Kıskandımı Acaba 10.bölüm

2.9K 181 8
                                    

Alo İsmail ben olduğumu çaktırma ne alemdesiniz.

İyi abi hanımım ve yenge oturuyorlar, bizde mekan içi ve dışı rahatsız etmeden takipteyiz.

Tamam koçum çaktırmadan bir resimlerini çekip bana atarmısın.....
Tamam abi.

Her hali güzel bu kızın Allah yaratmış valla.

Hay Koray ben senin ne var Koray ne var.
Abi bekliyoruz hadi neredesin ağaç olduk burada.
Tamam geliyorum üzerimi değiştim patlamadınya siz başlayın yemeye içmeye eğlenmeye. Ben yoldayım geliyorum.

Ooo damat beyde teşrif ettiler.

Nasılsın Mahirim ne yapıyorsun.

Biz iyiyiz damat Bey seni sormalı sen ne yapıyorsun.

İyi be ne olsun işte bütün gün iş güç toplantı koşturmaca yaşayıp gidiyoruz, bu Koray'ın boş işleri ile uğraşıyorum işte tutturmuş.
Veda Gecesi abi adettir öyle olmaz evlenen kişiye mutlaka veda gecesi yapılır diye.
Kaltım geldim işde.

Bekarlığa Veda önemli

Haydi Kızlar bakalım başlasın müzik gelsin yemekler Koray çekip durma şu resimleri ne yapıyorsun bu kadar resmi anlamıyorum ki çat çat koruma şefimi şipşakçı fotoğrafçı mı anlamadım yahu.

Ne yapayım be bizim çocuklara Rıdvan'a falan atıyorum ya sen orada köşelerde bekle ben burada Cevizleri fındıkları kırıyorum diye onu kız duruyorum.
Ne olacak işte ben de dalga mı bu şekilde geçip gülüyorum.

Rıdvan babaannemin yanında İ.
Evet abi.

İyilermi sordun mu ne yapıyorlarmış.

Sordum sordum abi Asayiş Berkemal gayet iyi durumda hiçbir sıkıntı yok tatlı yemişler biraz sahil kenarında yürüyüş yapmışlar.
Yengem bir erkekle konuşmuş sohbet etmiş.
Kimmiş o.
Bilmiyorum yengem baya güle oynaya konuşunca bizim çocuklar dahil olmamış.
Ondan sonra devam etmişler.

Birazdan da çıkıp eve geçeceklermiş.

Yani artık geçsinler bir zahmet saat 10 olmuş ne işleri var kadın başlarına sahillerde yarın bir de düğün var aslında bu akşam bizim de dinlememiz gerekiyordu yarın yorucu olacak bir ton tanıdığım tanımadığım gereksiz insanla muhatap olacağım.

Aman abi nedir iki evet evet şipşak oldu bitti.
Sonra sen sağ ben selamet.
Hadi kızlar oturmayamı geldik....

Hayırdır Rıdvan oğlum neye bakıp gülüyorsun.
Yok ana bir şey Koraylar Pars abime bekarlığa veda gecesi yapmışlar, oda bizi kızdırırsın diye komik komik resimler çekip atıyor da ona bakıp gülüyordum.
Hani göster şu resimleri biz de görelim bakalım neymiş senin bu kadar kahkahalarla güldüren.

İlahi Koray bu çocuk büyümez valla.
Rubanu baksana komik bu oğlan.
Evet babaanne komik, gidelimmi artık yorulduk.

*Tabi beyefendi akşam yemeğine de gelmez, dışarı çıktık diye de gelmez sağına almış sarışın, soluna esmeri sabaha kadar Allahım al aklımdan bu düşünceleri.

Rubanu efendim babaanne.
Kızım 3 kere seslendim nerde kulağın.
Dalmışım pardon babaanne.
Hadi iyi geceler iyi uyumak zinde kalkmak lazım yarın büyük gün.

*Uyu uyuya bilirsen bakalım, düşünme Rubanu düşünme alışma sakın aşık olayım deme, ne giymişti o yine siyah gömlek mi köpek gibide yakışıklı oluyor adi adam.

* Kimle görüştük ki sahilde bir tek Samet'le bir de kız arkadaşım var demiş ti ee bu erkek kim birde güle oynaya görüşmüşler öğlemi. Bize sen bir msj bile atma git elalemle güle oynaya muhabbet et.

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin