Kapitel 88

127 3 0
                                    

(Agnes)

Jag kände någons händer sättas framför mina ögon. ÅH HERREGUD tänkte jag, DET KAN INTE VARA SANT! Jag kände på händerna för att försöka känna om det verkligen var han jag trodde det var. Det var svårt att säga, händerna var manligt stora så det måste vara en kille. Jag var inte säker på hur jag skulle kunna gissa vem det var efter som jag bara hade händerna att gå på.

"You that are holding your hands in front of my eyes, can you tilt your head down?" Frågade jag vänligt.

Personen lutade ner sitt huvud och jag kände på huvudet. Det var han, jag kände det nu, hans fylliga och mjuka lockar avsöjade allt.

"AAAH HARRY IS IT YOU!" Ropade jag.

Han tog bort sina händer och ställde sig upp ordentligt. Jag ställde mig upp för att krama honom men Emma han före och var i famnen på Harry. Emma släppte Harry så att jag kunde krama honom.

"Oh, you came back before me and the girls went home again." Sa jag lyckligt.

"Yes I did my love." Svarade Harry och log stort mot mig.

(Keela)

Jag kom tillbaka från att ha klätt på mig då jag hört vad som hände här ute och jag gissar på att Agnes och Harry hade mycket att prata om då Agnes verkade slängt i sig frukosten och sen försvunit med Harry.

"Hänger du med och tar ut några väskor dit taxin ska hämta oss?" frågar Emma.

"Ja!" svarade jag och tog en klase med vindruvor.

Vi tog två väskor var och bar ut dem till några andra väskor som stod där vi skulle bli hämtade av taxin.

"Keela!! Emma!!" hörde vi och tittade på varandra frågande.

"Vem var det där?" frågade Emma, jag ryckte på axlarna.

Jag tittade mig om och såg ett par fans vid grinden.

"We love you guys! Can you come here?!" ropade de.

"De kan välinte mena oss väl?" frågade jag Emma när hon också sett dem.

"Ingen anning." svarade hon med stora frågande ögon.

"EMMA!!! KEELA!!!!!"

"Ska vi gå dit?" frågade jag och kände mig lite bussig.

"Okej! De kan iallafall inte göra något mot oss eftersom grinden är där." svarade Emma och jag kunde se att hon kände likadant.

Vi började gå emot grinden och det började kännas som att nån eller några följde efter oss. Jag tittade bakåt och två av vakterna gick efter oss. Jag log för att inte ligga illa till så här sista dagen.

"Hi girls!" sa Emma och log.

"Omg Emma I love you! you are so lucky you got Niall!" sa en tjej som stod vid grinden.

"Hahah yeah I know!" sa Emma mjukt och log mot tjejen.

"So what can we do for you?" frågade jag.

"Keela can you sign this for me?" frågade en annan tjej och sträckte fram sin mobil med skalet upp och en märkpenna. Jag tog pennan och mobilen, vad skulle jag skriva? Jag har ingen autograf! ska jag bara skriva mitt namn? Jag gör det. Jag skrev mitt namn lite snirkligare och lite, väldigt lite snyggare.

Vi stod ett bra tag och pratade med tjejerna vid grinden och de blev fler och fler, vi fick "signera"

väskor, skal, tröjor och kroppsdelar och ett par selfies blev tagna.

Alla vid grinden började skrika högt;

"HARRY!!!!" hördes och jag och Emma vände oss om.

"Emma, Keela come on they got something to show you before you go!" sade han till oss och vinkade mot tjejerna bakom grinden. Han hade såklart ingen anning om vad som händer då han varit borta.

Jag och emma tittade på varandra fundersamt men följde med. Jag var nyfiken på vad det var som de hade hittat på.

När vi kom in i arenan stod Agnes och Niall längst frame vid scenen och väntade på oss. 5 Seconds of summer stod berädda på scen och Louis, Liam och Zayn verkade försöka få in nån slad i någon makapär.

Ett bildspel på oss alla började spela och 5 Seconds of summer började spela where ever you are. Bilderna var på alla oss, Jag och Louis, jag och Luke, Emma och Niall, Emma med Calum eller Michael, Agnes med Harry, Liam eller Ashton, One Direction, 5 Seconds of summer, alla killarna, vi tjejer och 1D, vi tjejer och 5SOS, precis alla och mer blandade bilder.

___________________________________________________

Inte mycket kvar nu! Hoppas ni tycker den har varit bra! Säg gärna vad ni tycker varit bra/dåligt, eller vad som kunde ändras eller förbättrats.

Före, Under Och EfterWhere stories live. Discover now