פרק 25:

1.1K 42 1
                                    

נקוד המבט של הארי:
"הוא אמור לצאת בכל רגע." נייל לחש למכשיר הקשר והמשיך לתצפת. לאחר דקות אחדות ג׳ון וחייליו יצאו.
חיכינו כדי לראות מה הם עושים ושמרנו על שקט מוחלט.

"תהיו מוכנים לצאת. לואי וזאיין אתם על שני החיילים משמאל. ליאם אתה על החייל מימין, תיזהר הוא חמוש בשני רובים. אני והארי על ג׳ון. בהצלחה לכולם."

"בהצלחה, אנחנו לוקחים את הקרב הזה!" לואי הנלהב נשמע ממכשיר הקשר והצליח להעלות לכולנו חיוך גדול על הפנים.

"שלוש," נייל התחיל לספור.

"שתיים"

"אחת"

"צאו!" נייל צעק למכשיר ויצא ממקום המחבוא שלנו.

יצאתי ישר אחריו וראיתי שלואי וזאיין כבר החלו בקרב יריות נגד שני החיילים. נזהרתי שלא לחטוף שום יריה ורצתי אחרי ג׳ון, שניסה לברוח.

"נייל! ג׳ון!" צעקתי לנייל והצבעתי על ג׳ון שהתחיל לרוץ מהזירה.

"אני אלך אחריו, את תישאר פה ותעזור להם למצוא את אנאבל." הוא פקד ורץ בעקבות ג׳ון.

ליאם התחבא מאחורי עץ כלשהו וניסה שלא לחטוף שום יריה מהחייל המנוסה עם שני הרובים הענקיים.

לואי וזאיין הרגו חייל אחד וכרגע התעסקו עם החייל השני, שנראה שהולך למות גם הוא.

הלכתי בשקט ובזהירות מאחורי החייל עם שני הרובים וביריה אחת קטנה חיסלתי אותו. ליאם הוציא את ראשו מאחורי העץ וחייך אלי לאות תודה. ההקלה התפשטה בגופו. לואי וזאיין הרגו את החייל האחרון.

"איפה נייל?" לואי שאל והתנשף.

"הלך בעקבות ג׳ון. בואו, נלך למצוא את אנאבל." אמרתי והתחלנו ללכת.

בדיוק אז נשמעו שלוש יריות.

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now