1.ay sonra....
Rubanu hadi hazırlanda çıkalım nerdesin..
BalkondayımYuh Rubanu yuh bu kılıkta dışarıöı çıkılır.
Ne var ki yataktan kalktım Vücudumun diriliği için soğuk hava banyosu yaptırmaya çalışıyorum.Evet vücuduna soğuk havaya banyosu yaptırırken dışarıda ki erkeklere de göz banyosu yaptırıyorsun maşallah. Hemen içeri gir.
Tüm ev bize ait karşısı orman çok merak ediyorum hangi erkekler Pars sen artık ağaçları de erkeklerden saymaya başladın.
Tamam Rubanu uzatma içeri gir hadi kaymaya gidelim.
Bana içecek yokmu.
Yok sen cezalısın.
Hımmm ne yaptım ki iç çamaşırınla dışarı çıktın.
O gecelik iç çamaşırı değil ama yarın iç çamaşırımla çıkacağım.Peki bu savaşı sen istedin hadi kaymaya.
Geçenin dediği olur.
İyi bakalım ama dikkat et yağmaya başladı.
Kaybedeceksin diye bahane uydurma.Ne oldu.
Güzel karım ben mi kaybettim, sen mi kaybettin, demek oluyor ki, bir daha dışarıya iç çamaşırı, gecelik çıplak çıkmak yok.
İyi tamam sen kazandın.Banu gene nerdesin.
Pars bahçedeyim.
Ne yapıyorsun.
Güneşleniyorum.Ne yapıyorsun yahu.
Hiç güneşleniyorum.
Ben sana iç çamaşırınla dışarı çıkmayacaksın demedin mi.
Sen bana kafayı mı yedireceksin ya. İyi de Pars bu iç çamaşırı değil ki üstümdeki bornoz ben bornozla dışarı çıktım. iç çamaşırınla çıkmadım ki.
Banu beni deli etme üstündekini bana parçalatma göğsünün her yeri meydanda ya biri görse.
Pars Allah aşkına en yakın eve nereden baksan 200 metre uzağağız Espri yapdım sadece seni kızdırmak için.
Hım öyle mi 1 dakika İçeri girer misin.
Neden.
Kahvaltıya gideceğiz.
Hazırlan.
Pars ne yapıyorsun.
Seni soyuyorum ne yapıyormuşum gibi duruyor.
Pars yapma daha gece yaptık,
Ee beni hiç ilgilendirmiyor onları göğsün meydanda dışarı çıkmadan önce düşünecektin.
Seni altıma alıp ezerkemde ben eğleneceğim.
Tamam söz birdaha yapmam.
İkna olmadım
Ah Pars acıdı.
Acısın.
Pars yavaş.
Yok sana yavaş.
Pars parssss.
Çok kötüsün daha yeni yıkanmıştım.
Tekrar yıkan işin ne.Hadi hazırım gidelim yemeğe.
İyi hadi giyinip çıkalım bu gece döneceğiz.
Ama neden.
Banu 1 hafta oldu gitmeliyiz artık.
Berrak çalışmaları bitirmiş beni bekliyor 2 ay sonra kış biter otel yetişmeli.
Berraktan nefret ediyorum. İyi güzel hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
Aktuelle LiteraturYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...