🖤 Part- 10 🖤

620 67 4
                                    

[Unicode ]

" ချေမိုး မပြီးသေးဘူးလား "

" ပြီးပါပီဟ တကယ်ထဲ ဇွတ်တွေခေါ်နေတာ "

ဝေယံတို့အား ရွာရှူခင်းပြရင်း စက်ဘီးထွက်ရန် အကုန်ပြင်ဆင်ပြီးပေမယ့် ချေမိုးတစ်ယောက်ထွက်မလာ သေး၍ စောင့်နေရခြင်းပင် ။ထိုစဉ် ယုံကြည်မှုအပြည့်နှင့် ထွက်လာသည့် ချေမိုးအားမြင်၍ ညှိစရာမလိုဘဲ ပြိုင်တူရီကုန်သည်။မေယု၊ ဝေယံနှင့် မင်းထက်ကတော့ ရီရမှာ အားနာ၍ထင် ပြုံးစိစိနှင့် နေသွေးမှာတော့ ဗိုက်နှိပ်ကာ အရီမရပ်တော့ ......

ဟားးးးးးးးးးး

"နေသွေး ဘာရီတာလဲ "

" ဒီလောက်ကြာအောင်ပြင်ထားတာ ဒီရုပ်ထွက်လာတာလား"

" ဘာဖြစ်နေလို့လဲ ငါလှနေလို့လား ဟီးးးးငါထင်ပါတယ် ငါကပြင်လေ ချောလေဆိုတော့ "

" မေယုရယ် အဲ့ဒီအရူးကို ဘာတွေမြှောက်ပေးလိုက်တာလဲ "

" မေယုကမမြှောက်ပေးပါဘူး မေယုကမိတ်ကပ်လေးနဲ့ လှတော့ ငါလဲအားကျတာပေါ့ အ့ကြောင့် နဲနဲတောင်းလိမ်းထားတာ "

" နဲနဲလား ငါကတစ်ဘူးလုံးလိမ်းလာတာထင်နေတာ "

" နေသွေး နင်နော်, ဝေယံ ငါအ့လောက်ကြည့်ရတာ ဆိုးနေလို့လား  "

" ဟမ် ...မ..မဆိုးပါဘူး လှပါတယ်..နော် မင်းထက် "

" အင်း ...လှပါတယ် "

" မြင်လား နင်ဘဲအမြင်မရှိတာ နင်ကငါ့ဆို လှောင်ဖို့ဘဲချောင်းနေ "

" အဲ့ဒီအရူးနှစ်‌ကောင်ပြောတာတွေ ယုံမနေနဲ့ မှန်မရှိဘူးလား အပြောခံနေရမယ် ချေမိုးရာ နဂိုအတိုင်း သနပ်ခါးလေးဘဲ လိမ်းပါဟာ အ့ခုရုပ်ကြီးက ပါးကလဲ စွတ်ပနီတုပ်ထားတဲ့ အတိုင်းဘဲ ရဲလို့ မျက်ခုံးမွှေးဆွဲထားတာလဲ မျှော့ကြီး ကောက်တင်ထားတာလား အောက်မေ့ရတယ်၊ မှန်းစမ်း မျက်ခုံးမွှေးပေါ်တင်လာတွေကလဲ လက်နဲ့ခြစ်ချလို့တောင် ရတယ် လူက အုတ်မှုတ်ခွက်ကေနဲ့ နင်ပြင်ထားတာနဲ့တော့ ကြည့်လှပီ "

" တော်ပါ နေသွေးရာ ချေမိုးပြန်ပြင်ဦးမယ်ဆို ငါတို့မသွားရဘဲနေလိမ့်မယ် ,လာ သွားမယ် ချေမိုးလဲလှတယ် "

👉Chaos with You and Me👈 ( ပရမ်းပတာ မင်းနဲ့ငါ )( Complete )Where stories live. Discover now