נקודת המבט של הארי: (אעאעאע אני מתרגשת)
"אתה לא סקרן לדעת מה עובר עליה?״ נייל שאל אותי.
אני ונייל כרגע יושבים בסלון ומחכים שאנאבל תצא מהמקלחת. אני מודה שאני מרגיש חסר רגישות אבל מאיפה הייתי צריך לדעת שהיא חותכת?
היא בטח סתם חותכת בשביל תשומת לב... סתם ילדה מפונקת. הסתכלתי בשעון שעל ידי. עברו כבר עשרים דקות מאז שהיא נכנסה למקלחת.
"אתה לא חושב שהיא כבר הייתה צריכה לצאת?" שאלתי את נייל. הוא הסתכל בשעון שהיה על פרק ידו, הסתכל עלי, עבר להסתכל על מקלחת, וחזר להסתכל עלי במבט לחוץ.
"כ-כן, היא הייתה צריכה לצאת." הוא התחיל להיכנס לפאניקה מאיזו שהיא סיבה.
"נייל, הכל בסדר?" לא הבנתי מה קורה לו.
"היא לא יוצאת, והיא שם כבר יותר מדי זמן. מה אם קרה לה משהו?" הוא נכנס ללחץ והסתכל עלי כדי שאגיד משהו.
"נייל תירגע. לא קרה לה כלום, היא בטח סתם לוקחת את הזמן. חוץ מזה גם אם כן קרה לה משהו אז זה לא נורא... מקסימום נביא משהי אחרת..." למה אכפת לו כל כך? אלא אם כן... "נייל אתה מרגיש משהו לאנאבל?" לא האמנתי שאני שואל את זה.
"מ-מה ל-א! לא!" הוא כי גמגם והפך ללחוץ עוד יותר. אני לא מאמין! הוא מרגיש כלפיה משהו!
"נייל מאוהב, ונייל מאוהב!" התחלתי להסתובב סביבו ולשיר, "נייל ואנאבל לנצח! שתי נשיקות במצח!"
"די הארי! זה לא ככה!" הוא היה נבוך ופניו היו סמוקים וצבועים באדום עז.
הולי שיט!
נייל מאוהב באנאבל!
פאק!
"נייל?" שאלתי עכשיו בחשש.
"מה?"
"אתה יודע שזה בחיים לא יכול לקרות... אני מתכוון, אתה ואנאבל, זה לא יכול לקרות..." לא ידעתי איך לנסח את זה בעדינות ללא להכאיב יותר מדי.
"כן, אני יודע," הוא השפיל את מבטו המאוכזב והעצבני, "אם סקוט יגלה אני נחשב למת. בגלל זה חשוב מאד שלא תגלה לו כלום!"
אם סקוט יגלה שאחד מאיתנו מרגיש אפילו קמצוץ קטן של רגשות כלפי הבחורה, הוא יהרוג אותו ואת הבחורה מבלי למצמץ.האווירה בחדר הפכה למדכאת. נייל היה שקוע במחשבותיו ואני במחשבותי. אני חושב על אנאבל... אני לא מצטער על איך שהתנהגתי היום... ככה אני מתנהג עם כל אחת ואני לא עומד לשנות את זה פתאום. אני מצטער על הדרך שבה יצאו הדברים... אולי יש לה סיבה אמיתית לכך שהיא חותכת, אולי היא לא סתם ילדה מפונקת ועשירה שרוצה תשומת לב.
הסתכלתי בשעוני וראיתי שעברה כבר חצי שעה מאז שהיא נכנסה להתקלח. יש לי הרגשה רעה לגבי זה.
"נייל, אנאבל עדיין לא יצאה." הערתי אותו ממחשבותיו.
"אני חושב שכדאי ללכת לבדוק אותה, רק ליתר ביטחון." הוא הסתכל על דלת האמבטיה ונעמד.
התקדמנו במסדרון והגענו לאמבטיה. פתאום הרגשתי שכל רגלי רטובות. הסתכלתי על הרצפה וראיתי המון מים. מה קורה כאן?
"נייל, למה כל הרצפה מוצפת?" חששתי מהתשובה.
"אין לי מושג." ראיתי שגם הוא פוחד לא פחות ממני.
"אנאבל?" נייל דפק על הדלת אבל לא הייתה תשובה.
"אנאבל?" הצטרפתי אליו אבל עדיין לא נשמע שום קול.
"אם את לא עונה עד שלוש אנחנו פותחים את הדלת." הזהרתי אותה.
"אחת," שקט מוחלט.
"שתיים," אין קול ואין עונה.
"שלוש," שום תשובה לא נשמעה.
"אני פותח את הדלת!" הזהרתי בפעם האחרונה ופתחתי אותה.
נכנסתי וראיתי את כל החדר מוצף. הכל היה בלאגן אחד גדול.
"ה-הארי," שמעתי את נייל מגמגם בלחש מאחורי.
"מה קרה עכשיו?" שאלתי בעצבים. מי היא חושבת שהיא? היא לא יכולה סתם ככה להציף לי את הבית כשמתחשק לה! כשאני יתפוס אותה היא תקבל עונש כל כך גדול עד שהיא תעדיף למות!
"הארי!" נייל כמעט צעק עלי.
"מה?" צעקתי בחזרה והסתובבתי אליו.
"תראה," הוא הצביע על האמבטיה ודמעות עמדו בעיניו.
הסתכלתי על האמבטיה וראיתי אותה.
ראיתי את אנאבל עם משהו קשור מסביב לצווארה באדיקות, צפה מעל המים, ללא רוח חיים.
"ה-היא מתה?" ברחה לנייל דמעה אחת.
"אני לא יודע נייל, אני לא יודע."מה שלא קורה לה, זה גדול יותר ממה שחשבתי.
----------היא מתה?
או שהיא חיה?
תשובות בתגובות!!!
אני גם רוצה ביקורות על הנקודת מבט של הארי, כי לכתוב מנקודת המבט שלו זה שונה מלכתוב מנקודת המבט של אנאבל אז רציתי לדעת איך זה יצא:)אתם לא מבינים איך שמחתי לקרוא את התגובות ולראות איך כמות ההצבעות עלתה!!! תודה! אין כמוכם!
כמו שאמרתי בפרק הקודם אין לי פרקים מוכנים אז אני אנסה לכתוב עוד אבל אני כבר אומרת שיקח קצת זמן... אני מקווה שלפחות זה יהיה שווה את זה:)אני אמשיך כשיהיו 15 הצבעות ו-10 תגובות:)
אני גם אשמח אם תעקבו אחרי:)
אוהבתתת3>
YOU ARE READING
Everything is different now-one direction
Fanfiction״אין לך ערך. את נועדת כדי לספק אותנו.״ פאנפיק על וואןדי! תיכנסו ותקראו! #תכנים מיניים #שפה גסה #פגיעה עצמית תצביעו, תגיבו ותפרסמו:)