(Emma)
"Är du inte exalterad?" frågar jag."Varför skulle jag vara det?"
"För att du kommer få träffa Justin Bieber face to face om några timmar."
"Jaha Jo!" Då vaknade hon till lite, hon sprang upp medan jag gick lugnt efter. Hon slängde ner sina grejer i sin väska.
"Nu är jag klara!" säger hon och skjuter ut väskan i hallen.
"Hahah det är bra, men det spelade ingen roll hur snabbt du blev klar, vi kommer ändå att åka runt 12:20 pm."
"Hur mycket är klockan nu?" frågade Josefine och jag pekade på klockan på vägen. Den var 11:55 pm.
"Du är medveten om att det är om 25 minuter?" säger Josefine.
"Ja." svarar jag.
Vi gick ut i köket och kollade hur det stod till med de andra.
"Hey, we need to go, like NOW!" säger Josefine.
Alla tittade på varandra och klockor. Hahah de såg ut som vilsna hundvalpar. Sen när alla insåg hur mycket klockan var satte de fart.
En kvart senare stod alla bereda vid ytterdörren.
"Do we have everything?" frågar Liam.
"Let's see, Zayn, Liam, Niall and Harry, yes we got everything." säger Louis och pekar på dem.
"Hey you forgot something!" säger Keela och puttar till Louis.
"Oh right, four girls too." säger han och hånflinar mot Keela vilket han får en till knuff för.
"Everybody got their bags and suitecases?" Undrar Liam.
"Yes!" "Yes!" säger alla samtidigt.
"Then we are off!" Säger Liam och går ut.
Utanför står det tre taxis.
"Who's going with who?" frågar jag.
"I want to go with you!" säger Niall.
"Me to!" säger Josefine och Zayn hänger på där.
"Good, then you can go." säger Liam och ler.
"Alright daddy!" säger Niall och tar min väska till bilen. Zayn följde med med sina och Josefines resväskaväska.
"Thank you Zayn, you're so kind to me, even though i'm kind of..not that to you." sa Josefine.
"Maybe the kindness will pay later on." svarade Zayn och blinkade med ena ögat.
"Maybe!" svarar Josefine, kramar Zayn och sätter sig sedan i bilen.
Zayn gick runt bilen och satte sig bredvid Josefine och Niall satte sig i passagerar sättet.
"And what's happening with you?" undrar jag.
"I wanna go with Harry!" säger Agnes.
"Of course!" säger jag.
"And then everyone else in the third car?" frågar jag.
"That sounds perfect!" säger Keela.
"Okay then, we're going before you!" säger jag och sätter mig bredvid Josefine.
YOU ARE READING
Före, Under Och Efter
FanfictionDet här är den första riktiga fanfiction jag gör här på wattpad:) Hoppas ni gillar den. Den handlar om tre tjejer som får sina livs drömmar uppfyllda tillsammans. De går på sitt favorit band One Directions konsert och får speciella backstagepass oc...