Allahsız mı Bu Kız 5.bölüm

3.9K 221 2
                                    

Bu evde gürültü bitmezmi. Babaanne bu sefer kim kayboldu.

Pars bağırıp durma saat 11' de konuklarımız var demişdim neyini anlamıyosun.

Babaanne bu konuklar bağırmadan karşılanmazmı her sabah bir gürültüyle uyanıyoruz.

Mahir nerde kalktımı , oooooo kalktı Rubanu ya gözcülük yapıyor.

Rubanu nerde ki...

Kış bahçesinin orda yardım etmek istedi izin vermedim, giyin süslen bekle dedim.
Nar çiçeği gibi bahçede açmış vallahi bugün gelenler nazar edecekler kıza.

Abartma babaanne...

Abartma öğlemi torunum gelsene bir şu balkona.

E geldim gene ne oldu.

Sence bu bahçede olan en güzel çiçek hangisi.

Allahsiz mı bu kız töbe töbe, babaanne balomu var.

Yok torunum biraz daha sür sürüşdür dedim yok diyor ama bence biraz daha süslene bilirdi sade olmuş.

Babaanne ben bir Mahire bakıp geliyorum.

Tamam torunum.

Hanımın çok fenasınız, Pars oğlum resmen çarpıldı. Eee Sevinç nasıl çarpışmasın, Rubanu bir ceylan kim görse aklı gider.
Bunlar bir kaç aya kalmaz bana torun müjdesi verir ateşle barut yan, yana durmaz herşey hazırımı...
Hazır hanımın.

Rubanu günaydın napıyorsun sabahın köründe bahçede.
Günaydın Pars babaannem giyin bahçeye çık, Pars'ıda yollıyacağım yanına konuklar geldiğinde işaret vericem el ele salona girin dedi.

Yuh bu babaannem'den korkmaya başladım.
Bize dizi çevirttiriyor, bu saçmalıklara alet olduğuma inanamıyorum.

Neden susuyorsun Rubanu sencede saçma değilmi 3 gündür tanışıyoruz ve bunca hareket bana fazla.

Ne söylememi istersin Pars, dışarı çıkamıyorum öldürülme tehlikem var.
Akrabalarımın yanına gidemiyorum çünkü hepsi öldüler.
Arkadaşlarım gazetelerde çıkan infaz haberlerinden sonra ne telefonlarıma çıkıyorlar. Ne arayıp soruyorlar.
Annemin babamın mezarına bile 1 kez gittim oda korumalarla.

Ne söylememi istersin, bu hayata dair hiç birşey bilmiyorum. Ben evden okula okuldan eve arkadaşlarıyla sinemaya alışverişe çıkan sıradan bir kızdım. Pars bu yaşadıklarım beni konuşmaya değil susmaya mahkum ediyor.
O yüzden sana bu saçmalıkları yaşattığım için üzgünüm.

Pars Rubanu konuklarımız geldi.
Tamam babaannem geliyoruz.

O gözlerinde ki buğuyu kaldır. Güçlü ol bu içerdekiler piyasada ne kadar şerefsiz hain üç kağıtçı herif varsa. Ya karıları, ya metresleri , yada evlenmemiş onla bunla takılan saygın ayağına gezen kadınlar. O yüzden sevgili nişanlım oyununu çok iyi oyna çakmasınlar.

Lan sen kime bakıyorsun.
Hiç Pars Bey bahçede dolanıyordum.
Bahçe nişanlımın sırtında mı gözüne sokturtma defol.

Pars hayrola günaydın.
Günaydın Mahir..
Lan bu herifleri beni deli edin diyemi seçiyorsunuz.
Ne oldu ki.
Ne olacak orda durmuş arkadan Rubanu'ya bakıyor.
Ee güzele bakmak sevaptır.
Yenge çok güzel olmuşsun.
Teşekkürederim Mahir.
Sakin ol Pars İçerde kadınlar var.
Ben sakinim zaten sinir oldum işde.
O zaman içeri geçelimmi.
Geçelim.
Pars.
Evet.
Elim.
Unuttum ya ver bakalım elini sevgili nişanlım hanım.
Mahir eğer gülecek olursan dişlerini dökerim.

Yok abi neden güleyim ben senin adına mutluyum. Çok yakışdınız, Allah ayırmasın.

Yanlız abi sen evlenince piyasa üzülecek.
Neden üzülsün piyasa Mahir.
Boşver yenge...
Söyle Mahir...
Abimin kırıkları umudu kesecek.
Söyle abinin kırıklarına umutlarını kesmesinler. Askere gitti gelicek dersin.
İyi de yenge abim 4 yıl önce askere gitti.
Çok sevmiş birdaha gitti dersin.
Rubanu.
Efendim Pars
Sus.
Tamam.
Hadi gazamız hayrola .
Babaanneciğim, hoşgeldiniz hanımlar.
A çocuklar gelin bakın konuklarımız yakından görsün sizi.

Ay Gülsüm Hanım çok güzel bu kız, Pars oğlum neden kaçırmamış acele ediyor anladım.

Öyledir Seher Hanım
Aynı rahmetli anneciği, o da çok güzel bir kadındı annesinin güzelliğini zarafetini, babasının dürüstlüğünü iyi niyetliliğini almıştır benim gelinim. İşte bahtsız bir kaza sonucu ailemizi kaybedince yıkıldı ama topluyor. Bizler varız tabii Pars kol kanat geriyor dünyayı yakar nişanlısı için.
Değilmi Pars.

Öyle tabi babaanne onun gözünde ki bir damla yaşa, Padişahlıklar yıkar Cumhuriyetler kurarım.
Saçının bir teline kurban olur dokunanı boğarım.
Öğle seviyorum ki bakanın gözünü oyar dünyayı yakarım. Kısaca anlata bilmişimdir inşallah.

Çok güzel anlattın Pars Oğlum eee kızım sen ne yaparsın seni bu kadar seven adama.

Ben ne yaka bilirim, ne yıka bilirim, onun için kimseyi öldürmem, ama yaşatırım.

Ay çok tatlılar bunlar ne kadardır nişanlısının hiç haberimiz olmadı.

Ruşencim aile arasında yapıldı 6 ay oluyor nişanları , düğün yapıcaktık, bahtsız olay olup cenazemiz olunca erteledik. Eğer kısmetse önümüzdeki hafta kıyıcaz nikahlarını inşallah.

Ha ha ha kız bunlar hala bir birlerine bakıyor ay gözlerini alamıyorlar bir birilerinden.

Pars Parsss.
Efendim babaanne.
Oğlum kıza yiyecek gibi bakma konuklarımız korkuyor.

Otursanıza gençler.
Ay ellinide bırakmıyor,çok aşık bunlar.

Gülsüm Hanımcım vallahi çok beğendim gelinini napsam aklını çelsemde Alp'e mi kaçırsam hahahaha.

Bilmem Suzan Hanım bırakırda nişanlısını başkasına gider mi bir sor bakalım.

Pars elim acıdı.
Efendim.
Elim acıdı çok sıkıyorsun.
Bu Suzan karısının boğazını sıkmamdan iyidir.
Ne saçmalıyorsun elimi bırak.
Pardon çokmu acıdı.

Ne diyorsun güzel kızım benim oğlum Pars dan yakışıklı seni kaçırayımmı.

Efendim ben oğlunuza kaçmam ama, Pars oğlunuzada banada yeter, kuma'ya açığım.

Vay be yengeme bak vurdu gol oldu.

Mahirrrrr.......

Tamam abi susdum ben dışarıdayım 1 saate toplantımız var otelde çıksakmı.

Tamam gidelim.
Hanımlar size doyum olmaz ama, iş beklemez.
Hayatım görüşürüz, babaanneciğim akşama görüşürüz.
Aa bitanem birşey olursa msj at müsait olduğumda dönerim.

Tamam canım........

Beğen yıldızına basıp takip edersen sevinirim😘

RU-BANU  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin