פרק 9:

2.8K 106 5
                                    

הוא נישק אותי, וכך לקח את הנשיקה הראשונה ממני. הוא נגע בי, וכך לקח את התמימות שלי. הוא חטף אותי, וכך לקח את החופש שלי. הוא לוקח לי דבר אחר דבר, בכל פעם משהו אחר, עד שלא ישאר לי כלום.

"אל תתנגדי לי!" הוא נהם והמשיך לנשק אותי בזמן שהחזיק לי את היד בחוזקה. לא יכולתי לסבול את הכאב ביד אז שיתפתי פעולה. אם לא הייתי מתנשקת עם הארי הייתי יכולה להנות מהנשיקה. אני לא מאמינה שהוא פשוט לקח לי את הנשיקה הראשונה שלי, ועוד יותר אני לא מאמינה שאני שותקת.
"עזוב אותי!" ניסיתי להתנתק מהנשיקה האגרסיבית הזאת.
"די הארי!" ניסיתי לדחוף אותו ממני אבל הוא חזק ממני אז הוא פשוט לקח את שתי ידי והחזיק אותן ביד אחד. ידו האחרת החלה ללטף את פני, הוא המשיך ללטף אותי וירד כלפי מטה. הרגשתי את שפתיו על שפתי, הרגשתי איך הוא התנתק ממני והתחיל לנשק אותי בצוואר ובעצמות הבריח שלי. הרגשתי איך הוא הוריד את החולצה שלי ללא כל מאמץ, ואיך שהוא שם לי אותה בפה כדי שאפסיק לצרוח. אני הרגשתי איך שהוא שיחק עם כתפיית החזיה שלי, הרגשתי איך הוא מוריד אותה. הרגשתי איך אני מתחילה להאנס.

בעטתי בו אך זה לא עזר, לא עזר- זה לא מה שקרה, לא הזיז לו- זה מה שקרה.
"אני עומד להוציא את החולצה מהפה שלך. אם את תשמיעי איזה שהוא קול את תחטפי עונש כל כך גדול שתעדיפי למות." מבט מאיים וקשוח נראה על פניו. עיניו הירוקות שרק לפני כמה שעות חשבתי שהן מהפנטות היו אפורות וחסרות חיים. היה נראה שלא שוכב מעלי אדם עכשיו, אלא מפלצת. מפלצת קרה, חסרת רגשות ואדישה לכל.

הנהנתי אליו בפחד.
"ילדה טובה." הוא הוריד לי את החולצה לאט ובזהירות ואני שתקתי. הוא נישק אותי ואני שתקתי. הוא נשך את שפתי התחתונה, אני פתחתי את פי כדי לגנוח מכאב והוא ניצל את ההזדמנות והחדיר את לשונו. הוא שיחק עם סוגר החזיה שלי ואני לא עשיתי כלום בנוגע לזה. אני ידעתי בדיוק מה הולך לקרות ואני שתקתי.

פשוט שתקתי.

אני אמשיך כשיהיו שבע הצבעות וחמש תגובות:)

ופרק הבא יש הפתעה מיוחדת שממש כדאי לכם לחכות בשבילה!!!(לא רומזת כלום אבל זה משהו עם המילה כפול;-))

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now