Evet Ama Sadece Yatakta45.bölüm

1.8K 110 1
                                    

Rubanu ne oldu.
Sarıl bana sakın sakın beni bırakma.
Bırakmam kadınım ne oldu.

Bırakmam kadınım ne oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Babaannem dosyayı verdi.
Hangi dosya.
Ailemin gerçeklerini anlatan dosya.
Nasıl nerden bulmuş onu ben.
Dayı ah dayı.
Rubanu orda ne yazarsa yazsın sen benim karımsın seni seviyorum ve hiç birşey değişmez anladınmı.

Okumadım korktum okuyamadım.
Okuma ozaman.
Neden.

Bırak ailen hayallerindeki gibi kalsın.
Neden söylemedin bana neden anlatmadın.
Ben senin her üstüne geldiğimde bana senin ailen bunları yaptığı için bunları yaşadınız neden demedin.

Sana bunları söyleseydim değişen bir şey olacakmıydı aileni sevmekten mi vazgeçecektin?
beni sevmekten mi vazgeçecektin?

Aileni içinde terk mi edecektin.
Yoksa beni mi terk edecektin gerçeğinde.
Söyle hangisi.
Bilmiyorum inan bilmiyorum ama şu an bir uçurumun ucunda İleri geri sallanıyor gibi hissediyorum kendimi.
Yapma Rubanu bize bunu yapma.
Yaşadık oldu bitti geçti artık düşüme
bunları.
Sadece önümüze bakalım yaşayacak güzel günlerimiz var onları düşünerek mutlu olalım eskiye takılmak bize hiçbir fayda sağlamaz.

Anlat Pars anlat bana şimdi bu dosyayı beraber götürüp şöminenin içine atıp yakalım ve sadece senin anlattıklarına inanalım.

Sana yemin ediyorum.
Sen ne anlatırsan sadece ona inanacağım.
Tamam gel hadi yapalım.
Böylelikle aramızda hiçbir sır kalmasın.
Ben de.
Bu yükü taşımaktan yoruldum.
Senin ailene olanları umursamadığımı düşünerek bana saldırmandan yoruldum hadi gel atalım ve yakalım.

Al her şey yandı bitti kül oldu şimdi sadece senin bildiğin gerçekler kaldı anlat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Al her şey yandı bitti kül oldu şimdi sadece senin bildiğin gerçekler kaldı anlat.

Babam ve amcam bundan 5 sene kadar önce batmışlar.
Daha doğrusu batmak üzerelermiş türlü işler yapan karanlık bir grup babanla amcana silahları ve bazı malzemeleri kaçırmaları için yüklü bir miktarda ödeme yapmışlar.

Baban da zeytinyağı tırlarına bunları koyup yurtdışına kaçırmış.
Yani bir nevi silah kaçakçılığı yapmış ve bunu sadece şirketinizi kurtarmak için yapmış sonra tabii bu iş büyümüş.
Artık babam ve amcanın boyunu aşmış.

Baban artık yanacaklarını anladığı için başsavcıya gitmiş ve ona bu şirketin onları tehdit ettiğini zorla silah kaçırtmak istediklerini.
Ama onların kabul etmediğini kabul etmedikleri için de öldürmekle tehdit edildiklerini anlatmış.

Tabii savcılığa daha önce bunlardan para aldığını ve kaçakçılık yaptığını söylememiş sadece onu zorladıkları nı söylemiş, savcılıkta bir ekip kurup bu işin peşine düşmüş sonrası işte apaçık ortada adamlar babanın savcı ile iş yaptığını anlamışlar sizinkileri temizlemişler.
Tabii polis bir çoğunu yakalamış ama dışarıda olanlarda vardı.
Davut dayım çocuğunla görüşdü onlara bizim gelinimiz olduğunu bu tataklarda bezin olamayacağını tüm şirketlerin artık bizim olduğunu iletince duruldular. Durulmayanıda biz durdurduk.
Yani sen şu an elini kolunu sallayarak istediğin her yere gidebilirsin artık özgürsün ne benimle bir evliliğe ne bizlerle yaşamaya mahkum değilsin.

Peki sen bana senin düşmanlarından kurtulduk.
Ama benimkilere tutuldun dediğinde yalan mı söylüyordun.
Hayır tabii ki yalan söylemiyordum, sana ne dedim seni sevdiğimi sana değer verdiğimi, senden vazgeçemeyeceğimi anladıklarında sana zarar vererek, bana zarar vermeye kalkabilirler.
Boşanırsak ve sen yine yurtdışında yaşamak istiyorum orada okumak istiyorum gibi bir istekte bulunursan onun için de bir plan yapmıştım.
Nasıl bir plan.
1 hafta gece hayatı karı kız ortamları gazetelerde resimler. Sonra hararetli bir boşanma babaannemin zorunla evlendiğimin dedikodusu sevmediğim nefret ettiğimin yayılması. Bana ızdırap sana göz yaşına maal olurdu ama istediğin hayata kavuşurdun. Benim ezik eşimi kim ne yapsın değilmi.
Peki şimdi ne yapmayı planlıyorsun.
Sen ne istersen onu.

Peki ya şu an peşimizdekiler Davut Dayı öldürenler.
Onlar ne olacak.
Onlar onlar bu gece itibariyle hepsi yeryüzünden silindi artık.
Korkacak hiçbir şey yok zaten bundan sonra bana saldırmaya cesaret edecek güçleride kalmadı.
Hepsinin Dalını budağını kestik polisler tepelerinde bana ulaşırlarsa en üsttekiler başlarına geleceklerini az çok anladılar.

O yüzden de bana bulaşacaklarını şimdilik düşünmüyorum.
Ama tabi tabi tedbirleri de elden bırakmayacağım bir müddet daha bu şekilde korunmaya devam edeceğiz, ama evimize dönebiliriz yaşantımıza dönebiliriz ve sen okuluna başlayabilirsin hayatımızın rutine dönmesini istiyorum.

O zaman Kar tatili istiyorum.
Gülme evet kar tatili istitorum.
Ve boşanma yok.
Karı kız kesinlikle yok sikini keserim bunu unutma.
Birde benden bir daha.
Birşey saklama.
İnsan bindiği dalı kesermi hiç.
O dal uzayıp o bu göte batacağım derse keser.
Eee sonra hangi dala bileneceksin.
Oooo bana dal çok sen düşün.
Banu seni öldürürüm.
Evet ama sadece yatakta.........

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin