyim ben her hareketinde bir başkasıyla bir şeyler yaptığımı ima ettiğin için bu hareketinden ne çıkaracağını bilemedim.Vallahi kalbimi kırıyorsun öyle bir şey demek istemedim dün gece içinde son kez özür diliyorum.
Ben çocuklar bir adamla havuz başında güle oynaya sohbet ediyor deyince gecede yemeği iki kişi hazırladığını görünce ona geçtiğini düşündüm.
Kapının önündeki adamlara yemek servisi yapacak kadar usta bir aşçı olacağını bilemedim.Ne demek bu şimdi ben yemek yapamazmıyım dolabı tıka basa dodurmuşsun tüketilmediğin de bozulacak akşam da eve gelmeyeceğim dediğin için fazla yapmıştım arabada boş oturuyorlar yesinler diye verdim bunda da hiçbir kötülük olduğunu düşünmüyorum.
Ama senin için fesat hemen ilk oturdum, ilk sohbet ettiğim kişiye yemek yapıp, evine gidip geceydi onunla geçirme gibi alışkanlıklarım yok.
Artık senin hayatında ki kadınlar nasıl seni boynuzladıysa hepsini aynı tartıya koyuyorsun.Ayrıca bilmek istersen birinle olmam için onu iyice tanımam gerekli, hoşlanmam gerekli, beğenmem gerekli.
Şu anda bunları kimseye karşı hissetmediğime göre, şimdilik boynuzlanmaktan milletin ağzına düşmekten korkmanı gerektirecek bir şey yok.
Şuan için hımm iyimiş.
Ben kimseden korkmuyorum sadece senin yanlış arkadaşlık ilişkileri kurup zarar görmeni istemem hepsi bu.Tabii canım sizin gibi hayatında 15-20 tane kadını aynı anda idare eden birinle, benim tecrübesizliğim yarışamaz bile, bundan sonra yaşayacağım ilişkilerde önce senin onayını alırım tecrübelerinden yararlanırım Pars merak etme.
Tabi olur.
İlişki yaşıyacağın kişi yaşarsa tabi.
Bu ne aleni tehtitmi ediyorsun.
Nasıl algılarsan öyle.
He yani sen istediğin kadınla olacaksın.
Ben kimseyle olamıycam öylemi????Çok acıktım kahvaltıya gidelimmi.
Hem akşam senle ilgili bir rüya gördüm onu anlatırım.
Ne rüyası....
Kahvaltıda anlatıcam.
Kurşun gelll.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...