פרק 24:

1.3K 57 4
                                    

נקודת המבט של אנאבל:

׳לנשום, את צריכה לנשום!׳ אמרתי לעצמי וניסיתי לבצע זאת. נאבקתי על נשימותי, הזדקקתי לאוויר אך לא היה אף אחד שיכול לעזור לי. אני לבד.

החתכים הזדהמו ונפתחו, זה כואב ברמה בלתי אפשרית. אין לי אוכל או מים ואני לא מצליחה לעמוד כדי לנסות להביא. הקור ששורר בחוץ מקפיא ואין לי משהו להתחמם איתו.

רוב הזמן אני ישנה, בחלומות אני יכולה לברוח למקומות אחרים, למציאות שונה, לעולם טוב יותר. עם כמה שאני סובלת מהבחינה הגופנית והפיזית זה אפילו לא מחצית מהכאב שאני חשה בנפש. יותר נכון בנפש שאין לי. אני הרוסה, הם הרסו אותי, לקחו לי את כל מה שיש לי והשאירו אותי בלי כלום.

אני מקווה לפחות שהמוות יהיה מהיר וללא כאבים.

עוד נשימה, ועוד אחת, עד שאני מרגישה את המאמץ והכוח אוזלים לאט לאט, עד שנעלמים כלא היו. עצמתי את עיניי, נותנת לדמיון לפעול ולקחת אותי הרחק הרחק מכאן, לעולם אחר שבו הכל טוב יותר. לעולם מושלם. אם אני הולכת למות אני רוצה שזה לא יהיה פה, על רצפת מערה קפואה ומסריחה באמצע היער בלי שום נפש חיה. אני מרגישה את הנשימות שלי הולכות וחלשות, את התקווה שלי הולכת ודועכת, את הכוחות האחרונים שלי נגמרים ודווקא אז, ברגע הזה, אני לא רוצה למות. אני רוצה לחיות. יש לי מה להספיק בחיים, ש לי מה לעשות ולהראות לעולם. יש לי מה לתרום.

תמיד חלמתי להיות גננת, משום מה מאז ומתמיד היה לי חיבור מהיר עם ילדים. אני חושבת שאני יכולה להיות טובה בזה.

תמיד חלמתי להקים משפחה, עם שלושה ילדים, בית, חצר אחורית גדולה ויפה, וכלב. רציתי משפחה נורמאלית כפיצוי על המשפחה שיש לי.

תמיד חלמתי שיהיה לי בעל שיאהב אותי הכי בעולם. הוא יהיה מוכן לעשות הכל למעני, ואני הכל למענו. האהבה שלנו תהיה נצחית ובלתי ניתנת לשבירה.

תמיד חלמתי לטוס לחו״ל. לטייל בעולם ולהכיר ארצות ומנהגים שונים. לצלם ולחקור, זה תמיד סקרן אותי.

אבל עכשיו, עכשיו הכל יישאר בגדר חלום בלבד.

זה אף פעם לא יוכל להיות יותר מזה.
אני אף פעם לא יוכל להיות יותר מזה.

שום דבר לא יוכל להיות.

השתמשתי בכל בכוחות שנותרו בי, אני לא עומדת למות. אני יחיה או לפחות אלחם.

לנשום!

-------------------
לא עברתי על הפרק אז אם יש טעויות אני מתנצלת.
העליתי פרק לכבוד שבת, לכבוד החופש הגדוללל וגם כי הפרק הקודם היה ממש קצר...

תקראו את הסיפור החדש שלי!!!

אבללל זה לא אומר שאתם פטורים מהצבעות ותגובות גם על הפרק הקודם;)

מטרה-34 הצבעות.

אוהבת!!!

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now