פרק 14:

2.4K 84 15
                                    

נקודת המבט של הארי:
אני לא יודע מה לעשות עם עצמי. הרגל שלי לא מפסיקה לרעוד ואני לא מצליח לעצור אותה. אני ונייל כרגע בבית החולים, מחכים שמישהו יואיל בטובו להגיד לנו מה קורה. אני חושב שאף פעם לא הרגשתי כל כך חסר אונים. אני לא יכול לעשות כלום בשביל לעזור וזה פשוט מטריף אותי. אני בכלל לא יודע למה אני רוצה לעזור. היא לא חשובה לי או משהו כזה... היא סתם כוסית. כנראה שהחלק בלב שלי שהוא לא עשוי מקרח מגלה רגשות אנושיים. ראיתי אחות שבדיוק יוצאת מהחדר שלה. רצתי כדי להספיק אותה, היא מצדה, רצה לצד השני כדי להתחמק ממני. אני לא מאשים אותה... אפשר להגיד שאני קצת איימתי עליה..?

"חכי!" רצתי מהר ממנה והשגתי אותה. תפסתי בפרק ידה ולא נתתי לה ללכת.
"את מוכנה להגיד לי מה קורה איתה? מה המצב שלה? משהו?" הטון שלי עלה יותר ויותר מהעצבים שצברתי מכך שישבתי כמה שעות טובות בחוסר מעש.
"הרופא יבוא לדבר איתכם. עכשיו תעזוב לי את היד בבקשה." היא ניסתה להיות תקיפה אבל לא היה קשה להבחין בפחד שהיה בקולה. החזקתי אותה לעוד כמה רגעים כדי לוודא שהיא דוברת אמת, ובאמת, לאחר כמה רגעים הרופא התקדם לכיוונו של נייל. עזבתי את האחות המעצבנת הזאת והלכתי לכיוון נייל והרופא.
"אתם בשביל הנערה הזו ששם?" הרופא שאל והצביע על החדר של אנאבל. כן, אנחנו לא אמרנו את שמה כדי ששום דבר לא יוכל להסגיר אותנו... בכל זאת, חטפנו אותה וזה מספיק מסוכן שבאנו לפה.
"כן, אנחנו בשבילה." נייל ענה והסתכל על הרופא בעיניים מלאות תקווה.
"אני חושב שכדאי שתשבו..." הוא אמר והתיישב ליד נייל. אני כבר ידעתי שזה לא מסמן משהו טוב.
"מה איתה?" נייל עדיין נתלה בשביב תקווה שנותר בו.
"אני מצטער..." הוא התחיל לדבר ואני כבר לא שמעתי. למרות שאני מכיר את אנאבל בסך הכל כמה ימים אני עדיין בן אדם וזה עדיין כואב. שמעתי את נייל בוכה לידי. אני לא מאמין שהיא באמת הלכה.

אנאבל מתה ואני לא יכול לעשות דבר בנוגע לזה.

--------
בבקשה אל תהרגו אותי!!!!
אוקיי????
טוב????
יופי!!!!

אז ככה בגלל שאני יודעת שזה פרק מממש קצר אני אנסה להעלות היום עוד אחד אבל כמו שאמרתי הפרקים לא מוכנים אבל אני ממש רוצה להעלות...

התגובות בפרק הקודם היו מדהימות!!! במיוחד כל האיומים שאני מקווה מאד שלא יתממשו...

אני אוהבת אותכםםם הכי בעולם ואני ממש מקווה שאתם נהנים מהסיפור, תודה שאתם קוראים אותו!

אני אמשיך כשיהיו 15 הצבעות ו-10 תגובות:-)

אוהבתתת3>

נ.ב: אל תשכחו שהסיפור רק בהתחלה;-)

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now