פרק 1:

3.2K 111 12
                                    

"הנה הזונה הכי גדולה בבית הספר!"
"איזו מכוערת ושמנה!"
"איכס!"
"אני במקומה לא הייתי יוצאת מהבית."

הלכתי במהירות במסדרון, לא נותנת להערות האלו להפריע לי. הרכנתי את ראשי ופשוט ספגתי את הכל עד שיצאתי משער בית הספר. התחלתי להגביר את מהירותי כדי להגיע כמה שיותר מהר לבית ואז אוכל לפרוק את הכל עם סכין הגילוח. נכנסתי לתוך שכונת העוני שבה אני גרה והתקדמתי בזהירות, מסתכלת לכל צד וצד לאחר כל צעד. כשהגעתי לאחת הסמטאות של המקום שבו גרים כל הפושעים והעבריינים, עצרתי. שמעתי קולות של חבטות, שאותם אני מכירה מקרוב וקללות, המון קללות. התחבאתי מאחורי אחד הבתים והסתכלתי בשקט כי פחדתי שאם אעבור שם אחטוף גם...

"אני לא אשם בזה!זה לא פייר!אני לא יכול לשלוט בזה!"שמעתי את האיש שקיבל את המכות זועק לתחנונים.

"היית צריך להביא את בתך לפני שבוע!חתיכת בן זונה!"האיש עם מחבט הבייסבול צעק והמשיך להכות ללא טיפה של רחמים.

"היא מתה!אתה לא יכול להאשים אותי בזה!אני לא שולט בזה!תאמין לי שהייתי רוצה שהיא תחייה. אבל החיים אכזריים." האיש המוכה הסביר את עצמו והתרחק קצת בכל מילה שאמר.

"אז עכשיו כשאין לך בת שיכולה לספק אותנו אתה תהיה חייב לשלם את החוב, אבל רגע!אין לך את הכסף כדי לשלם לנו!אז מה שנשאר לעשות זה פשוט להרוג אותך."האיש עם מחבט הבייסבול הוציא אקדח ופשוט ירה ללא רחמים. שלולית הדם החלה להיווצר מסביב לראשו של מי שכנראה חייב כסף ועכשיו הוא מת. לא יכולתי לעצור את עצמי ופשוט התחלתי לבכות. בשקט אבל כנראה לא מספיק. כי לפני שהספקתי להבין מה קרה הרגשתי זוג ידיים מחזיקות אותי ולא נותנות לי לברוח.

אזז זה הפרק הראשון:)
תצביעו ותגיבו מה דעתכם!!!!
אוהבתתתת3>

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now