Ne Olsun Aşk. 25.Bölüm

2.3K 161 5
                                    

Alo Koray oğlum nasılsın.
Sağlığına duvacıyım hanımanne.
Sana sorularım var Koray,
Emret Hanımanne.
Koray torunumla gelinimin arası nasıl anlat bakalım.

Hanımannem bana herşeyi sor bunu sorma sana yalan söyleyemem, ama söyleyememde.

Koray beni sinirlendirme evladım, anlat torunum Rubanuya aşıkmı değilmi, ben gözlerinde aşkı gördüm zaten sadece gelinimin sözleri beni şaşırttı gerçekleri öğrenmem lazım.

Hanımannem Pars beni vallahi vurur.
Bende vururum, o direk öldürür ben süründürürüm seç evladım.

Çok aşık hanımanne.

Tahmin etmişdim, hayatında başka kadınlar varmı?
Vardı ama gecelik.
Sırf Rubanuya tutulmasın diye yapıyordu, ama ondada başarılı olamadı, sevdiğini anladığından beri kimseyle işi yok.
Gece eve gelmiyormuş, bende kaldı.
Peki seviyorsa neden sahip çıkmıyor.

Hanım anne ne zaman yanaşsa yengem hep boşanıcaz gideceğim katilleri bul diyormuş o yüzden bana sürekli gitmekden bahseden birine bağlanamam diyor ve tabiki kaybetme korkusu var o yüzdende bugün Antalyaya gitti kafamı dağıtıp silmeliyim dedi.
Tamam evladım.
Hanımanne kurban olayım eğer sana anlattığımı duyarsa bana asla güvenmez.
Evladım ne sen anlattın ne ben duydum mezara kadar bu konuşma aramızda sıkıntı etme.
Sağol hanımannem.

İyi akşamlar babaanne afiyet olsun.
Rubanu neden yemiyorsun beğenmedinmi.

Yooo çok güzel ama canım istemiyor.
Neyin var gözlerin ağlamaklı.
Hiç babaanne uykum var müsaden olursa yatabilirmiyim.
Peki gelinim sen nasıl istersen.

Alo iyi akşamlar Mahir oğlum nasılsın.
İyiyim Gülsüm anne sen nasılsın.
Bende iyiyim.
Pars nerde.
Antalyada Great Rock'de.
Hayrola bir sıkıntımı var.

Yok oğlum senden minik bir ricam olacak.
Rubanuya saat 5'e Sabiha Gökçen Havaalanından bilet almanı ve otelden bir araba ile aldırıp Parsın yanına göndermeni istiyorum.

Gülsüm anne soru sormuyorum bir bildiğin vardır.

Mahir Pars orda yanlızmı yoksa yanında başka bir kadın varmı.
Yanlız onun gözü Rubanudan başkasını görüyor olabilirmi sence kahrından ölüyor kızılcık şerbeti içtim diyor.

Sorma Mahir o dediğinden bir tanede bu evde var dertleri ne anlasam inatlar,ama el birliğinle gözlerini açıcaz.
Gülsüm annem Pars korkuyor sevip kaybetmekten korkuyor, Rubanuda sürekli gidicem özgür kalıcan dedikçe savruluyor önce Rubanu bu tutumu bırakmalı.
Oda daha çok küçük Mahir tutunmakdan, tutundu dalın kırılmasından korkuyor inşallah el birliğinle bu işi halledicez.
İstediklerini olmuş bil hanımannem.
Sağol evladım.

Günaydın gelinim ikindi şerifleriniz hayrolsun nasılsın?
İyiyim babaanne çok sağol gece uyumadım sabah dalmışım kusura bakma saat 2 olmuş.

Önemli değil hemen birşeyler ye yola çıkacaksın.
Nereye gidiyorum.
Kocanın yanına.

Hayatta olmaz neden gideceğim ki yanına hem kesin sevgilisinle gitmiştir.

Bitanem güzel gelinim söyle bakıyım bana güveniyormusun.

Tabiki babaannem.
İyi ozaman aç kulaklarını beni iyi dinle, ben sizi haftalardır kolaçan ediyorum.
Pars evden çıkıp Koraya gidiyor orda kalıyor, kimseyle birlikte değil sevgilisi falanda yok torunum sana aşık olmuş bu ap açık ortada.

Seninde duyguların ortada iyi bir gelin olup beni dinlersen sana uzun bir ömür vademem ama, mutluluğu, sadakati, sevilmeyi garanti ederim.

Babaannem bu senin düşüncen.

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin