Kapitel 77

136 2 0
                                    

(Emma)

"Emma can I talk to you?" Viskade Niall till mig efter nästan halva filmen.

"Yeah, should we go out?"

"Yeah, let's go."

Jag och Niall gick upp och smög ut från Liams rum.

"What's up!" Sa jag glatt.

"Um, I was woundering.. like before this thingy we havn't seen eachother for like since we got here. Where have you been? I have heard from Keela that you were alot with Louis Is that true. And than you ran of and meet up "a new friend"! Like what's happening?!"

"Niall are you seriously going to confront me to?" Frågade jag och kunde knappt hålla tillbaka tårarna längre, men jag ville inte gråtta, jag ville inte visa mig svag, inte nu.

"No i'm just asking. I have missed you and it seems like you haven't even notist that we havn't seen echother for a longer amount of time. This is the longest we have been apart from eachother since me meet." Nu kunde jag inte hålla mig längre, tårarna rann okontrollerat

"Niall can we just forget about what have happened these past days? I just want to be with you and a little bit with the others and have fun and not be mad or argue with anyone."

"Okay!" Sa Niall och kramade om mig.

Jag har faktiskt saknat hans kramar, omedvetet.

Vi gick till vårt rum. Jag var ganska trött från allt drama och jag tror att Niall också var ganska trött. Vi gjorde oss i ordning och sedan gick vi och lade oss. Niall lade sig nära mig och höll om mig. Jag låg med ansiktet mot hans bröst, han höll om mig som om jag var en ömtålig porslinsdocka.

Under hela nästa dag tänkte jag försökte att hålla mig borta från nästan alla förutom Niall. För att allt skulle få lugna ner sig lite. Jag bestämde mig för att kolla vad Taylor tänkte göra idag.

Till: Taylor

Hey Taylor, it's Emma!

I was just wondering what you are up to today? Maybe we can meet up!?

skrev jag och skickade sedan. Jag fick svar snabbt, trodde jag.

Från:Josefin

Hej Emma!

Asså du kan inte gissa vad jag gjorde igår eller vad jag ska göra idag!

Till: Josefine

Jasså vad gjorde/ska du göra då?

Från: Josefine

Igår träffade jag Matt igen och idag ska vi åka till Shawn! Jag kanske till och med kommer träffa några fler av magcon.

Innan jag han svara fick jag svar av Taylor och kollade det först.

Från: Taylor

Of course we can meet today, but I think i'm going to see my friend shawn but you can follow if you want!

OMG jag kommer träffa både Shawn och Josefin idag! Super kul!!

Till: Taylor

Can you come and get me in my room when you are going? My room number is 3850.

Jag måste skriva till Josefine eller ska jag inte säga nått och överaska henne?

Till: Josefin

Gud vad kul för dig! Hälsa Matt från mig :)

Det knackades på dörren och jag gick och kollade vem det var, Taylor! Jag öppnade dörren och släppte in honom.

"Hey!" Sa han och kramade mig.

Före, Under Och EfterWhere stories live. Discover now