Şimdi Evlendik Mi 11.bölüm

3K 172 2
                                    

Rubanu kalk hadi kızım kuaför gelicek kahvaltını et saat 12 oldu.

Nee 12 mi aman Allahım bu kadar nasıl uyudum.

Sevinç abla Pars Pars nerde...
Aşağıda hazırlıklara bakıyor.
Babaannem..
Oda heyecandan yerinde duramıyor..
Kalktım hemen iniyorum.
Günaydın babaanne...

O torunum günaydın hazır mısın kuaför gelmek üzeredir konuklar da 4 gibi gelmeye başlarlar bir şeyler atıştır. Ondan sonra kuaför geldiğinde saç makyaj her şey çok güzel olsun.

Pars ne yapıyor.

Gayet mutlu adamları yerleştiriyor son dokunuşları yapıyor akşam her şey yoluna girdi herhalde.
Evet babaanne gece konuştuk o benden. Ben de ondan özür diledim sanırım ikimiz de fazla gergindik ondan bir anda ateş aldı etraf.

Olur öyle şeyler torunum sonu güzel olsun yeter.
Hadi şimdi git bir şeyler ye.
Pars yedin mi peki.
Onun heyecandan hiç bir şey yediğini düşünmüyorum, istersen onu da çağır yanına.

Pars bakarmısın,
Günaydın.
Sana da  günaydın.
Kahvaltı ettinmi.
Yok yemedim.
Beraber yesek.
Sen et ya benim yiyesim yok.
Ozaman bende yemiyim benimde işdahım yok.
Olurmu öyle yemen lazım zaten kuş kadarsın düşüp bayılırsın tamam hadi yiyelim.
Sevinç sevilede söyle çıkın mutfakdan, ortadan kaybolun Rubanu hazırlasın.

Torunlarım nereye...
Mutfağı babaannem şeyler atıştırmaya sen de yemek istermisin...
Ben daha yeni yedim size afiyet olsun kızların da dışarıda az işi var, Rubanu sen bir şeyler hazırlarsın yersiniz. Tamam babaanne sıkıntı değil ben şimdi hazırlarım.

Ne yemek istersin yumurta kırayım mı sulu böyle ekmeğimizi banarız.

Tamam olabilir  sıkıntı yok ne yaparsan yeriz.

Pek yumurtayı tavada ekmek banmalımı seviyorsun, yoksa peynirli mi, omlet mi.
Nasıl seviyorsan öyle de yapabilirim benim sevdiğimi yemek zorunda değilsin.
Her şekilde yerim...
Dikkat et tava sıcak.
Ov çok iyi yapmışsın.
Neden gülüyorsun gene.
Pars abartma sadece tavaya kırdım.
Olsun kabukluda yedirme bilirdin.
Yok daha neler yedirmezdim.
Oh oh sizi böyle gülerken görmek harika çocuklar.
Gel babaannem beraber gülelim inşallah canlarım benim.
Kuaför geldi hadi.
Tamamdır.
Salonda ayak altı olur diye odana çıkartıcaklar.
İşinin ehli bir ahbabım önerdi inşallah istediğin gibi yapar.

Merhaba ay maşallah maşallah bu ne güzellik Gülsüm Hanım gelin çok güzel. Hani damat işde burda hımm pekde yakışmışlar. Nerde çalılıcaz bu arada adım Remzi kısaca Remi de olsun bitsin. Sen bugün burayı yakarsın bebeğim.
Babaanne başkası yokmu bu ne cıvık.
İdare edelim Pars  yapıp gidecek.
Ben onu yapmazsam iyi
Git yanına sevili koy yalnız kalmasınlar odada hiç sevmedim onu.
Of Pars iyice delirdin kuaför ayol sende.

Konutlar gelmeye başladı Rubanu hazır değil mi daha.
Babaanne kime söylüyorum hazır değil mi hala konuklar masalara oturdu memur geldi.
Saatlerdir ne yapıyorlar orada. 
Sakin ol iniyor.
Hay maşallah sana.

*Öldümde cennetemi düşdüm Allahım bune güzellik kalbim neden böyle atıyor. Sakın aşık olma Pars sakın söz verdin acı çekmek yok.

*Allahım ne kadar yakışıklı olmuş kalbim çıkacak inşallah elimin titremesi durur.

Hadi el ele tutun ve çıkın Allah mesut etsin.

*O ne alkış seslerimi kalbimin sesimi eli ne kadar yumuşak ne kadar sıcak. Kalbimin sesini duyuyorum acaba.

Rubanu sakin ol titreme  elin zangırdıyor. Önce piste gidip dans edelim sonra nikah masasına tamammı.

Pars titrememi durduramıyorum.

Rubanu sana sarılacağım kendini bana yasla ve benim seni yönetmeme izin ver gözlerini gözlerimden çekme ki tökezleme.
Tamam
Gülsüm Hanım çok güzeller.
Evet öyleler.
Çok aşık görünüyorlar baksanıza
Çok çok o yüzden bir an önce evlendirelim dedik.

Mahir abi...
He  Koray Pars abim abayı yakmış demedi deme.
Kes Koray dövecek seni aklın başına gelecek.
Sende buradasın bende 3 güne kalmaz aşkımdan ölüyorum demezse adımı Korayiye diye değişirim.

* Gözlerinin içinde kayboluyorum, yapma bunu bana aşık etme beni kendine.

* Tenin bana yasak ama beni kendine esir ediyorsun. Keşke gerçek bir evliliğimiz olsaydı...

Siz  Rubanu  Korkmaz hastalıkta sağlıkta  Pars Ulukaya'yı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz.

Evet.....

Siz Pars Ulukaya Rubanu Korkmazı hastalıkta sağlıkta eşiniz olarak kabul ediyormusunuz...
  Evet
Tuzla Belediyesinin bana verdiği yetkiyle sizi karı  koca ilan ediyorum. Allah mesut etsin.

  Pars  masa masa dolaşmaktan çok yoruldum oturalım mı.

Son 3 masa  bu masalar önemli onların yanında daha dikkatli ol tamammı.

Pars bittim ne zaman dağılacak bu kalabalık. Bende bu kadar  kalabalık olacağını düşünmedim. Babaannem  tüm İstanbulu çağarmış.
Gel.
Mahir  biz kaçıyoruz siz konukları yolcu edersiniz.
Nereye abi...
Eve gidiceğim Rubanu da bende çok yorulduk. 
Sen 15 20 dakika sonra çık anons yap aşıklar kaçtı hepinize sonsuz teşekkürlerini bildirdiler de.....

  Nereye gidiyoruz evin nerede...
Beşiktaşa'da bebekde oturuyorum.
Sahildemi orman tarafındamı.
Koru tarafındayım deniz manzaralı şehir manzaralı  ortaya karışık yani.

Evin çok güzelmiş, çokta büyük senin için fazla büyük değilmi tek kişisin sonuçta.
Tek kişi değilim ki.
Kim var.
İçeri girelim görürsün.
Aaaa çok tatlı adı ne.
Kurşun
Çok sevimli cinsi ne.
Sokak köpeği diyolar.
Benim üzerime giyecek kıyafetim yok bu akşam senin kıyafetlerinden alabilirmiyim.
Odanı göstereyim, bunlarıda al bu gece idare et sabah çocuklar getirir kıyafetlerini.
İçicek çay kahve soda ne istersin.
Kahve olur.

* Yuh ya insan bir erkek tişörtünle bu kadarmı güzel olur. Kendine gel Pars kapılmak yok.

* Vallahi bu  adama siyah giymeyi yasaklasınlar arkadaş one kasmı bakma Rubanu başka yere bak.

Al bakalım, şeker.
Kullanmıyorum.
Tişörtümde pek yakışmış.
Acık uzun ama olsun gecelik niyetine giydim.
Bir geceden birşey olmaz idare ederim.

Pars burada hiç koruma yok ya Başımıza bir şey gelirse.

Kimseden korkum yok ki burada niçin koruma olsun sadece Koray'ın işgüzarlığı evin girişinde Sokakta bir tane araba bekler her zaman.

Peki ben burada olduğum için buraya saldırmasınlar.
Rubanu artık sen bir Ulukayasın kimse sana dokunmaya cesaret edemez.
Bu korkularından artık vazgeç korumalar her zaman bizim mekanlarımız da durur.
Biz saygın insanlarız korumaya çok fazla ihtiyacımız yok güvenlik açısından bir araba tamam ama onun dışında, bu evin çevresinde hiçbir zaman koruma olmayacak rahat edebilirsin istediğin gibi evin içine dolaşabilirsin, bahçeye çıkabilir yüzde bilirsin hiçbir sıkıntı yaşamazsın sürekli evin etrafında ve içinde birilerinin dolaşması benim özgürlük alanının kısıtlanması demektir.
Bu da hiç hoşuma gitmez o yüzden de evin içinde ve bahçesinde koruma yok ama sokakta var.
Ayrıca Kurşun zaten herkezden daha kuvvetli bir koruma merak etme.
Hadi yatalım geç oldu yorgunuz........

BEĞENİ VE TAKİP 🙏

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin