Çocuklar varmı bir hareket.
Evin bahçesi temiz abi kameralara bakıyorlar sadece alt köşe odanın can tarafında kör noktaya gelen bir yerde siyah anlık bir karartı var ama belli değil sabah tekrar onu netleştirdikleri zaman bilgi veririm.
Tamamdır iyi geceler.Neden yatmadın.
Uyuyamadım.
Sen tek uyuya bildiğine eminmisin.
Babaannemde nasıl tek uyudun.
Orda bahçe adam doluydu ev insan doluydu burası boş soğuk ve daha 2. gecem o yüzden olabilir.
Hadi geldim uyu.
Sana sarıla bilirmiyim.
Gel baş belası sarıl tamam.
Bana bak bana tecavüz etmezsin değilmi.Pars ya of iyi ki bir kıskaca aldık amma korktun.
Korkma el sürmem Pericinle uğraşmaya niyetim yok.
Kimle?
Hiç hadi uyuyalım.
Sen kimle uğraşmaya niyetin yok dedin.
Of Pars uyusana kimseyle ilgili bişey demedim ayrıca hayatına dan diye indim o yüzden tabi sevgilinde olır metresinde kız arkadaşında kadınında buna karışamam.* Beni kıskanmış kesinlikle bana karşı hisleri var demek. Ya benim ona karşı olmalımı hayır hayır. Her seferinde gideceğim diyen birine bağlanmam yanlış hem ona birşey olusa acı istemiyorum kotam dolu yapma, Pars sakın bunu kendine yapma yumuşama gülme taş kes.
Kesinlikle karışamazsın o konuda haklısın.
Şimdi uyu hayatımda ki kadınları senle tartışacak değilim.Dediğim gibi boşadığımızda sen yoluna ben yoluma bunun bilincindeyim Pars.
* O yolda ki erkeklerin göğsündede böyle yatmasına razımıyım. Sonuçta daha önce yattı. Ama ozaman ben yoktum. Bende başka bedenlerde yattım. Düşünme oğlum.
Sana bugünde söyledim. Boşansakda gidemezsin.
Ne demek gidemem.
Benim eski karım olduğun için bana zarar vermek isteyenler seni kaçırıp benden talepte buluna bilirler.İsteseler şimdide yaparlar.
Şuan karımsın sana dokunurlarsa öleceklerini bilirler.
Ama o zaman eski karısı kıyamaz verir moduna girerler. İt çok.
Ne yani senle evlenerek kendi düşmanımdan kurtuldum ama seninkilere açık hedefmi oldum.Bir nevi öğle ama merak etme ben senle evliyken bir kaç kadınlada takılır hedef dağatırım.
Yuh Pars yuh adisin.
Ne vuruyosun Rubanu ne dedim.
Nereye gidiyosun hani korkuyodun.* Kesinlikle bana karşı duyguları var.
* Adi pislik gözüme baka baka diyor ki başka kadınlarla olurum. Peki ben neden bu kadar sinirlendim. Kalbim neden acıyor. Adam açık açık söylüyor yalan, yok riya yok dürüst.
Benim ona alışmamam ondan uzak durmam gerek bu gecede onla yatıp iyice uyuyacağım yarın bam başka Rubanu olacağım iyice beni ezik sandı be. Ona gösteririm. Onunmuşum ben kimsenin malı değilim. Sen istedin bunu Pars bey.Ooo Rubanı Hanım geldinizmi ben odanızda yatarsınız sandımdı.
Ne o konuşmuyormusun benimle.İyi geceler.
Sanada....Hayret üstümde ağırlık yok. Kalkmış nereye gitti bu.
Rubanu Kurşunla çıktı sanırım.
Bir kahve alıp kendime gelip şu dün hece ki olayı bir aydınlatayım kafam rahat olsun.Günaydın.
Ne o evde yarı çıplak dolaşıyorsun dikkat et memelerin görünüyor evin beyi dekolteye acayip karşı arıza çıkartıyor.Günaydın. Bu sabah pek şakacısın.
Hım öğleyim sen gazetede haberimizin çıktığını biliyormuydun. Ne haberi.
Bu haber.Ünlü iş insanı Pars Ulukaya geçtiğimiz aylarda ailesi öldürülen nişanlısı. Rubanu Korkmaz'la dünya evine girdi. Düğün yeri için sakin sesiz çiftlik evlerini seçen çift gözlerden uzak bir düğün yaptı.
Basının davet edilmediği düğüne çok sayıda iş adamı davetliydi.
Pars Ulukayanın Büyükannesi Gülsüm Ulukaya'nın yapdığı açıklamaya göre. Çift 6 ay önce aile arasında nişanlanmış ama malum olay yüzünden yaz yapılacak düğün erkene çekilmiş. Gülsüm Ulukaya gelinim çok üzgündü acımız taze o yüzden ne kına ne büyük bir organizasyon yapmadık sevdiklerimizle minik bir organizasyonla evlendiler. Ailemiz git gide büyüyor. Sevenlerin ayrı kalması olmazdı dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RU-BANU
General FictionYetişkin içerikli olacaktır o yüzden 🔞🔞🔞🔞+18 hikayelerden hoşlanmayan okumasın. Pars: Koray bu kadın benim neden bam telime basıyor arkadaş. Ben ona o elbise açık başka şey giy dedim gitmiş daha açığını giymiş. Gözünü siktiklerime bir bak nas...