נקודת המבט של אנאבל:
"רגע, חכה." עצרתי אותו עם ידיי, "אני חושבת ששמעתי מישהו למעלה." אמרתי, מנסה למשוך זמן.
"יש שומרים למעלה. אל תנסי להתחמק." הוא אמר באזהרה והתקרב אלי, רק שהפעם הוא החזיק את שתי ידיי כך שלא תהיה לי את האפשרות להתנגד או לזוז. חרא.
הוא חיבר את שפתיו לשפתי והחדיר את לשונו לפי בתקיפות, ללא רשות. הוא שיחרר יד אחת כדי שתוכל להיות לו יד פנויה אבל ישר תפס את שתי ידי עם ידו השניה. הוא הכניס את ידו לחולצתי והחל למשש לי את הבטן, ומשם עלה לחזה שלי ומשם לאזור סוגר החזיה שלי. הוא התנתק ממני במהירות, הוציא את ידו מחולצתי ומיהר להושיב אותי על המיטה כשהקיר משמש לי למשענת.
"אנחנו עומדים להינות קצת," הוא קרץ והוריד את חולצתו במהירות. אני לא יכולה להכחיש את זה שהגוף שלו היה מעוצב. הבטן שלו היה מעוטרת בקוביות והזרועות שלו היו שריריות וחסונות.
"אוהבת מה שאת רואה?" הוא גיחך והרס לי את המחשבות.
"ממש לא." עניתי ועשיתי פרצוף נגעל.
הוא לא נתן לזה להשפיע עליו וכבר הצמיד את שפתיו לשלי בחזרה. הוא הוריד גם את החולצה שלי וזרק אותה על הרצפה. מכנסי הג׳ינס שלו ירדו במהירות יחד עם החזיה שלי. לא משנה כמה ניסיתי להתנגד הוא לא נתן לי לזוז.
"די! תפסיק! בבקשה! אני אעשה כל דבר רק לא את זה! בבקשה!" התחלתי לבכות בחוסר אונים אך הוא אפילו לא מצמץ לכיווני. כאב הראש שלי התגבר ותחושת הבחילה חזרה.
"די, בבקשה!" אמרתי בלחש, חנוקה מהדמעות.
"אם לא תפסיקי לבכות אני נשבע שאני אהרוג אותך!" הוא צעק עלי. העיניים שלו היו חסרות הבעה. הוא רציני, ידעתי זאת בוודאות.
ניסיתי להשתלט על הבכי שלי והוא הופסק לאחר כמה רגעים. באותו הרגע קיבלתי החלטה. מעכשיו, לא משנה מה יקרה, אני נשארת חזקה. אני לא מראה יותר שום רגשות. כמו שכולם יכולים להיות חסרי רגשות, גם אני יכולה.בי-בי אנאבל התמימה, שלום לאנאבל החדשה.
"כל הכבוד. עכשיו אנחנו יכולים להתחיל." הוא אמר והוריד לי את החזיה. הוא הסתכל כמה שניות על החזה החשוף שלי וליקק את שפתיו. הוא נישק אותי נשיקה קצרה על השפתיים ומשם ירד לצווארי. הוא מצא נקודת תורפה מאוחרי אוזני ומצץ אותה. גניחה לא רצויה יצאה מפי.
"הו לא. היום אני עומד להינות, לא את." הוא אמר בערמומיות ועזב את הנקודה. הוא המשיך לנשק לי את הצוואר ולרדת לעצמות הבריח שלי. משם הוא ירד לחזה שלי וחפן אותו בידיו. הוא לקח את הפטמה שלי ומצץ אותה בחוזקה. אני לא הוצאתי קול מפי. אני חזקה. אני לא מראה רגשות.הוא התנתק ממני והוריד את הבוקסר שלו. הזין שלו עמד גדול ופועם. הוא נישק אותי נשיקה אגרסיבית ביותר וישר לאחר מכן הכניס את הזין שלו לפי. בהתחלה היה לזה טעם משונה אבל כעבור כמה רגעים התרגלתי אליו. אני לא זזתי ממקומי ולא עשיתי כלום. העיניים שלי היו חסרות רגש ואני בניתי לעצמי חומה. אף אחד לא יוכל לעבור אותה. אני סיימתי עם המשחקים.
הוא נע אחורה וקדימה, מוציא מדי פעם גניחות הנאה.
"אנאבל תמצצי אותו! עכשיו!" הוא גנח וחיזק את אחיזתו בידי עד שלא הרגשתי אותן. עשיתי כמבוקשו ומצצתי את הזין הגדול שלו.
"שיט! פאק! אני עומד לגמור!" הוא צעק בהנאה. הוא הוציא את הזין שלו מפי ושפשף אותו.
"אהההה" הוא גנח בחוזקה והנוזל הלבן יצא. הוא גמר.אני נותרתי חסרת הבעה ונטולת רגשות. אף אחד לא יוכל לשנות את זה.
YOU ARE READING
Everything is different now-one direction
Fanfiction״אין לך ערך. את נועדת כדי לספק אותנו.״ פאנפיק על וואןדי! תיכנסו ותקראו! #תכנים מיניים #שפה גסה #פגיעה עצמית תצביעו, תגיבו ותפרסמו:)