פרק 23:

1.3K 53 3
                                    

נקודת המבט של הארי:
יומיים לאחר מכן:
"כולם יודעים מה הם עושים?" נייל לחש, מוודא שכולם זוכרים ויודעים כל חלק בתוכנית שאני ונייל הכנו.

"כן, נו כבר!" לואי זירז את נייל. אני לחוץ כל כך עד שאני פוחד שאשתין במכנסיים. אני אעשה הכל כדי לפגוע בג׳ון. הוא לקח ממני הכל, ולכן בכל פעם שיש לי את ההזדמנות לקחת ממנו משהו אני עושה זאת מבלי לחשוב פעמיים לפני.

"כולם ללכת לעמדות, ואל תשכחו להיות זמינים בקשר!" נייל אמר וכולם התפזרו לעמדות. אני הלכתי בעקבות נייל בצעדים קטנים וחרישיים.

"כולם בעמדות?" נייל לחש דרך מכשיר הקשר.

"אני בדלת הכניסה האחורית." ליאם היה הראשון שדיווח.

"בדיוק עכשיו התחבאתי מאחורי השיח שממוקם בדיוק מול הכניסה הקדמית." קולו של זאיין נשמע לאחר כמה רגעים ספורים דרך מכשיר הקשר.

"היי זאיין אני רואה אותך." לואי צחקק דרך המכשיר. איזה טיפש הוא לפעמים, הוא כל כך לא בוגר.

"לואי תשתוק! יכולים לעלות עליך ואז כל התוכנית תיהרס!" נייל נזף בו בלחישה רועמת.

"סליחה," לואי התנצל והעצבנות שבקולו הייתה גלויה. "אני מאחורי העץ העבה שליד השיח שזאיין מתחבא בו, אבל אין לי תצפית כל כך טובה לחלון של הסלון."

"תנסה למצוא מקום אחר." נייל אמר ללואי. אין לי מושג איך הגענו למצב שבו נייל מפקד של תוכנית כלשהי אבל ממה שהתרשמתי עד כה הוא עושה עבודה מעולה.

"מצאתי, אפשר להתחיל." לואי לחש למכשיר.

"התוכנית יוצאת לדרך!" נייל לחש והנהן לעברי.

אם רק היינו יודעים שהכל נועד לכישלון מלכתחילה...

----------------------

אני רוצה לפרסם סיפור שאחת הקוראות התחילה לכתוב:
הוא נמצא בפרופיל שלה אז לכו לקרואhttp://w.tt/1JiSxkC:
פרק ממש קצר אז אולי יעלה היום עוד אחד כפיצוי:)

Everything is different now-one directionWhere stories live. Discover now