"when I open my eyes, I'm filled with regret"
♡Talán három órát aludhattam maximum.
Álmomban Chan stúdiójában voltunk és, mintha újraéltem volna azt az estét, csupán annyi különbséggel, hogy nem volt semmi olyan dolog, ami megállított volna minket. Még az se, hogy sokadjára indult el valahonnan a helység sarkából a tipikus iPhone csengőhang. Valamikor azonban kipattantak a szemeim és rájöttem, hogy nem álmodom, tényleg hívogat valaki folyamatosan.
Félig nyitott szemekkel nyúltam az éjjeliszekrényemen üvöltő telefonért és a homályos zöld gombra nyomva fülemhez emeltem a készüléket. Kár volt. Haeun kora reggel is irtózatosan erőteljes hangjával egyenesen a fülembe kiáltott.
"T/N!" - kiabálta, én pedig rögtön eltoltam a telefont fülemtől és álmosan morogtam neki valamit válaszul. "Bajban vagy, ne most aludd át az életed!"
"Mi az a baj, amiben benne vagyok?" - ásítottam erősen küzdve azzal, hogy ne aludjak vissza.
"Rá jöttek, hogy Chan veled találkozgat!" - kiabált még mindig, és kipattantak szemeim. Nem voltam tovább fáradt.
"Haeun nagyon korán van még ehhez..." - kezdtem, de félbeszakított.
"Szerinted ilyennel viccelődnék?" - tette fel a kérdést sértetten. "Átküldtem a cikket, baszki csaj, nagy bajban vagytok..."
Reagálni se tudtam, bontotta a hívást és rögtön megnyitottam közös beszélgetésünket. Először nem akartam hinni neki, de tényleg ott volt egy link. Görcsberándult gyomorral és kalapáló szívvel nyitottam meg. Azonnal be is töltött az egyik idolokkal foglalkozó nevesebb híroldal, pontosabban a cikk, amit egy órája tettek nyilvánossá. Kellett pár hosszú másodperc, mire felfogtam a leírtakat.
Közeli barátság, vagy egy eltitkolt kapcsolat?
Minden szem a hirtelen sikerű fiúbanda, a Stray Kids felé irányult az év második felében. A banda 2018-ban debütált a JYP Entertainment menedzsmentje alatt és azóta számos sikereket értek el, mint egy "saját gyártású" társulat. Legsikeresebb albumjaik közé tartozik a két éve kiadott GO生, a tavalyi év sikere NOEASY, mellyel hivatalosan is elérték a milliós lemezeladást. Azóta is hírnevük egyre csak nő, így nem csoda, hogy gyorsan a fiatalok kedvencévé váltak.
Nehéz elhinni, hogy egy ilyen sikerekkel rendelkező együttes frontembere, (Bang Chan, 1997) a rajongók elsőszámú kedvence egy eltitkolt kapcsolatot létesít egy, a közösségi média által ismeretlen nővel. Minket is teljes mértékben lesújtott, amikor egy hűséges olvasónktól, (akinek nevét nem fedhetjük fel) megkaptuk ezeket a felvételeket. A cenzúrázatlan képeken jól látható, hogy ez nem egy hamis gyanúsítgatás, a bizonyítékok alátámasszák, hogy minden bizonnyal a banda frontembere szerepel a felvételeken. Olvasónk továbbá azt is megosztotta velünk, hogy a felvételek különböző időpontokban készültek, mi ezeket időrendi sorrendbe csatoltuk nektek.
Olyannyira remegett a kezem, hogy teljesen összefolytak a karakterek és beletelt jó pár percbe, mire idáig eljutottam. Kíváncsian lejjebb görgettem és úgy éreztem minden levegő kiszorul a tüdőmből, a szívem a torkomban dobogott és forgott velem a világ, ahogy megláttam a saját arcomat Chan-ével együtt. Szabad kezemet a szám elé kaptam, és nem a meglepettségtől. Úgy éreztem bármelyik pillanatban kijöhet belőlem a hajnalban elfogyasztott instant leves. Az első kép az első 'randinkon' készült, amikor a folyóparton ültünk a parkban és egymás szavába vágva beszélgettünk. Éppen azt a pillanatot kapták le, amikor Chan a kezemet fogja és tisztán látszik a szemén minden érzelem. Ugyanúgy, ahogy a sajátomon is, amit tényleg nem takartak ki. A kép alatt egy rövid leírás.
YOU ARE READING
you ― bang chan x reader ff
FanfictionT/N alig több, mint három hónapja érkezett az országba, hogy itt folytassa egyetemi tanulmányait a negyedik félév végéig. Ez a három hónap alatt szinte teljesen beilleszkedett új környezetébe, megismerkedett a nála egy évvel idősebb Haeun-nel, akive...